Work.ua вирішив розібратися, які фахівці знадобляться Україні після війни та де майбутні спеціалісти можуть отримати бажану освіту.

Ринок праці в Україні з початком повномасштабної війни сильно трансформувався. Велика кількість фахівців втратила свої робочі місця та знаходиться у пошуку нового. Постають питання, які спеціалісти знадобляться для відбудови нової, сучасної, технологічної України.

Розберімо сфери та професії, які точно стануть у пригоді країні та де пророкується зростання кількості вакансій.

👉 IT, комп’ютери, інтернет

Безумовно, ІТ-фахівці мають попит в Україні під час війни, і вони будуть потрібні після неї. На це є низка причин.

По-перше, під час війни з’явилося багато соціальних проєктів у безлічі сфер — від медицини до будівництва, де ставка робиться на швидкість та доступність. Айтівці допомагають у розв’язанні багатьох питань: розробляють чат-боти, застосунки, які наближають перемогу України, спрощують комунікацію між державою і громадянами, автоматизують процеси й багато іншого.

По-друге, цифровізація в країні буде набирати ще більше обертів, і тут не обійтися без програмістів, розробників, вебдизайнерів, аналітиків, програмістів-інженерів. Особливо високий попит буде на фахівців у сфері кібербезпеки.

По-третє, через санкції ринок ІТ-послуг росії та білорусі скорочується. Міжнародні компанії все менше хочуть звертатися за технологічними послугами до громадян цих країн. Українців наймають охочіше.

Наостанок: держава сама наголошує, що ринок України вимагає ще більше ІТ-спеціалістів у різних галузях. Саме тому уряд започатковує грантові програми для збільшення кількості фахівців у цій галузі та буде надавати можливості для створення ІТ-стартапів.

👉 Будівництво, архітектура

Для розбудови сучасної та захищеної країни знадобляться спеціалісти в будівельній та архітектурній галузі — будівельники, проєктувальники, архітектори, інженери, дизайнери.

В Україні впроваджуватимуть нові схеми будівництва. Наприклад, житлових будинків та інших споруд. Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков на своїй сторінці в Facebook писав, що війна дала можливість переосмислити та перезапустити життєдіяльність постраждалих міст.

Гостро знадобляться такі робітничі спеціальності, як зварювальники, столяри, муляри, маляри, слюсарі, електрики, облицювальники.

👉 Логістика, склад, ЗЕД

Через війну звичні логістичні шляхи для транспортування вантажів могли бути заблоковані. Тому вже зараз постав виклик для спеціалістів — налагодження нових шляхів. А коли війна закінчиться, перевезення мають не просто відновитися, їх має стати більше — Україна потребуватиме швидких  перевезень різних товарів, сировини для відбудови, масштабування торгівлі між областями та з іншими країнами.

Тож потрібні будуть водії, оператори перевезень, менеджери з закупівель, логісти тощо.

👉 Медицина, фармацевтика

Українці від війни постраждали як фізично, так і морально. Тому зростатиме попит на професії, пов’язані з психологічним та фізичним відновленням людей. Військовим і цивільним громадянам потрібно буде інтегруватися у звичайне, мирне життя. Перед психологами, психотерапевтами, лікарями постає багато задач.

👉 Освіта, наука

Одна з найбільш постраждалих галузей за часи коронавірусу та повномасштабної війни.

Через відтік кадрів за кордон після початку вторгнення рф в Україну всі сфери, зазначені у цій статті, не обійдуться без освіти — Україна потребуватиме якісно нових спеціалістів. Потрібно буде готувати кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців.

👉 Роздрібна торгівля

Український бізнес довів, що вистоїть попри всі перепони. Навіть під час війни підприємці відкривають компанії. А після перемоги України на нас чекає збільшення вакансій у сфері роздрібної торгівлі. Продавці, касири, консультанти, адміністратори не залишаться без роботи.

👉 Сільське господарство, агробізнес

Україна відома у світі не тільки своєю ІТ-галуззю, а й сільськогосподарською. Україна є одним з найбільших світових виробників зернових та олійних культур. До великої війни через наші порти йшло понад 90% експорту зерна та олії, зазначає видання DW. Коли вдасться розблокувати всі логістичні шляхи експорту, безсумнівно, країна повернеться до довоєнних показників, а для цього знадобляться вправні фахівці.

