Що робить таргетолог
Ця професія поєднує у собі аналітику та творчість. Це той вузькопрофільний спеціаліст, який робить так, щоб потенційні клієнти конкретної компанії бачили саме її рекламу в Instagram, Facebook та в інших соцмережах. І вона ще супервідповідальна, бо неправильне налаштування таргетованої реклами веде до зливу рекламного бюджету.
Таргетолог проводить серйозну розумову роботу та застосовує свої здібності психолога: він розшукує цільову аудиторію конкретного продукту, сегментує її, виявляє болі та потреби, продумує майданчики та стратегії просування, вносить зміни у рекламну кампанію у режимі онлайн.
А ще тримає руку на пульсі новинок та трендів соціальних мереж, бо треба ж достукатися до потенційного клієнта компанії, та ще у такий спосіб, щоб йому це сподобалося.
Скільки отримує таргетолог
Заробітна плата таргетолога в Україні коливається від 7 тисяч до 23 тисяч гривень у залежності від досвіду, місця знаходження компанії-роботодавця та обсягу роботи.
В середньому «Таргетолог» в Україні заробляє 21500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 2040 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Таргетолог» і за схожими запитами-синонімами «SMM-менеджер», «SMM manager», «Менеджер з соцмереж» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.
Які навички потрібні таргетологу
- Вміння аналітично мислити.
- Знання інструментів та механізмів роботи конкретної соцмережі, тобто майданчика, де потрібно буде працювати.
- Володіння основними поняттями і термінами маркетингу (воронка продажів, CPA тощо).
- Володіння основними навичками планування й аналітики маркетингових кампаній (SWOT, ментальні карти, аналіз бізнес-моделі).
- Вміння швидко аналізувати цільову аудиторію.
- Здатність швидко вчитися.
- Відстеження новинок у сфері та здатність швидко їх впроваджувати.
- Увага до деталей, допитливий розум, терпіння. Мультизадачність стане перевагою.
Переваги та недоліки в роботі таргетолога
- Можливість поєднувати творчість та аналітику.
- Можливість кар’єрного зростання.
- Постійний розвиток у професійній сфері.
- Гарні спеціалісти затребувані на ринку.
- Здатність працювати як в офісі, так і віддалено.
- Мінімум живого спілкування: робота з цифрами та контентом (для інтровертів).
- Постійна робота за комп’ютером, а це може спричинити біль у спині, зап’ястях, попереку. Також може погіршитися постава і можуть виникнути проблеми із зором.
- Системи таргетованої реклами стрімко розвиваються і ускладнюються, тому таргетолог має постійно підвищувати кваліфікацію.
- Мінімум живого спілкування: робота з цифрами та контентом (для екстравертів).
- У тих, хто працює на фрілансі, є постійна необхідність пошуку клієнтів та проєктів.
Як самі таргетологи оцінюють свою професію
За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих претендентів із досвідом роботи таргетолог.
Кар’єрне зростання
Зарплата
Задоволеність професією
Безпека
Баланс між роботою та життям
Наскільки затребуваними є таргетологи
У час, коли соціальні мережі переживають свій розквіт, а нові компанії з’являються мало не щодня, спеціалісти, які здатні правильно використати перше на користь другого не те, що затребувані, а супер-затребувані. Особливо ті, у кого є досвід та вдалі приклади роботи.
Де вчитися на таргетолога?
У навчальних закладах України за цією спеціальністю не навчають. Вихід один — курси, тренінги, воркшопи, вебінари та самоосвіта.
День маркетолога
25 жовтня, п’ятниця
Інші професії
Менеджер з продажу
Менеджер з продажу — дуже затребувана нині професія. Кожна компанія, що надає послуги, щось виробляє чи продає, має в своєму штаті менеджерів з продажу.
Ветеринар
Ветеринар — це лікар, який спеціалізується на лікуванні та догляді за тваринами. Серед пацієнтів у ветеринара — домашні тварини, велика і дрібна рогата худоба, птахи, дикі тварини, риби і навіть бджоли.