- 4 хв читання
- 790
Як написати привабливу для ветерана вакансію: практичні поради
Ветерани приходять туди, де їх чекають. У статті розповідаємо, чому варто про це сказати у вакансіях, та як це правильно зробити.
Найм ветеранів зараз є трендовою темою не лише тому, що в країні війна і ми очікуємо багато ветеранів, які повертатимуться до цивільної роботи. Але й тому, що на ринку шукають фахівців своєї справи, що знають, як розв’язувати завдання у складних умовах.
Як заявляють у Міноборони, 75% поранених військовослужбовців повертаються у стрій після реабілітації. Тому ветеранів не так багато на ринку праці, і щоб залучити їх до роботи в компанії, треба докласти зусиль і розпочати роботу над позиціюванням бренду, оновленням інструкцій та корпоративної культури. Зараз саме час для старту.
Пізніше до цивільного життя повернуться мільйон ветеранів, а потім буде ще другий мільйон. І той роботодавець, який швидше створить умови для працевлаштування ветеранів, виграє.
Перемагає сильніший, більш адаптований, той, хто бачить перспективи. Якщо в компанії є розуміння, що треба сфокусуватися і наймати ветеранів, то потрібно вивчати їхні потреби вже зараз і починати пошук.
Якщо бізнес орієнтований на ветерана і має відповідні програми, підтримує ЗСУ, не співпрацює з агресором, не підтримує «ухилянство», то щонайперше про це потрібно зазначати на сайті компанії. Далі не забути про це сказати у вакансії, яку компанія оприлюднює чи то у себе на сайтах, чи на сайтах з пошуку роботи. Вакансія є тим першим «привіт» від компанії, з яким зустрічається людина з військовим досвідом.
На сьогодні на сайті з пошуку роботи Work.ua близько 11% вакансій від загальної кількості усіх вакансій, які запрошують на роботу ветеранів. Кількість таких роботодавців, які скористалися технічним рішенням на сайті й запросили ветеранів на вакансію, щоденно зростає. Але чи достатньо лише технічної «галочки» для фахівця з військовим досвідом? Звісно ні. І тут ми б хотіли звернути увагу і запропонувати компаніям внести зміни у правила написання вакансій і зробити їх привабливішими для ветеранів.
Як варто удосконалити вакансію компанії, щоб ветеран звернув на неї увагу
- Важливо прозоро і чітко вказувати усі умови роботи — від опису обов’язків до системи мотивації. Має бути зрозуміло, що передбачає робота, як оцінюється продуктивність, які існують процедури та правила, чи є можливість дистанційної роботи. Ветерани на військовій службі звикли до чітких інструкцій та розпоряджень. Потрібно прописувати заробітну плату від і до, на яку можна розраховувати в разі працевлаштування.
На сайті work.ua/zsu розміщені вакансії Сил оборони, які часто чітко і лаконічно прописують свої вакансії: вказують зарплату і дають прозоре розуміння винагороди за конкретний тип роботи. Це може бути добрим прикладом для роботодавців при виписуванні вакансій на цивільну роботу. - Описати, якщо в компанії є навчальні курси, курси з підвищення кваліфікації чи інші освітні можливості. Для багатьох ветеранів така можливість є важливою. Попри те, що вони здобули беззаперечно важливі нові навички в армії, часто вважають, що втратили у кваліфікації у своїй цивільній професії у порівнянні зі своїми колегами, які продовжили працювати.
- Якщо ви компанія, яка допомагає Збройним силам України та волонтерить, вкажіть це у вакансії. Ветерани — це люди, які служили в армії, українському народові, тому подібне «служіння» буде додатковим стимулом податися на вашу вакансію.
- Прописати, що компанія є інклюзивним простором, має адаптовані робочі місця для потреб людини з інвалідністю або готова створити такі місця чи на підприємстві організована робота для людей з інвалідністю, є доступність до робочого місця. Адже треба зважати на те, що серед ветеранів є велика кількість людей з інвалідністю.
- Окреслити програми та ініціативи, які є у компанії для ветеранів, і що компанія запрошує до співпраці людей з військовим досвідом або ж надає перевагу фахівцям з військовим досвідом при рівних можливостях з іншим кандидатом. Наприклад, ветерани, які мають відповідну освіту, можуть бути добрими кризовими менеджерами. І напевно вони будуть кращими кризовими менеджерами, ніж такі самі вони вчора в цивільному житті. Ветеран уже більш адаптований, звик працювати у нестандартних умовах, знаходити ресурси, розв’язувати великі завдання малими силами.
Ветерани приходять туди, де їх чекають, і про це варто сказати у вакансіях від компаній. Тож у текст можна додати такі фрази:
- Запрошуємо до співпраці фахівців з військовим досвідом.
- Будемо раді бачити в команді фахівців з військовим досвідом.
Приклад вакансії, дружньої до ветерана
Сподіваємось, наші поради стали корисними для вас. Зі свого боку, ми як сайт з пошуку роботи хочемо максимально підсвітити й підтримати процес працевлаштування ветеранів, надати їм всі необхідні інструменти та допомогти роботодавцям у побудові корпоративної культури. Усі матеріали, які стосуються ветеранської тематики, можна знайти за хештегом «Найм ветеранів».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.