👉 Маркетинг, реклама, PR

Такі сфери, як логістика, роздрібна торгівля, ІТ, будівництво не обійдуться без професіоналів з маркетингу, реклами та PR. Для побудови бізнесу потрібні будуть нові маркетингові стратегії та переосмислення комунікації з клієнтами. Коли купівельна спроможність громадян повернеться до довоєнного рівня, роботи для маркетологів, SMM-фахівців, контент-менеджерів, менеджерів з продажу стане тільки більше.

👉 Безпека

Війна ще раз довела, наскільки важлива безпека країни на реальному та кіберфронті. Держава потребуватиме ще більше гідних кадрів у правоохоронному та безпековому секторі. До того ж значно зросла і продовжує зростати престижність військових професій. Кожен українець з повагою ставиться до хоробрих працівників правоохоронних органів і героїв, які стають на захист кордонів та громадян держави.

Де навчатися майбутнім фахівцям

Скоро в Україні почнеться нова вступна кампанія. У майбутніх студентів ще є час проаналізувати свої здібності та схильність до тих чи інших професій у різних сферах.

У підготовці до вступу допоможе один із провідних освітніх сайтів України Education.ua. На Education.ua зʼявився дуже корисний розділ — «Вступ». Це докладна покрокова інструкція, з якою у вас не буде проблем з тим, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи тощо.

Абітурієнтам, які ще не вирішили, яку освіту обрати, також радимо подивитися випуски освітнього тревел-шоу Саші та Лєри Педан «УніверСheck» з оглядом вишів у 10 містах України.


