Маркетолог

Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

898
вакансій
35 000
середня зарплата

Що робить маркетолог

Маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару тощо.

Загалом до обов’язків маркетолога входить:

  • створення та реалізація маркетингової стратегії;
  • розробка брендінгу;
  • аналітика впливу тих чи інших процесів чи проектів;
  • проведення рекламних кампаній від розробки до втілення;
  • робота з e-mail розсиланнями.

Скільки отримує маркетолог

Зарплата маркетологів може відрізнятися в залежності від компанії та обов’язків. Наприклад, інтернет-маркетолог заробляє більше, ніж звичайний спеціаліст.

35 000 грн

на квітень 2025

*за даними 1 324 вакансій

Розподіл зарплат

19 000 грн
67 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Маркетолог» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні маркетологу

  • Знання маркетингових основ.
  • Розвинуті комунікативні навички.
  • Аналітичні навички.
  • Вміння проводити презентації.
  • Знання психології споживачів.
  • Творче мислення.

Наскільки затребувані маркетологи

У часи розквіту реклами, інтернету та споживчого буму? Надзатребувані. Адже чи не у кожній компанії потребують спеціалістів з просування товарів на ринок. Не кажучи вже про агенції, які власне й спеціалізуються на цьому самому просуванні.

898
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Маркетолог» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на маркетолога

Але майте на увазі. Не можна просто отримати диплом. Маркетологу постійно потрібно навчатися, щоб залишатися у строю. Він має завжди оновлювати свої знання та освоювати нові й нові навички.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Геймдизайнер

Геймдизайнер

Геймдизайнер — це режисер комп'ютерних ігор, людина, яка курує виробництво від ідеї до релізу й навіть на етапі підтримки.

Ризик-менеджер

Ризик-менеджер

Ризик-менеджер — фахівець, який аналізує діяльність компанії, виявляє можливі економічні чи репутаційні втрати та допомагає їх уникнути.