День маркетолога

Маркетолог

Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

927
вакансій
21 800
середня зарплата
задоволеність

Що робить маркетолог

Маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару тощо.

Загалом до обов’язків маркетолога входить:

  • створення та реалізація маркетингової стратегії;
  • розробка брендінгу;
  • аналітика впливу тих чи інших процесів чи проектів;
  • проведення рекламних кампаній від розробки до втілення;
  • робота з e-mail розсиланнями.

Скільки отримує маркетолог

Зарплата маркетологів може відрізнятися в залежності від компанії та обов’язків. Наприклад, інтернет-маркетолог заробляє більше, ніж звичайний спеціаліст.

Середня зарплата
21800 грн
Розподіл зарплат
12000 грн
40000 грн

В середньому «Маркетолог» в Україні заробляє 21800 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1253 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні маркетологу

  • Знання маркетингових основ.
  • Розвинуті комунікативні навички.
  • Аналітичні навички.
  • Вміння проводити презентації.
  • Знання психології споживачів.
  • Творче мислення.

Переваги та недоліки в роботі маркетолога

    • Щоб стати маркетологом, необов’язково мати вищу профільну освіту.
    • Робота маркетолога дуже цікава та динамічна: кожен проект — як окрема історія, яку треба розробити від початку до фіналу.
    • Можливості кар’єрного зростання — до директора з маркетингу.
    • Можливість спілкуватися з різними творчими людьми, бути в курсі різноманітних маркетингових цікавинок, які формують ринок.
    • Робота маркетолога може бути досить монотонною.
    • Високий рівень конкуренції серед фахівців.

Як самі маркетологи оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів з досвідом роботи маркетологом.

Кар’єрне зростання

4.5

Зарплата

3.0

Задоволеність професією

4.5

Безпека

4.0

Баланс між роботою та життям

4.0

Наскільки затребувані маркетологи

У часи розквіту реклами, інтернету та споживчого буму? Надзатребувані. Адже чи не у кожній компанії потребують спеціалістів з просування товарів на ринок. Не кажучи вже про агенції, які власне й спеціалізуються на цьому самому просуванні.

927
вакансій на сайті

Де вчитися на маркетолога

Але майте на увазі. Не можна просто отримати диплом. Маркетологу постійно потрібно навчатися, щоб залишатися у строю. Він має завжди оновлювати свої знання та освоювати нові й нові навички.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

День маркетолога

25 жовтня, середа

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Монтажник

Монтажник

Монтажник — це той, хто встановлює, закріплює та підключає різноманітні системи, конструкції, побутові та промислові прилади.

Бортпровідник

Бортпровідник

Бортпровідник — це людина, яка стежить за комфортом і безпекою пасажирів повітряного, наземного і морського транспорту.