Читайте також 



83 коментарі

Олег Марченко 05.07.2022, 16:25
Очень хорошо!
Євгеній Батуревич 05.07.2022, 16:42
Осталось дожить до победы
Дмитрий Борисов 05.07.2022, 16:53
Когда это все будет!!! Надо сегодня как-то жить!!! А работы нет!!!
Анна Ціра 05.07.2022, 17:45
Маю досвід щодо ринку освіти та праці, так от, давно перебільшують попит на IT, комп’ютери, інтернет. Колись було багато ВНЗ державної і приватної форми власності щодо такого напрямку підготовки, але це з часом зникло у зв'язку із реальними потребами. Насправді у післяреформенній Україні є нестача науково-розробних підприємств і власних виробництв, цьому ще менше і менше приділяється увага, тому є вже деградаційні прогреси у суспільстві. На хвилі райдужних перспектив майбутнього завжди є помилки молоді у виборі професії, і зараз, це не виключення. Те, що радять актуально зараз, через 5-10 років може втратити свою чинність. Хто хоче довготривалого життєвого забезпечення має мати неабикий фарт у сучасному світі рентабельної праці.
Вадим Кацович 25.03.2023, 09:00
Дуже доречна Ваша промова. Повністю згоден з Вашею думкою!
Вадим Кацович 25.03.2023, 09:20
Дуже багато молоді котра вчиться та їде в іншу державу для "ЖИТТЯ" , стоворення сім'ї а не для існування!
Тарас Тишкевич 05.07.2022, 18:03
"бізнес довів, що вистоїть попри жодні перепони." Має бути "попри ВСІ перепони".
Яна (контент-менеджер Work.ua) 05.07.2022, 18:23
Тарасе, дякуємо, що знайшли помилку і повідомили! Виправлено.
Игорь Лемещук 05.07.2022, 21:04
алло гаражгараж про що взагалі до розмови виїхало з України більше 8млн..в основному жінки..молоді здорові...і вже не повернутися в злидні а ви всі в один голос Слава Україні.. ДЕ вона Україна
Андрiй Кан 06.07.2022, 11:46
Без паники. 80-90%вернуться назад в Украину.
Моя жена была в Германии. Там большинство хочет назад. Но многих останавливают обстрелы городов.
Владислав Настин 23.03.2023, 10:31
Хотят вернутся те, кто не работает и сидит на социале - бездельники. Они и здесь такие же - патологические бездельники с профессией "менеджер по чему - нибудь - не знаю чему". Те кто нормально работает - возвращаться не собираются.
Маргарита Багдасарян 24.03.2023, 02:34
А если ты всю жизнь работал врачом в Украине, а за границей тебе предлагают черные тяжелые работы, которые ты просто не вывезешь физически; или ребенка не с кем оставить, а в Европе с этим очень строго, то это тоже бездельники??? Каждый человек должен быто на своем месте!
И врачу, учителю, экономисту и другим интеллигентным профессиям как-то неповадно таскать мусорки где-то на плантациях и в парниках химикаты вдыхать, а потом инвалидом вернуться домой!
Владислав Настин 24.03.2023, 06:25
Про матерей с детьми я не говорю. А вы работали на Украине не врачом, а собирателем взяток, как половина здешних врачей. Вы - врачи - что есть, что вас нет - одинаково. Помощи без хороших денег от вас никакой, люди живут пока им живется, как только серьезно заболел - всё - конец ! Не поможет и наличие денег - вы просто их выкачаете с человека и потом разведете руками - " ну, мы всё сделали,что могли". Особенно, если рак - это всё - приговор - человек всё равно умрет, а вы ещё и семью загоните в нищету своими поборами и выдумками.
Маргарита Багдасарян 24.03.2023, 09:49
А рак і є приговор, хоч так чи інакше. Якщо лікарі такі погані - просто не звертайся, лікуйся сам вдома. Це не проблема . Не хочеш, щоб тебе обслуговував той чи інший сервіс- не звертайся.
Владислав Настин 25.03.2023, 06:32
Рак - приговор в странах бывшего ссср и прочих коррумпированных и нищих странах. И не только рак , а почти все болезни.
Это вообще анекдот - приходится самому ставить диагнозы знакомым и родным хорошо порывшись в интернете и проанализировав симптомы и - таки - да ! - это реально помогает ! Только некоторые ещё не полностью обнаглевшие частные клиники хоть как -то лечат за хорошие деньги. Гос. врачи - просто выписывают что попало - пищевые добавки, какие-то совершенно не нужные препараты и это в лучшем случае. А в обычном - вообще не слушают пациента - лишь бы отметить и выгнать поскорее. Диагнозы ставят на уровне уборщицы поликлиники.
Владислав Настин 25.03.2023, 06:38
Ну, вот и видно Маргарита - какой вы интеллигентный человек - рак для вас по-любому приговор и не лечится в принципе, "обращайтесь в другой, такой же центр", чтобы просто вам вывернули там карманы. А работать на мусорнике в Европе вы не хотите. А придется. Придется - вот таким как вы " менеджерам по не знаю чему".
Назарій Заставний 02.04.2023, 12:17
та ти ж клятву давала, а тепер клятвопреступниця? мабуть тебе так життя карає.
Виктор Соловей 07.07.2022, 02:37
скифы киивска русь украина-в моему серци.И ще-израильтяне с скифами не воювалы,як виводыв их ГОСПОДЬ з Египту.(Старий Завет)
Владислав Настин 22.03.2023, 07:57
Причем скифы к Киевской Руси ? Скифы жили на этой территории на 1000 лет раньше, чем появилась Киевская Русь и нашими прямыми предками они не являются. Скифы - ираноязычный народ. И причем здесь израильтяне ? Так мы никогда не воевали с ирландцами, бразильцами, аргентинцами, египтянами и многими другими другими. Зато столетиями воевали с нашими нынешними друзьями - поляками. Так какой вывод из той пурги что ты написал ? То же мне - скиф нашелся.
Владислав Настин 22.03.2023, 07:59
Изучай историю и разбрасывайся словами по не знанию. А то может оказаться,что всё совсем не так , как ты себе придумал.
Андрей Леменц 15.07.2022, 23:20
Игорёша, здравствуй!
Это пропаганда "нашептала" тебе о 8 млн выехавших? 😄 Ну-ну...
По данным госпогранслужбы Украины, где-то на начало июня 22г выехало около 4-4,5 млн человек (наверное, и детей сюда тоже считали!). Но и вернулись уже около 2,5 млн граждан Украины.

А в ответ на твою цитату "і вже не повернутися в злидні а ви всі в один голос Слава Україні.. ДЕ вона Україна"
- могу сказать только одно: чтоб вообще понимать настроение украинцев, ТЕБЕ НАДО БЫЛО ЖИТЬ ВСЕ ЭТИ 35 ЛЕТ (!!!) В УКРАИНЕ, а не в Московии! А теперь ты уже говоришь и думаешь, как "сепар"!

