Медіабаєр

Медіабаєр — це людина, яка поширює рекламні диджитал-кампанії на потрібну цільову аудиторію.

316
вакансій
45 000
середня зарплата

Що робить медіабаєр

Ці спеціалісти знають усі механіки просування і налаштовують рекламні кабінети так, щоб цільова аудиторія здійснила покупку. Основні обовʼязки медіабаєра:

  • закупівля трафіку у рекламних мережах;
  • оптимізація рекламних кампаній і лійки продажів;
  • А/В тестування рекламних креативів;
  • слідкування за змінами у політиці рекламних майданчиків;
  • слідування правилам модерації мереж.

Візуальне оформлення й навички письма — неочевидні вміння кожного медіабаєра. Завдяки цьому вони уникають суворих правил блокування і збільшують конверсію до максимальних результатів.

Фахівці з медіабаїнгу потрібні, щоб запустити масштабні рекламні кампанії, що охоплять людей з усього світу. Вони працюють з великими бюджетами і для просування використовують різні канали, як-от Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, Push-сповіщення, Native Ads або CPA-мережі. Це основні відмінності між роботою медіабаєра і таргетолога. У них зовсім різна кінцева мета: таргетолог має досягти маркетингової цілі замовника, а медіабаєр — отримати прибуток від трафіку (потоку користувачів).

Скільки заробляє медіабаєр

Зазвичай представники цієї професії отримують вище середнього. Все тому, що завдяки їхній роботі, зацікавлена аудиторія купує та вибирає ті чи інші послуги. Рекламодавці шукають спеціалістів, які охоплять усіх зацікавлених, тому й готові добре оплачувати таку роботу.

45 000 грн

на жовтень 2025

*за даними 635 вакансій

Розподіл зарплат

20 000 грн
124 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Медіабаєр» по Україні

В середньому «Медіабаєр» в Україні заробляє 45000 грн. Це на 29% більше, якщо порівнювати з жовтнем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 635 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Медіабаєр» і за схожими запитами-синонімами «Медіабайер», «Media buyer», «TV Buyer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні медіабаєру

Тверді

  • знання алгоритмів рекламного кабінету та правил рекламного майданчика;
  • аналітичний склад розуму;
  • вміння проводити А\В тестування;
  • знання систем автоматизації;
  • базові навички копірайтингу і дизайну.

Мʼякі

  • комунікабельність;
  • стресостійкість;
  • гнучкість;
  • ініціативність і відповідальність;
  • увага до деталей;
  • любов до нетворкінгу (саме на заходах, де збираються всі представники комʼюніті, можна знайти нові професійні знайомства та отримати хорошу пропозицію нової роботи).

Наскільки затребувані медіабаєри

Попит на медіабаєрів, які розбираються у рекламній мережі та маркетингу, — дуже високий, бо спеціалісти з такими знаннями вважаються професіоналами своєї справи.

316
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Медіабаєр» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на медіабаєра

У початківців дуже цінують знання з маркетингу, тому відповідна освіта буде великим плюсом при працевлаштуванні. Професіонали радять бути обережними з курсами медіабаїнгу, і звертати увагу на відгуки, щоб отримати якісне навчання.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Продакт-менеджер

Продакт-менеджер

Продакт-менеджер — це батько будь-якого нового продукту, цей фахівець контролює і керує всім, що пов'язано з новинкою, починаючи з ідеї й завершуючи просуванням готового товару або послуги.

Касир

Касир

Касир — це той, хто працює з грошима: приймає їх, рахує та видає.