Так, тепер можна додати посилання на свої сторінки Facebook, Instagram та LinkedIn прямо до блоку контактів у резюме. Не в додаткову інформацію, яку мало хто взагалі читає, не у супровідний лист, а прямо поряд з телефоном та ел. поштою.

Як це мені допоможе?

Якщо ваша професія пов’язана з творчістю і ви хочете продемонструвати свої навички, приклади яких є у ваших соцмережах, чи взагалі ви просто відкрита людина і хочете більше розкритися перед роботодавцем, посилання на сторінки у соцмережах допоможе вам краще себе презентувати.

Хто зможе побачити мої сторінки у соцмережах?

Лише зареєстровані роботодавці, які відкриють ваші контакти. Тобто користувачі Work.ua, які максимально зацікавлені у вас як у кандидаті на їхню вакансію. Можливість відкрити ваші контакти мають лише зареєстровані та перевірені роботодавці, які оплатили доступ до контактів резюме, тож будь-хто в інтернеті просто не зможе цього зробити.

Мені обов’язково вказувати посилання на соцмережі?

Ні. Ви можете додати цю інформацію за власним бажанням, якщо вважаєте, що вона доповнить ваше резюме та продемонструє ваші навички, професіоналізм тощо.

Додайте посилання на Facebook, Instagram чи LinkedIn у своє резюме, щоб отримати більше шансів знайти роботу!

19 коментарів

Игорь Коваленко 04.04.2019, 14:06
Дякую, добре!
Валентина Демко 04.04.2019, 14:46
Дякую.Добре.
Ирина Москалец 04.04.2019, 15:08
Це дуже гарна пропозиція, дякую
Степан Бойко 04.04.2019, 15:20
Соцморжі це не для нас. Для нас вірьовка і гас...і тоді все буде клас.
Владислав Ткаченко 04.04.2019, 16:06
Возможно программисты к 2025 году сделают форматирование резюме для соискателей... Кто знает...
Татьяна Масина 04.04.2019, 16:36
Когда вы уже сделаете "прозрачным" работодателя, а не только работника? Когда можно будет комментировать и давать свою оценку работодателю? Обмениваться опытом общения с работодателем или ввести рейтинг надежности работодателя????
Роксолана Головата 04.04.2019, 16:53
Чудово
Адалят Мамишев 04.04.2019, 17:19
Хорошо же. Если менеджеры по подбору персонала будут вообще обращать на это внимание
Артем Иванев 04.04.2019, 17:27
Мы очень рады. Очередная бесполезная "примочка". Ну пару раз нажмут и забудут. С Workом игра в одни ворота. Как всегда работодатель "законспирирован" а у претендента на вакансию "душа нараспашку". Когда уже будет наоборот? Короче, как ни дуйся, ни пыхти, а остаётся просто электронная база объявлений и вакансий. М-м-дя...
Денис Жданов 04.04.2019, 17:50
Сколько лет существует Facebook?
Work.ua АЖ в 2019 году проснулись
в соц.сетях в основном сидят дурачки у которых времени вагон
Деловые занятые люди
там почти не бывают.
И показывать свои страницы в интернетах работодателям BAD IDEA поверьте
Александр Дудник 04.04.2019, 19:07
Давайте вы начнете с работодателей - пусть они свои страницы в соц сетях показывают
Олег Травушкин 04.04.2019, 19:14
Данные с анкет заполненных у вас, в свободном доступе в интернете, достаточно набрать в Google, с телефонами, адресами, личными данными и т.д. Что за фигня, аллё-ё-ё гараж !!!! Вы [образа видалена модератором Work.ua] , сайт нарушаете законодательство и Украины и международное....
Олексій Климчук 04.04.2019, 21:52
Чим саме Вони "порушують"?
Олексій Климчук 04.04.2019, 21:58
В соцмережах сидять люди, в яких забагато вільного часу.

Відповідно, роботодавцю навіть не потрібно клікати на профіль соцмережі. Достатньо побачити, що в резюме є посилання на нього.
Валерий Кульпанов 04.04.2019, 22:05
Толку-то,петька то наш ВК заблочил
Богдан Мишевский 04.04.2019, 22:17
Это прекрасное нововведение! Проще воочию увидеть весь процесс работы диетолога с пациентами в Instagram, чем выискивать эти данные в простыни резюме.
Тетяна Нікітенко 05.04.2019, 07:35
Це супер