До речі! А що ти робиш на українському сайті пошуку роботи? Невже вирішив повернутися? 😄
То ж у Московії так класно! Навіщо тобі "українські злидні"?... 😂
Ольга Корольчук 28.03.2023, 12:02
Повернуться, бо швидко побачать справжню Європу та її прояви по відношенню до інакших. Криза охоплює світ і те що ми маємо апріорі знаходячись вдома, за кордоном цього не буде. Світ так довго дивиться на знищення України тому що має зиск - надіються на безвихідь та трудящі руки українок, на гени...Хтось хто живе там з професією, мовою по 10 років - зруштою теж повертаються. Тримаймося.
Сергей Кузнецов 05.07.2022, 21:30
работа то есть,но она теперь переместилась в центр и западную...
Тарас Гриників 05.07.2022, 22:50
шукаю роботу
Дмитро (модератор Work.ua) 05.07.2022, 23:01
Тарасе, шукати роботу в коментарях до статей малоефективно, найкраще це робити так:
1. Перейдіть до розділу «Найти вакансії»: work.ua/jobs.
2. У запиті вкажіть посаду, на якій хочете працювати, наприклад, «Виконроб» та натисніть «Найти вакансії».
3. Відкрийте знайдені вакансії та відгукніться на ті, що вас зацікавлять.

