10 листопада, офлайн воркшоп «Навчись писати імейли, які конвертуються в продажі», Київ

Дізнайтеся про техніки й підходи написання імейлів, перевірені часом та систематизовані у Playbooks відповідно до бізнес-цілей та індустрії. Практичними порадами з вами ділитимуться досвідчені райтери та експерти з продажу, які написали та відправили сотні тисяч імейлів у 50+ індустріях в усьому світу.

Вони розкажуть про тенденції та особливості роботи імейл-маркетингу, а також основи та етапи створення електронних листів.

10 листопада, благодійний івент «How to make sourcing on GitHub your daily routine», online

Євгенія Філіпович, Technical Recruiter у Sensor Tower, розповість, як рекрутерам і сорсерам ефективно використовувати GitHub на щоденній основі та інтегрувати його у свою робочу рутину.

10 листопада, конференція «Маркетинг з вірою в Україну», online

На конференції розглянуть відверті історії зі світу маркетингу. Ви почуєте про військові кейси, візьмете участь в обговоренні ідей, порад для подальшої роботи та трансформації маркетингу і бізнесів.

Найголовніше — почуєте про розвиток українського маркетингу у 2023 році від MEGOGO, Ощадбанк, Нова пошта, MacPaw, Мінцифра, WebPromoExperts.

15 листопада, лекція «Дизайн для не дизайнерів: як керувати увагою глядачів», online

Ви дізнаєтесь, як додати індивідуальності своїм презентаціям, звітам та оголошенням, як зробити свою письмову комунікацію помітною в потоці інформаційного шуму та як структурувати тексти й розставляти акценти, щоб донести основну думку, спонукати глядача до дії.

16 листопада, лекція «Публічна комунікація першої особи під час війни», online

Публічна комунікація під час війни — неймовірно потужний та непростий інструмент. На вас дивляться люди, що перебувають у стані стресу, очікують від вас відповідей. Їхні сподівання перебільшені, терпець уривається, а запитання найчастіше некоректні. Як з ними спілкуватись, досягаючи при цьому бажаного результату, — дізнавайтесь на лекції.

16 листопада, вебінар «Заощаджуйте гроші та час на L&D, завдяки консультуванню з ефективності», online

На вебінарі учасники розберуть: що таке консультування з ефективності, хто має бути задіяний у консультуванні, як консультування допоможе заощадити гроші та час L&D.

Спікер: Пол Метьюз — засновник платформи навчання робочому процесу People Alchemy (LWP). Він також проводить семінари та консультує багатьох великих клієнтів у Великій Британії та за її межами. Мова: англійська з синхронним перекладом на українську 🇺🇦 + 🇺🇸

22 листопада, благодійний івент «Інклюзивні практики в роботі компанії: з чого почати», online

Ольга Новикова, CEO & Founder у MoreThan, розкриє тему інклюзивності в роботі з ВПО та ветеранами.

24 листопада, лекція «Як запустити продажі на експорт у воєнний час», online

Протягом онлайн-лекції спікер поділиться своїм досвідом виходу на експорт та розповість, як це можна зробити в теперішніх умовах.

24 листопада, вебінар «Пошук роботи за кордоном. Міфи, стереотипи та рекомендації», online

На вебінарі йтиметься про:

  • відмінності процесу пошуку талантів в Україні та Канаді;
  • особливості створення резюме та проходження інтерв’ю;
  • питання етики та соціальної відповідальності;
  • практики західних компаній, які можна взяти у власну роботу сьогодні.

Спікер: Ольга Озерян — експерт із навчання, організаційний коуч та консультант із 15-річним досвідом створення, впровадження та управління стратегічними програмами розвитку. Працювала у компаніях Mary Kay Ukraine, Metro Cash and Carry Ukraine та продуктовій IT-компанії iDeals. Зараз працює менеджером з навчання у Deloitte Canada.

25 листопада, SEO-конференція Collaborator, online

На вас чекають 10 топових спікерів з доповідями на актуальні SEO-теми: технічне та продуктове SEO, лінкбілдинг, AI-генерація контенту, практичні поради та лайфхаки. Серед спікерів — SEO-фахівці та тимліди, що практикують, Head of SEO та власники вебстудій, SEO-підприємці.

Під час прямого ефіру будуть розігруватися подарунки серед учасників.

29 листопада, благодійний івент «Якісна аналітика в рекрутингу», online

Ніна Семенова, Head of Recruitment at Devox Software, розповість, яку інформацію треба фіксувати, щоб мати якісну аналітику в рекрутингу, про звіти, на яких базується робота та будується аналітика, та розгляне порівняння метрик закриття на українському ринку та в інших країнах Європи.


Читайте також