Дослідження давно встановили прямий зв’язок між задоволеністю співробітників і продуктивністю їхньої роботи. За даними Gallup компанії із залученими працівниками випереджають конкурентів на 202%.

Це може означати лише одне: інвестиції в щастя співробітників — більше, ніж просто зробити роботу приємною. Це стратегія, яка позитивно вплине на успіх вашого проєкту.

Шляхів підвищення рівня щастя у компанії чимало, наприклад, регулярний збір даних, корпоративні заходи та пропозиції, комфортний формат і графік роботи. Зупинимося на деяких з них.

Покращення робочого клімату: методи української компанії

Одним із реальних прикладів збору інформації є методи мовної школи Green Country.

На початку співпраці всі нові працівники проходять онбординг — кількаденне навчання й акліматизацію в новому колективі. Проходження цього періоду дозволяє повністю обговорити всі питання та створити комфортне середовище для роботи. 

Надалі рівень задоволеності в компанії вимірюють за допомогою анкетувань, опитувань та індивідуальних зустрічей із керівниками.

Анкетування та опитування

Проводяться анонімно за допомогою Гугл-форм, переважно кожного кварталу та семестру. Їхня мета — оцінити враження, виявити потреби працівників, а також запровадити нові ідеї та підходи у робочий процес.

Запитання можуть стосуватися умов роботи, навантаження і задоволеністю загалом:

  • «Чи задоволені ви своїми обов’язками та робочим навантаженням?»
  • «Як ви оцінюєте робочі умови (офіс, обладнання)?» (Шкала від 1 до 10.)
  • «Чи потрібна вам додаткова підтримка або навчання? Якщо так, то з яких тем?»
  • «Які заходи або події ви б хотіли бачити у компанії для покращення соціальної взаємодії?»

Подібний зворотний зв’язок допомагає запобігти поширенню проблем чи недоліків і, головне, почути чесну думку працівника.

Своєю чергою завдяки опитуванням та анкетуванням співробітник відчуває свою цінність і значущість у компанії та, відповідно, сприймає себе як невіддільну частину проєкту з максимальною залученістю і зацікавленістю в успіху.

Індивідуальні зустрічі (One-to-one Evaluation)

Відкритий діалог із керівником — це про побудову здорової комунікації, швидке надання відповідей на запитання і допомогу. Це чудова нагода підкреслити досягнення працівника та обговорити моменти, які варто покращити.

Діалоги віч-на-віч у компанії зазвичай проводять двічі на рік і додатково, якщо з’являється така необхідність. Мета розмови — дати глобальну оцінку прогресу, розвитку і задоволеності кожного співробітника.

Теми, які можна обговорити під час індивідуальних зустрічей, — труднощі в роботі, якість зворотного зв’язку від керівництва, робочі процеси та кар’єрні цілі:

  • «Що вам подобається, а що викликає труднощі у виконанні своїх обов’язків?»
  • «Як ми можемо покращити ваш досвід роботи у компанії?»
  • «Які рекомендації ви маєте для покращення наших робочих процесів?»
  • «Якими є ваші особисті цілі у кар’єрі?»
  • «Які додаткові ресурси, навчання або підтримку ви хотіли б отримати?»

Корпоративна культура

Воркшопи, виїзні зустрічі, спільні подорожі, тренінги, тимбілдинг-івенти — усе це створює відчуття підтримки й справжнього ком’юніті у команді та підвищує загальний рівень щастя на робочому місці.

Керівниця Green Country ділиться досвідом і позицією компанії.

Наталя Лотоцька-Гевко
Наталя Лотоцька-Гевко
керівниця Green Country

— Час, проведений за роботою, займає значну частину життя людини. Тож важливо, щоб вона давала набагато більше, ніж просто забезпечення фінансових потреб.

Проактивних спеціалістів і професіоналів своєї справи притягують відповідні компанії, і саме тому робота має бути місцем, де зароджується дружба, утворюються сімейні пари, створюються незабутні спогади. Де люди відкривають власні суперсили, наповнюються, спільно мандрують і мріють.

Цю концепцію ми тримаємо у фокусі, коли розробляємо річний план корпоративних заходів, навчальних зустрічей і соцпакетів.

Найбільше, звичайно, надихають спільні подорожі. І що важчою стає ситуація в Україні, то сміливішим стає наш HR-відділ. Наприклад, до повномасштабного вторгнення ми мандрували лише Україною, а опісля побували вже у Венеції, Атенах, Будапешті, Лісабоні, Лондоні та вже вибираємо наступне місце для натхнення.

Багато працівників залишаються в компанії, оскільки відчувають розвиток, піклування про себе і бачать, як компанія інвестує у їхній розвиток і робить їх щасливішими.

Навчання, знижки та корпоративні пропозиції

Якщо ваша компанія має можливість частково чи повністю покрити вартість бажаного навчання для працівника — це стане хорошою інвестицією у якість його роботи.

Наприклад, вчителі Green Country відвідують тренінги й воркшопи до початку та протягом навчального року, регулярно переймають досвід старших викладачів і отримують консультації від тренерів-методистів.

Крім того, всі співробітники можуть вивчати англійську безкоштовно в будь-якій школі мережі Green Forest Family, отримують знижки на навчання для дітей та родичів і повне чи часткове покриття вартості профільних курсів. Такі пропозиції підвищують залученість, лояльність і довіру працівників до компанії.

Інвестиція в щастя співробітників — це про довгостроковий успіх компанії, ком’юніті спеціалістів та високу якість роботи. Забезпечте своїм працівникам відчуття спокою і задоволеності на робочому місці й разом отримуйте максимальні результати від співпраці.