Успішного пошуку роботи!
Александр Безклубный 06.07.2022, 07:36
Странная, если не сказать по-другому, логика построения статьи. В разделе "IT, компьютеры, интернет" автор пишет: "Айтишники помогают в решении многих вопросов: разрабатывают чат-боты, приложения, которые приближают победу Украины...". А в разделе "Логистика, склад, ВЭД" вылезло вот такое: "Из-за войны привычные логистические пути для транспортировки грузов через Черное море заблокированы. Поэтому возникает новый вызов для специалистов — налаживание новых сухопутных путей через страны ЕС." Так, автор, определись, или наша победа и Черное море наше, или ... Даже не хочется думать по-другому. Объяснение этой нелогичности - и недомыслие, и низкий уровень профессионализма автора. Сайту явно нужны новые специалисты по производству контента.
Максим Дольст 06.07.2022, 11:03
Мне стукнуло 50. За свою жизнь я успешно освоил много профессий и стал классным специалистом таким как закройщик, конструктор-модельер верхней одежды, 9 летний стаж работы на складах (грузчик, комплектовщик, кладовщик, завсклада), транспортировщик на SAT, экспедитор на Coca-Cola, множество строительных профессий и т.д. (столько перечислил чтобы доказать что я не пальцем деланный). Так вот и до войны не просто было с работой а сейчас полная задница, и когда настанет светлое будущее, я буду глубоким старцем.
Ярослав Пронюк 06.07.2022, 13:47
То есть всё те же специальности, что и до войны.. Ничего нового мы не узнали — айтишники, агробизнес, торговля "..и шоу на льду".
Для меня очевидно, что (как и до войны) будет проблема с нахождением хорошей работы (условия труда и оплата) — таких работ будет мало (потому, что капитализм не подразумевает решение проблемы безработицы, а заинтересован в ней). Как и до войны будет превалировать предложение простых работ (рабочие специальности, в основном в сфере торговли и строительства) с, как правило, плохими условиями (труда и оплаты).
Обучение сейчас платное и не все имеют возможность его получить (нужны деньги и время на это занятие).
То есть проблема не в войне (как пытается представить автор статьи), а в капиталистической системе отношений (частью которых есть и война). Ничего не изменится в жизни людей, если не изменить систему общественно-экономических отношений.
Юрій Воробець 29.07.2022, 16:42
Можливо вакансій буде більше в разі перемоги і подальшого відновлення країни, і типу буде просто роботи більше, що може захопити більше працівників, але це не означає що і оплата праці буде високою. До війни вважаю не було так солодко, пишу за сферу будівництва та архітектури, а зараз тим більше дно.
Владислав Настин 22.03.2023, 08:18
Полно вакансий с техническими специальностями. Но туда почти никто не идет - сложно изучать, сложно работать и ответственность самая прямая и самая видимая - вот оно работает или не работает. Никакие отмазки не придумаешь. Кроме отсутствия запчастей.
Это тебе не "офис -менеджером" порхать по офису. Я почти не встречал электриков, электронщиков младше 50-ти лет. Да и тех единицы. Как мне рассказывал один мой младший коллега - у них в группе было 26 человек, учились только трое (!!!) , остальные по окончанию пошли официантами, барменами или поехали за рубеж аниматорами.
Вот как-то так.
Ольга Корольчук 28.03.2023, 12:10
тому що позакривали училища і поробили інститути з академіями сильно дорогі для вступу і навчання.
Владислав Настин 28.03.2023, 14:39
Училища это сильно унизительно для таких цац.
Им же только высшее подавай. А, что в школе были троечниками и двоечниками - то -таке, и что девчонки лезут по блату на мужские специальности и потом всю жизнь безработные -то тоже - таке. Ну - ну , продолжайте гнаться за понтами , а потом тут ныть и жаловаться.
Назарій Заставний 02.04.2023, 12:23
Ну і як капітализм заінтересованнй в безробітті? хто буде купувати товари та послуги і приносити прибутки?
Модест Зубрицький 06.07.2022, 16:06
Доброго дня!
Шукаю роботу,- логiстика, диспетчер перевезень. (Львiв та/або Львiвська обл.)
З попереднiм навчанням. Менi 42 роки, освiта Вища, права кат. В,В1,С,С1
Дмитро (модератор Work.ua) 06.07.2022, 16:09
Добридень! Шукати роботу в коментарях до статей малоефективно, найкраще це робити так:
1. Перейдіть до розділу «Знайти вакансії»: work.ua/jobs.
2. У запиті вкажіть посаду, на якій хочете працювати, наприклад, «Диспетчер перевезень» та натисніть «Знайти вакансії».
3. Відкрийте знайдені вакансії та відгукніться на ті, що вас зацікавлять.
Игорь Пащенко 06.07.2022, 20:23
[ненормативна лексика видалена модератором Work.ua]—полнноое..!! Ваш сайт..!!!
Роман Колесник 07.07.2022, 17:37
Всё конечно красиво написано.
Например я инженер-строитель, до войны работа была, сейчас её просто нет или "царьки" хотят, чтобы на них работали киборги с 5 летним стажем за копейки.
1 - как дожить до конца войны?
2 - где гарантия, что в нашу страну буду вбухивать деньги и вообще отстраивать?
По своему личному опыту могу сказать, что автор статьи живёт в каком-то выдуманом мире, где пони ходят в туалет радугой...
Юрій Воробець 29.07.2022, 16:46
До війни у сфері будівництва та архітектури було не солодко, тобто принцип такий був що було декілька спеціалістів хороших у компанії, які мали зп умовно хорошу, але все одно були нею не задоволені, а все решта перекривали колишніми студентами з мінімальною оплатою, тому після війни не факт що з зарплатнею буде краще, так роботи можливо побільшає, але на якісь життя працівника не вплине це. А зараз звісно що на фоні війни багато безробітних, і хочуть працювати за спеціальністю, але немає стільки для них роботи і роботодавець відповідно на цьому спекулює, понижуючи зарплатні очікування. Тобто ринок диктує правила
Модест Зубрицький 30.07.2022, 03:10
Так
Владислав Настин 22.03.2023, 08:27
Юрий, других технических специальностей полно - мне каждый день приходит сводка от Ворка - сегодня 73 ( !!!) свободных вакансии электрика или электромеханика !
Одна беда - зарплата на уровне 18-го года. Понятно,что никто не хочет работать, хотя фирмы продают свой товар по новым ценам. Сами себя задавят в итоге.
Editor Redactor 10.07.2022, 00:46
Господа, успокойтесь в своем негодовании. Никто не собирался вам помогать советами, ни хорошими, ни плохими. Статья написана с единственной целью — чтобы втюхать рекламные ссылки и отработать гонорар за пиар. Как и остальные текстики на этом сайте: один линкбилдинг.
Богдан Михайлов 21.03.2023, 16:35
work.ua найкращі !
але кілька уточнень ...

майже чотири місяці як колишній
" Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков на своїй сторінці в Facebook писав "
... далі тексті в нього про велике будівництво
яке багато хто сприймають критично, як те що завадило нормальній обороні.

