День працівників торгівлі

Оператор call-центра

Оператор call-центра — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення телефоном.

773
вакансії
20 000
середня зарплата
задоволеність

Що робить оператор call-центра

Викликати таксі, записатися на прийом до лікаря, замовити їжу додому, отримати консультацію із використання банківської карти — із цими та багатьма іншими питаннями ми звертаємося в call-центр. Оператор з’ясовує завдання клієнта і або вирішує його самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації співробітника.

Посадові обов’язки операторів call-центрів частково залежать від сфери діяльності організації, але є і загальні функції:

  • прийом вхідних дзвінків;
  • надання інформації за продуктами та послугами компанії;
  • документальне оформлення заявок і замовлень;
  • обробка запитів клієнтів із сайту;
  • підготовка звітів про виконану роботу.

Оператори колл-центрів можуть здійснювати і вихідні дзвінки, щоб залучати потенційних клієнтів, інформувати клієнтів про нові послуги або акції, проводити анкетування або опитування.

Скільки отримує оператор call-центра

Рівень оплати праці операторів колл-центру безпосередньо залежить від рівня компанії, а також від конкретних посадових обов’язків, досвіду роботи за фахом і професійних навичок.

Середня зарплата
20000 грн
Розподіл зарплат
11 000 грн
43 000 грн

В середньому «Оператор call-центра» в Україні заробляє 20000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 2392 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Оператор call-центра» і за схожими запитами-синонімами «Call center operator», «Оператор кол-центру», «Call-centre operator» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні оператору call-центру

  • Грамотна мова та дикція.
  • Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
  • Терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
  • Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.

Переваги та недоліки в роботі оператора call-центра

    • Ідеальна робота для студентів, адже стати оператором колл-центру можна без досвіду і освіти, всьому навчать безпосередньо на місці.
    • Можливо вибрати для себе будь-який зручний графік: це може бути і п’ятиденка, і робота на півставки, і робота тільки у вихідні.
    • Кар’єрне зростання, адже співробітники контакт-центру мають перевагу перед зовнішніми кандидатами не тільки завдяки універсальним навичкам комунікації, а й базі знань. Із фахівців центру підтримки клієнтів виростають маркетологи, аналітики, категорійні менеджери і логісти.
    • Після роботи в колл-центрі ніяка інша буде не страшна.
    • Досить серйозний стрес, швидше за все, постійний. Тут дуже важливо вміння абстрагуватися від відмов або навіть образ.
    • Постійне повторення одних і тих же фраз може здатися досить рутинним.
    • Робота в колл-центрі, як і більшість офісних посад, є «сидячою», що може позначитися на стані здоров’я.

Як самі оператори call-центра оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів із досвідом роботи оператором call-центра.

Кар’єрне зростання

3.5

Зарплата

2.5

Задоволеність професією

3.5

Безпека

3.0

Баланс між роботою та життям

4.0

Наскільки затребувані оператори call-центру

На сьогоднішній день фахівці телефонних служб затребувані в найрізноманітніших компаніях. Такі співробітники потрібні в довідкових службах і пунктах технічної підтримки, консалтингових, соціологічних та торгових організаціях. Фахівці телефонних служб працюють на підприємства, що забезпечують мобільний зв’язок, TV, інтернет. Аналітики стверджують, що професія оператора контакт-центру буде затребувана завжди, адже будь-які технології та автовідповідачі не зможуть замінити живого людського спілкування.

773
вакансії на сайті

Де вчитися на оператора call-центра

Найчастіше call-центри самостійно навчають своїх співробітників відповідно до специфіки діяльності.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Бармен

Бармен

Бармен — майстер коктейльної справи. Він знає, як зробити сухий мартіні та що треба збовтати, а не змішувати.

Копірайтер

Копірайтер

Копірайтер — це спеціаліст з написання рекламних текстів.