«Нейрокопірайтинг 2.0», Денис Каплунов

Книжка для тих, хто спілкується з клієнтами за допомогою тексту і хоче підвищити ефективність комунікацій. Вона також стане у пригоді тим, хто опановує мистецтво копірайтингу і, зокрема, створення рекламних текстів.

Техніки, розписані у книжці, спираються на психологію клієнтів. Видання містить розділи про те, як писати переконливий текст, заголовки, особисті листи, розповідати історії, створювати слогани, використовувати хуліганську техніку й виділятись на тлі конкурентів. А цінність цієї книжки полягає в тому, що автор наводить приклади й рішення винятково з української практики

Головна зброя копірайтингу — це деталі. Конкретні, точні й такі, що не спричиняють додаткових запитань.

«Візуальна колаборація», Оле Квіст-Сьорсен

Уявіть, візуальна колаборація — це коли ви з колегами стоїте перед фліпчартом і заповнюєте стікери ідеями, щось пояснюєте чи робите аналіз.

Описаний метод показує, як кожен може використати візуальну мову для поліпшення спілкування та співпраці над важливими цілями. Він прискорить командний діалог і взаємодію. Використовуйте його на нарадах, під час стратегічних сесій і різних робочих зустрічей.

Малювання — це перевірена часом практика, якої ми всі можемо навчитись і яку розум сприймає швидше, ніж усне чи письмове мовлення. Малюючи, ми забезпечуємо виразність, а в цифровому світі рукотворні малюнки привертають до себе увагу.

Звісно, не всі люблять чи вміють малювати, та ця чітка і добре структурована книжка допоможе віднайти власну доступну для розуміння візуальну мову і навчитися малювати майже все.

«Стратегія кризових комунікацій», Аманда Коулман

Кризові ситуації в компаніях потребують швидкого реагування з боку керівників, спеціалістів з комунікацій та інших фахівців, яких інколи може спіткати репутаційна криза. Книжка розповідає про стратегію поведінки в таких ситуаціях, контроль над висловлюваннями й відновлення після кризи. Авторка книжки ставить людей на перше місце, нічого не залишає на волю випадку і допомагає всім спеціалістам з комунікації відточити свою майстерність у цій галузі.

Є 10 якостей лідера, важливих для комунікаційного реагування на кризу. Серед них — важливість послідовності, що ґрунтується на раціональному погляді на події. Емоції є прийнятними, оскільки для реагування з боку генерального директора або особи на чолі компанії необхідна щирість.

«Посібник із DevOps», Патрік Дебуа, Джон Віліс, Джин Кім, Джез Хамбл

Книжка про DevOps-практики, які допомагають організаціям швидше та якісніше створювати й оновлювати програмні продукти та послуги. Підхід стає популярним серед інженерів і менеджерів багатьох світових компаній у сфері ІТ. Книжка пояснює, як створити жваве й доброзичливе робоче середовище, де кожен співробітник матиме можливість вчитися протягом усього життя. Таким чином це допоможе допомагає компаніям у сфері бізнесу і технологій тримати лідерство.

«Принципи DevOps надають користь усім, хто залучений до потоку створення цінності, незалежно від того, ким вони є — розробниками, інженерами з експлуатації, тестувальниками, спеціалістами з інформаційної безпеки, замовниками або клієнтами. Вони привносять радість у розробку чудових продуктів, зменшуючи кількість "маршів смерті"». Ці принципи роблять умови праці більш гуманними, тому ви можете проводити вихідні та свята з вашими близькими, і надають можливість командам працювати разом, щоби вчитися, процвітати, радувати клієнтів і допомагати організації стати успішною.

«Опанування професійного Scrum», Стефані Окерман

Сьогодні Scrum-підхід використовують не тільки в IT-сфері, а й у найрізноманітніших бізнесах при розробці товарів і послуг. Книжка містить простий набір правил і технік, який допомагає командам створювати цінні продукти. Описані правила Scrum важливі для гарантування прозорості, ефективного контролю та адаптації, економії та забезпечення гнучкості бізнесу.

Основа Scrum: планування з невеликим кроком (приростом), надання робочого приросту продукту, перевірка результату та адаптація, багаторазово та повністю прозоро.

Посібник підійде усім, хто прагне більше дізнатися про Scrum і навчитись його застосовувати. Автори книжки поділились власним досвідом та порадами, зібраними завдяки допомозі багатьом клієнтам і студентам у процесі застосуванні Scrum у своїх організаціях.


Це лише декілька книжок для професійного розвитку. Залежно від спеціальності та інтересів, ви можете знайти багато інших корисних книжок, що допоможуть вам у кар’єрі та особистому зростанні.


Читайте також