інше коментувати довго

і автор тексту не зазначений, нажаль
Дмитрий Борисов 21.03.2023, 18:41
Слов ,нормальных,не нахожу!!! 🗣️🛸🚀, И пошло оно све [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua], но бабок нет, на билеты, для всех любимых !!!!!!!!
Владислав Настин 22.03.2023, 13:23
Димитрий, а ваши любимые сами не могут заработать себе на билеты ?
Владимир Тугалев 21.03.2023, 16:40
За откаты наберут иностранные компании ... а украинцы будут работать на эти компании, за еду.
Владислав Настин 22.03.2023, 08:29
Иностранцам надо платить по иностранному. Так шо - не получится.
Natalia Sonina 21.03.2023, 17:07
Як будівельнику мені приємно читати, що інженери нарешті знадобляться. Тому що останній рік по нулях. А ті поодинокі вакансії, які траплялися, або з диким ейджизмом, або за миску супу. Аби ще дотягти до того світлого майбутнього.
Владислав Настин 22.03.2023, 13:26
Наталья, а как с вами сможет связаться работодатель, если вы скрыли все личные данные , включая электронку и телефон ? Якобы по моему совету. Хотя я не давал настолько идиотских советов.
Дмитрий Борисов 21.03.2023, 18:45
Вы чё люди, без мозгов??? Какие отстройки??? Мы не доживём, однозначно!!! А наши дети, морали эти стройки, копейки зарплата!!! Они покинут Украину !!!
Аліна Білоус 21.03.2023, 23:27
Вы думаете в загранице лучше? Не живите иллюзией.
В загранице зарплаты хватает только на аренду жилья и страховку, если работает один человек. Тебе не дадут заработать, чем больше заработаешь, тем больше с тебя вывернут денег. Прогрессивная налоговая ставка, с зарплаты отжимают 35-45%. Дикие суммы штрафов за глупые законы, например: сорвешь подснежник штраф выпишут в 50 000 евро, убъёшь осу заплатишь 35 000 евро. Транспорт безумно дорогой, выгодно иметь машину для передвижения, чем кататься на городском транспорте. Если попал в поле зрения номинальной юстиции, приезжает полиция и забирает детей, всё это очень серьёзно. Уже много украинских детей забрали и отдают другим семьям, судятся по пол года. Медицина ужасная, к узкому специалисту например к окулисту, кардиологу, эндокринологу и т.д. будешь ждать запись пол года, один зуб будут лечить 3 месяца(один визит в месяц). Ужасная Бюрократия.
Я живу в заграницей уже год, хочу сказать, что Украина это развитая страна.
Яна Иванова 22.03.2023, 00:53
Согласна с Вами на все 100!!!Так оно и есть!
Владислав Настин 25.03.2023, 07:00
Алина, за границей - кому - как. Точно так же, как и здесь. Люди с нормальными, необходимыми всем и всегда профессиями - находят работу и живут нормально, кому-то не везет, "менеджеры по чему - не знаю чему" - конечно сидят в глубокой засаде и страдают.
Олег Войтенко 21.03.2023, 22:08
Тільки буде можливість виїду відразу, бажанно назавжди, рік закриті в країні як собаки,роботи немає, ціни космічні, нафіга воно мені упало.
Аліна Білоус 21.03.2023, 23:58
Могу посоветовать ехать в Канаду по программе CUAET. Многие сделали визы, прилетели в Канаду, пожили пол года и вернулись обратно. Так как жизнь там дорогая, пашешь и живешь в минус.
Или в Америку, чтобы покрыть все расходы нужно пахать на двух, а то и трёх работах.
Ярослав Федорыч 22.03.2023, 10:28
В Украине к этому идёт (сам жил в США). Нас тянут в эту же систему отношений, но на правах колонии (долги, которые на нас вешают, рос цен на всё, особенно коммуналка, которая как оброк, все эти оптимизации и реформы, делающие недоступным для большинства то, что необходимо (например, медицину).., т.п.). К сожалению, в Украине многие люди, поддерживая такую политику, не понимают, что это и есть капитализм и куда это ведёт (то самое большинство).
Кстати, отсутствие работы (безработица) ещё одно свойство капитализма.
Опанас Опанасенко 05.04.2023, 22:41
кацаботи відпалюють
Ярослав Федорыч 06.04.2023, 11:19
А что, капитализм нельзя обсуждать? Это запрещённая/запретная/священная тема?

