Маркетолог

Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

909
вакансій
35 000
середня зарплата

Що робить маркетолог

Маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару тощо.

Загалом до обов’язків маркетолога входить:

  • створення та реалізація маркетингової стратегії;
  • розробка брендінгу;
  • аналітика впливу тих чи інших процесів чи проектів;
  • проведення рекламних кампаній від розробки до втілення;
  • робота з e-mail розсиланнями.

Скільки отримує маркетолог

Зарплата маркетологів може відрізнятися в залежності від компанії та обов’язків. Наприклад, інтернет-маркетолог заробляє більше, ніж звичайний спеціаліст.

35 000 грн

на червень 2025

*за даними 1 396 вакансій

Розподіл зарплат

19 000 грн
67 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Маркетолог» по Україні

В середньому «Маркетолог» в Україні заробляє 35000 грн. Це на 21% більше, якщо порівнювати з червнем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 1396 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні маркетологу

  • Знання маркетингових основ.
  • Розвинуті комунікативні навички.
  • Аналітичні навички.
  • Вміння проводити презентації.
  • Знання психології споживачів.
  • Творче мислення.

Переваги та недоліки в роботі маркетолога

    • Щоб стати маркетологом, необов’язково мати вищу профільну освіту.
    • Робота маркетолога дуже цікава та динамічна: кожен проект — як окрема історія, яку треба розробити від початку до фіналу.
    • Можливості кар’єрного зростання — до директора з маркетингу.
    • Можливість спілкуватися з різними творчими людьми, бути в курсі різноманітних маркетингових цікавинок, які формують ринок.
    • Робота маркетолога може бути досить монотонною.
    • Високий рівень конкуренції серед фахівців.

Наскільки затребувані маркетологи

У часи розквіту реклами, інтернету та споживчого буму? Надзатребувані. Адже чи не у кожній компанії потребують спеціалістів з просування товарів на ринок. Не кажучи вже про агенції, які власне й спеціалізуються на цьому самому просуванні.

909
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Маркетолог» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на маркетолога

Але майте на увазі. Не можна просто отримати диплом. Маркетологу постійно потрібно навчатися, щоб залишатися у строю. Він має завжди оновлювати свої знання та освоювати нові й нові навички.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Менеджер з туризму

Менеджер з туризму

Менеджер з туризму — це професіонал в плануванні та організації подорожей.

Програміст PHP

Програміст PHP

Програміст PHP — це спеціаліст переважно з розробки веб-сайтів та веб-застосунків.