Що робить маркетолог
Маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару тощо.
Загалом до обов’язків маркетолога входить:
- створення та реалізація маркетингової стратегії;
- розробка брендінгу;
- аналітика впливу тих чи інших процесів чи проектів;
- проведення рекламних кампаній від розробки до втілення;
- робота з e-mail розсиланнями.
Скільки отримує маркетолог
Зарплата маркетологів може відрізнятися в залежності від компанії та обов’язків. Наприклад, інтернет-маркетолог заробляє більше, ніж звичайний спеціаліст.
В середньому «Маркетолог» в Україні заробляє 21800 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1253 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.
Які навички потрібні маркетологу
- Знання маркетингових основ.
- Розвинуті комунікативні навички.
- Аналітичні навички.
- Вміння проводити презентації.
- Знання психології споживачів.
- Творче мислення.
Переваги та недоліки в роботі маркетолога
- Щоб стати маркетологом, необов’язково мати вищу профільну освіту.
- Робота маркетолога дуже цікава та динамічна: кожен проект — як окрема історія, яку треба розробити від початку до фіналу.
- Можливості кар’єрного зростання — до директора з маркетингу.
- Можливість спілкуватися з різними творчими людьми, бути в курсі різноманітних маркетингових цікавинок, які формують ринок.
- Робота маркетолога може бути досить монотонною.
- Високий рівень конкуренції серед фахівців.
Як самі маркетологи оцінюють свою професію
За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів з досвідом роботи маркетологом.
Кар’єрне зростання
Зарплата
Задоволеність професією
Безпека
Баланс між роботою та життям
Наскільки затребувані маркетологи
У часи розквіту реклами, інтернету та споживчого буму? Надзатребувані. Адже чи не у кожній компанії потребують спеціалістів з просування товарів на ринок. Не кажучи вже про агенції, які власне й спеціалізуються на цьому самому просуванні.
Де вчитися на маркетолога
- Вища освіта для маркетолога не обов’язкова, проте й не завадить. Вивчитися на маркетолога можна у виші за фахом «Маркетинг».
- Також можна закінчити спеціалізовані курси з маркетингу.
Але майте на увазі. Не можна просто отримати диплом. Маркетологу постійно потрібно навчатися, щоб залишатися у строю. Він має завжди оновлювати свої знання та освоювати нові й нові навички.
Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

День маркетолога
25 жовтня, середа
Інші професії

Монтажник
Монтажник — це той, хто встановлює, закріплює та підключає різноманітні системи, конструкції, побутові та промислові прилади.

Бортпровідник
Бортпровідник — це людина, яка стежить за комфортом і безпекою пасажирів повітряного, наземного і морського транспорту.