Это первый вопрос (хоть я и понимаю уровень вопрошающего и потому, вопрос риторический, скорее для случайного зрителя).

Ну и второй вопрос (такой же риторический) — а как то, что я комментирую/обсуждаю/критикую капиталистические отношения, связано с "кацаботами"?

Ну и напоследок. Хотел промолчать (насчёт твоего ника), но не могу — твой ник (опанас опанасенко) — это же не настоящее имя, фамилия. Это просто ник (интернет-прозвище), который как раз и свойственен тем, кого называют ботами.
Владислав Настин 24.03.2023, 06:52
Если "пахать" по часу в день , то можно и на пяти работах работать и жаловаться ,что мало зарабатываешь. Я не знаю ни одной работы, кроме уборщицы или курьера по доставке, где можно совмещать две - три - пять работ. Назовите - может и я узнаю.
Владислав Настин 25.03.2023, 07:02
Алина - не надо всех отправлять в Канаду. Не вы одна здесь такая просвещенная и про провинцию Альберта уже знают все, кто хотел что-то знать про Канаду.
Опанас Опанасенко 05.04.2023, 22:42
підтримую!
Олег Войтенко 21.03.2023, 22:10
Для кого відстроювати?Для пенсіонерів що продають нас за гречку? Вся молодь виїде за корони після такого кидка з закриттям.
Опанас Опанасенко 05.04.2023, 22:40
не тільки молодь,я теж,фактично-людина, з обмеженими фізичними можливостями,десять років поза межею виживання,без копійки,зубів,їжі,вжуття,одягу,та й житла,ще й оце врот юа неодноразово(до кількох раз на годину блокує моє резюме),позбавляючи мене не те шо права на рабування,а й фактично на голодну смерть,(вже два рази в внутрішніми кровотечами шкт довозили до лікарні-гвалтувальні-катувальні)...що ще додати....
Дмитро (модератор Work.ua) 06.04.2023, 09:50
Опанасе, будь ласка, напишіть нам на [email protected]
Ми допоможемо розібратися з блокуванням та розмістити ваше резюме для плідного пошуку роботи 😊
Аліна Білоус 21.03.2023, 23:49
Была в Испании и Италии, местные жители хотят после войны приехать отстраивать Украину. Вы не хотите отстраивать, будут приезжать с заграницы другие люди и будут отстраивать.
Владислав Настин 22.03.2023, 09:02
Алина, но опять же - испанцам и итальянцам надо платить по испански и итальянски , а это существенно больше ,чем 300 или 500 $., которые привыкли платить наши родные работодатели. Я сам три года назад работал на американской фирме , далеко не на худшей должности - наш отдел автоматизации оплачивался лучше всех на заводе и все работяги нам завидовали - " ....ну, конечно ! Вы же крутые перцы - электронщики !... " А когда ушел, попал на затрапезную фирму, которая ничего не производила, а только торговала китайской техникой - я там только лампочки менял - самому смешно было, а получал всего на 500 грн. меньше, чем на "крутой" работе.
Как вам такое ?
Опанас Опанасенко 05.04.2023, 22:30
істерично ржу)))))))))))))
Ярослав Федорыч 22.03.2023, 10:20
Администратор, а почему бы вам не сделать лайки к комментариям? Я понимаю, что с точки зрения продвижения, нужно как можно больше контента/текста/комментов, но не всегда есть смысл реагировать в текстовом виде (часто проще и разумнее просто поставить соответствующий эмодзи). Тем более, есть комментарии, которые соответствуют твоим мыслям и нет смысла дублировать это текстом.
Дмитро (модератор Work.ua) 22.03.2023, 10:32
Ярославе, крута ідея! 🔥 Поки не можемо пообіцяти швидку реалізацію, бо зараз працюємо над іншими великими задачами. Але обовʼязково повернемось до вашого побажання, як тільки зʼявляться час та ресурси 😊
Ярослав Федорыч 22.03.2023, 12:41
А над чем сейчас работаете? Над какими "большими задачами" (интересно, что для вас важно)?
Владислав Настин 22.03.2023, 13:30
Это секрет !
Ярослав Федорыч 22.03.2023, 12:43
И хорошо бы иметь возможность редактировать свои комментарии (нередко грамматические ошибки видишь уже после публикации, так как пишешь и сразу публикуешь).
Владислав Настин 22.03.2023, 13:33
Это вообще редко где можно делать - редактировать свой текст, кроме ютуба, только на тех редких сайтах где насчитывают рейтинг и стаж, а больше - нигде.
Ярослав Федорыч 22.03.2023, 13:42
Та везде такое (не только в соцсетях, но на тематических площадках, блогах — а мы сейчас в блоге). Нюансы могут быть в том, что на некоторых ресурсах время редактирования комментария может быть ограничено (например, часом), но сама функция довольно распостранена.
В любом случае, как правило есть функция удаления коммента (можно удалить и написать заново). Должен быть функционал, позволяющий управлять своим комментарием.
Владислав Настин 22.03.2023, 19:44
Я наоборот только " за !" , чтобы была функция редактирования и удаления собственных комментов.
Владислав Настин 24.03.2023, 07:05
Кстати, я ни где в соц сетях не участвую уже лет 10 - просто терпеть не могу , когда кто что хочет, хоть матами, то и пишет и может оскорблять кого хочет, а свой карманный модератор или хозяин страницы модерирует по принципу - "друзьям - всё, остальным - закон."
Соц сети - это для подростков и домохозяек. Для остальных есть тематические сайты.
Дмитро (модератор Work.ua) 22.03.2023, 15:08
Ярославе, дякуємо вам за ще одну гарну ідею!
Наразі ми не можемо повідомити про ті задачі, над якими працюємо, але можемо впевнено сказати, що вони будуть корисні для наших користувачів. Все, що буде реалізовано, ви зможете побачити у розділі «Новини» 😊
Владислав Настин 24.03.2023, 07:15
У меня вопрос к модератору Дмитрию - зачем вы так часто подымаете статьи написанные 2-3 года назад ? Статью же можно отредактировать уже сообразно новым условиям. Да ещё и с теми старыми комментами ? Получается просто глупо, когда отвечаешь какому-то человеку на коммент, а потом видишь,что он написан 1-2-3 года назад. Ситуация очень сильно не та,что была когда-то. Если статья актуальная и её стоит снова поднять, то хотя бы, убирайте старые комменты или оставляйте ссылку на архив прямо под заголовком - кому это интересно - пусть читает комменты трех летней давности.
Дмитро (модератор Work.ua) 24.03.2023, 10:32
Владиславе, так, іноді ми розсилаємо старі статті, але тільки тому, що вони або досі актуальні, або знов стали актуальними. Але перед повторною розсилкою ми обовʼязково їх редагуємо, оновлюємо інформацію.

