- 32935
4 помилки в робочому чаті, про які ви не підозрювали
Терміново переставайте так робити, а то ще видалять з чату ;)

Всім відомі такі правила робочого листування, як, наприклад, не ділитися особистими фото, не вживати нецензурну лексику і не обговорювати колег. Але іноді ми відкриваємо месенджер, обираємо чат колективу і робимо речі, недоречні для робочого спілкування, навіть не підозрюючи про це.
Настав час це припинити, і Work.ua знає, з якими неочевидними шкідливими звичками варто розпрощатися негайно.
Згадувати колег у третій особі
Якщо пишете про співробітника, який теж присутній в чаті, то краще не говорити про нього в третій особі (він, вона).
Неправильно: «Так, Петро ж обіцяв це зробити!» Правильно: «Петре, пам’ятаєш, ти казав, що зробиш все до п’ятниці?»
Деяким здається, що пряме звертання до колеги може здатися агресивним, але насправді це краще і чесніше, ніж пасивна агресія, що міститься в опосередкованому звертанні.
Не відповідати, коли не хочеться
Іноді в робочому чаті з’являються повідомлення, прочитавши які хочеться просто закрити месенджер, вимкнути комп’ютер, вийти з офісу й виїхати з країни. У таких ситуаціях великих зусиль вартує не піддатися спокусі взагалі не відповідати кривдникові (іноді це навіть складніше, ніж не дати ту різку відповідь, яку почали друкувати одразу).
Чому не відповідати на повідомлення з робочого чату — поганий тон? Тому що для злагодженої роботи будь-якого колективу необхідні взаєморозуміння і чесність. Але коли хоча б один член команди мовчить, досягти цього неможливо.
Писати в неробочий час
Поважайте особистий час своїх колег, не пишіть їм після закінчення робочого дня або у вихідні. Тим паче не варто відволікати від відпочинку весь колектив, написавши в загальний чат. У форс-мажорних ситуаціях, коли неможливо не написати, краще спілкуватися з товаришем по службі в особистих повідомленнях, а ще ліпше — зателефонувати.
Привіт!
:)
Як справи?
Про неетичність коротких повідомлень у переписці не казав тільки ледачий. При цьому не згадати про це в нашій статті ми просто не можемо, оскільки для робочого листування це правило особливо актуальне. Мільйон однослівних повідомлень тільки відволікають ваших колег від роботи, дратують їх і руйнують робочий процес. Не треба так.
Work.ua сподівається, ця стаття допоможе зробити спілкування в вашому робочому чатику ще приємнішим та результативнішим.
30 коментарів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
Спасибки Авторам...Мне было интересно.
прав просто ты не хочешь этого признать
вот и все
Рад, что у вас "современное построение бизнеса", а не рога и копыта, но думать нужно слегка ширее.
Позвонить - это вообще единственный верный вариант. Какие чаты!?
Що те дурниця, що те нісенітниця. @меншони на що? Навіть бумерський Skype їх уже кілька років як уміє, не кажучи вже про щось пристойніше. Не хайлайтити людей і цим змушувати їх парсити увесь чат, щоб дізнатися, коли їх отак у довільній формі згадають — це щонайменше нечемно.