PPC-спеціаліст

PPC-фахівець, Pay Per Click фахівець — це фахівець із контекстної реклами, він привертає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.

227
вакансій
40 000
середня зарплата

Що робить PPC-спеціаліст

PPC-фахівець або PPC-менеджер налаштовує показ реклами на потрібну цільову аудиторію на різних майданчиках, наприклад, банери на сайтах або рекламу на YouTube, і залучає нових клієнтів.

Він розраховує показники, яких можна досягти за певного бюджету, постійно оптимізує показники після запуску — робить все, щоб клік або перехід коштував дешевше, але приносив більший результат, тобто конверсію. А після завершення рекламної кампанії, робить звіт із її ефективності.

Робота поєднує в собі креатив і цифри: PPC-менеджер може пропонувати ідеї для креативів, комбінувати їх, але при цьому не повинен забувати про конверсії та статистику.

Скільки отримує PPC-спеціаліст

Зарплата PPC-фахівця залежить від досвіду та кваліфікації. Фахівець-початківець в IT може отримувати від 300 доларів. Що більше успішних кейсів у нього буде в портфоліо, то вищою буде оплата праці. Також гонорар залежить від складності проєкту, над яким доводиться працювати.

40 000 грн

на серпень 2025

*за даними 514 вакансій

Розподіл зарплат

19 000 грн
75 000 грн

Зміна середньої зарплати

«PPC-спеціаліст» по Україні

В середньому «PPC-спеціаліст» в Україні заробляє 40000 грн. Це на 32% більше, якщо порівнювати з серпнем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 514 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «PPC-спеціаліст» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні PPC-спеціалісту

Робота PPC-менеджера неможлива без знань Google Analytics, Google AdWords, Google Tag Manager. Також йому можуть знадобитися й інші інструменти, все залежить від цілей замовника.

PPC-фахівець повинен вміти:

  • складати групи рекламних оголошень;
  • збирати семантичне ядро ​і мінус-слова;
  • працювати з бюджетами, зі ставками в рекламному кабінеті;
  • користуватися аналітикою, щоб розуміти наскільки кампанія успішна або збирати дані про поведінку аудиторії;
  • налаштовувати ретаргетинг;
  • підбирати рекламні заголовки і писати тексти до оголошень.

PPC-менеджеру знадобиться посидючість, увага до деталей, аналітичне та логічне мислення, креативність, здатність правильно інтерпретувати великий обсяг інформації.

Переваги та недоліки в роботі PPC-спеціаліста

    • Затребувана спеціальність.
    • Можливість самому впливати на свій дохід: вести кілька різних проєктів або працювати в одній компанії на ставку.
    • Різноманітні креативні завдання.
    • Сидяча робота за комп’ютером.
    • Велика відповідальність за бюджети, які вам довірили.
    • Якщо ви фрілансер, постійний пошук замовників.
    • Постійно потрібно вчитися і стежити за оновленнями в інструментах, щоб залишатися затребуваним фахівцем.

Наскільки затребувані PPC-спеціалісти

PPC-менеджери стають дедалі популярнішими, бо все більше бізнесів хочуть налаштувати контекстну рекламу. Хороший спеціаліст буде завалений замовленнями на місяці вперед.

227
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«PPC-спеціаліст» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на PPC-спеціаліста

В університетах такої спеціальності немає, тож доведеться йти на курси. Але щоб легше засвоїти інформацію, можна закінчити спеціальності, де необхідні знання математики і логіки, а щоб розбиратися в рекламі загалом, варто закінчити факультет маркетингу.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Стропальник

Стропальник

Стропальник — це той, хто вміє якісно та правильно підготувати вантаж до переміщення, а також стежить і коригує переміщення вантажу підйомним краном.

Монтажник

Монтажник

Монтажник — це той, хто встановлює, закріплює та підключає різноманітні системи, конструкції, побутові та промислові прилади.