Що стосується коментарів до таких статей, то більшість з них також не втратили актуальність. Тому видаляти їх або приховувати не вважаємо правильним. Проте ми спеціально поряд з іменем користувача пишемо дату і час, коли коментар був написаний.
Владислав Настин 24.03.2023, 17:31
Дмитрий - мне нечего вам сказать. Половина ответа про старые статьи - всё правильно, вторая половина про старые комменты - просто бред. Если кто-то не мог найти работу три года назад, то это не имеет значения для того же человека сегодня и для нас читающих эти комменты СЕГОДНЯ - это трудно понять ? Зачем копировать старый мусор ??
Юлия Дедешко 26.03.2023, 04:36
А що робити в Україні після війни? Економіка в одному місці, треба пахати за 6000 12 годин. Ні, дякую.
До війни було погано, а тепер ще гірше
Опанас Опанасенко 05.04.2023, 22:29
АГАГАГАГАГАГАГГА!!!!!!!! без коментарів,найпопулярніша прохвесійа буде-вишукувач залишкв недоумкуватих рабів))та будь -кого ,аби хоч хтось рабував у руїні задурно....взагалі хоч хтось,а за блокуваня неодноразові моїх резюмей-вочевидь,залишається тільки врот юа це))
Опанас Опанасенко 05.04.2023, 22:44
як завжди-найлютішо найупоротіша маячня з метою переконати що коричневе купами за гаражами-то безкоштовний шоколад...
Александр Колосовский 12.04.2023, 10:43
АйТі. Смішно. Забудьте. Ринок почав валитися. Тисячі програмістів звільняють в США.

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.