Маркетолог

Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

979
вакансій
37 500
середня зарплата

Що робить маркетолог

Маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару тощо.

Загалом до обов’язків маркетолога входить:

  • створення та реалізація маркетингової стратегії;
  • розробка брендінгу;
  • аналітика впливу тих чи інших процесів, чи проєктів;
  • проведення рекламних кампаній від розробки до втілення;
  • робота з email-розсиланнями.

Скільки заробляє маркетолог

Зарплата маркетологів може відрізнятися залежно від компанії та обов’язків.  

37 500 грн

на жовтень 2025

*за даними 1 406 вакансій

Розподіл зарплат

19 000 грн
67 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Маркетолог» по Україні

В середньому «Маркетолог» в Україні заробляє 37500 грн. Це на 25% більше, якщо порівнювати з жовтнем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 1406 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні маркетологу

Тверді

  • знання основ маркетингу та комунікаційних стратегій;
  • уміння проводити аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії;
  • навички роботи з digital-інструментами (Google Analytics, Google Ads, Meta Ads, SEO-сервіси);
  • досвід створення й реалізації рекламних кампаній онлайн і офлайн; 
  • знання принципів контент-маркетингу та SMM;
  • базове вміння працювати з CRM-системами та email-маркетингом;
  • навички бюджетування та оцінки ефективності маркетингових активностей (ROI, KPI, OKR);
  • створення маркетингових звітів і презентацій;
  • базове розуміння дизайну, копірайтингу та принципів брендингу.

Мʼякі

  • аналітичне мислення та увага до деталей;
  • здатність генерувати нові ідеї;
  • вміння працювати з різними командами;
  • швидка адаптація до змін ринку;
  • тайм-менеджмент;
  • здатність працювати в умовах багатозадачності;
  • орієнтація на результат;
  • навички презентації та переконання.

Переваги та недоліки в роботі маркетолога

    • Щоб стати маркетологом, не обов’язково мати вищу профільну освіту.
    • Робота маркетолога дуже цікава та динамічна: кожен проєкт — як окрема історія, яку треба розробити від початку до фіналу.
    • Можливості кар’єрного зростання — до директора з маркетингу.
    • Можливість спілкуватися з різними творчими людьми, бути в курсі різноманітних маркетингових цікавинок, які формують ринок.
    • Робота маркетолога може бути досить монотонною.
    • Високий рівень конкуренції серед фахівців.

Наскільки затребувані маркетологи

У часи розквіту реклами, інтернету та споживчого буму? Надзатребувані. Адже чи не у кожній компанії потребують спеціалістів з просування товарів на ринок. Не кажучи вже про агенції, які власне й спеціалізуються на цьому самому просуванні.

979
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Маркетолог» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на маркетолога

Вища освіта для маркетолога не обов’язкова, проте й не завадить. Вивчитися на маркетолога можна у виші за фахом «Маркетинг». Також можна закінчити спеціалізовані курси з маркетингу.

Але майте на увазі. Не можна просто отримати диплом. Маркетологу постійно потрібно навчатися, щоб не виходити з гри. Він має завжди оновлювати свої знання та освоювати нові й нові навички.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Офіціант

Офіціант

Офіціант — одна з найпоширеніших професій у сфері обслуговування. Саме він приймає, приносить замовлення, дає чек та цікавиться, чи було вам смачно.

Інструктор тренажерного залу

Інструктор тренажерного залу

Інструктор тренажерного залу — це професійний спортивний консультант, який складає для клієнта спортивну програму, стежить за правильністю її виконання, курує тренувальний процес і надає рекомендації щодо режиму харчування.