Що робить PPC-спеціаліст
PPC-фахівець або PPC-менеджер налаштовує показ реклами на потрібну цільову аудиторію на різних майданчиках, наприклад, банери на сайтах або рекламу на YouTube, і залучає нових клієнтів.
Він розраховує показники, яких можна досягти за наявності певного бюджету, постійно оптимізує показники після запуску — робить все, щоб клік або перехід коштував дешевше, але приносив більший результат, тобто конверсію. А після завершення рекламної кампанії, робить звіт із її ефективності.
Робота поєднує в собі креатив і цифри: PPC-менеджер може пропонувати ідеї для креативів, комбінувати їх, але при цьому не повинен забувати про конверсії та статистику.
Скільки заробляє PPC-спеціаліст
Зарплата PPC-фахівця залежить від досвіду та кваліфікації. Що більше успішних кейсів у нього буде в портфоліо, то вищою буде оплата праці. Також гонорар залежить від складності проєкту, над яким доводиться працювати.
на грудень 2025
*за даними 481 вакансій
Розподіл зарплат
Зміна середньої зарплати
«PPC-спеціаліст» по Україні
В середньому «PPC-спеціаліст» в Україні заробляє 40000 грн. Це на 14% більше, якщо порівнювати з груднем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 481 вакансії, розміщеної на Work.ua із заголовком «PPC-спеціаліст» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.
Які навички потрібні PPC-спеціалісту
Тверді
- Формування груп рекламних оголошень
- Збір семантичного ядра і мінус-слів.
- Робота з бюджетами, зі ставками в рекламному кабінеті.
- Вміння користуватися аналітикою, щоб розуміти наскільки кампанія успішна або збирати дані про поведінку аудиторії.
- Налаштування ретаргетингу.
- Підбір рекламних заголовків.
- Навички копірайтингу.
Мʼякі
- Аналітичне мислення.
- Увага до деталей.
- Гнучкість та адаптивність (щоб оперативно реагувати на зміни у правилах чи алгоритмах рекламних майданчиках).
- Креативність (щоб застосувати усі можливі підходи для залучення аудиторії!).
Переваги та недоліки в роботі PPC-спеціаліста
- Затребувана спеціальність.
- Можливість самому впливати на свій дохід: вести кілька різних проєктів або працювати в одній компанії на ставку.
- Різноманітні креативні завдання.
- Працювати можна віддалено чи в офісі — на ваш розсуд.
- Сидяча робота за комп’ютером.
- Велика відповідальність за бюджети, які вам довірили (а вони можуть бути величезними!).
- Якщо ви фрілансер, постійний пошук замовників.
- Постійно потрібно вчитися і стежити за оновленнями в інструментах, щоб залишатися затребуваним фахівцем.
Наскільки затребувані PPC-спеціалісти
PPC-менеджери стають дедалі популярнішими, бо все більше бізнесів хочуть налаштувати контекстну рекламу. Хороший спеціаліст матиме попит на місяці вперед.
Кількість вакансій
«PPC-спеціаліст» по Україні
Де вчитися на PPC-спеціаліста
В університетах поки такої спеціальності немає, тож доведеться йти на курси. Але щоб легше засвоїти інформацію, можна вибрати спеціальність «Маркетинг» і знати всі шляхи залучення аудиторії.
Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!
Інші професії
Супервайзер
Супервайзер — це керівник середньої ланки, який контролює роботу команди на об’єкті, у магазині, кол-центрі, виробництві тощо. Він поєднує адміністративні, управлінські та мотиваційні функції, забезпечує виконання планів і стандартів компанії.
Офтальмолог
Офтальмолог — це лікар, який піклується про здоров'я наших очей.