Ми знаємо, що HR-менеджер — це більше ніж робота. Це талант, завдяки якому створюються по-справжньому зіркові колективи, котрі досягають неймовірного успіху.

Щоб підтримати ваш внутрішній вогонь, ми завжди працюємо над удосконаленням сервісу і робимо все, аби допомогти вам якнайшвидше та ефективніше закривати вакансії. А оскільки база резюме на Work.ua перевищує 2,5 мільйони, ми впевнені, що «ваші» кандидати обов’язково відгукнуться на сяйво, яке ви випромінюєте.

Ще раз вітаємо вас та бажаємо завжди йти за покликом свого внутрішнього світла!



478 коментарів

Ольга, Гурмандиз, ООО 18.09.2019, 08:19
Доброго дня! Найперше дякую за привітання! Маю за мету плідну співпрацю з Work.ua оскільки це мега критий ресурс з пошуку роботи в Україні. Дійсьно сайт № 1 в Україні, з яким легко та приємно працювати!
Снежана, МегаСмак 18.09.2019, 15:44
Дуже результативний сайт та привітний персонал. Дякую за хороших кандидатів!
Алия, Інтербуд, будівельна компанія, ТОВ 18.09.2019, 08:29
Спасибо Вам большое.
Анна, Фронта, ООО 18.09.2019, 08:45
Спасибо большое за удобный сервис, быстрый поиск и хорошую работу сайта :)
Отдел кадров, Олис, производственное предприятие 18.09.2019, 08:47
Спасибо)
Олена, Шведенко А.Ю., ФОП 18.09.2019, 08:47
У цей святковий день
Прийміть наші вітання
Та найщиріші побажання:
Здоров'я, щастя та добра,
Наснаги, успіхів, тепла.
І повсякденно, повсякчас
Хай буде все у Вас гаразд!
Мазло Галина, HR-Partner, рекрутинговое агентство 18.09.2019, 08:50
С удовольствием поздравляю,хочу отметить работу отличных менеджеров сайта!
Игорь Александрович, Країна іграшок, ТОВ 18.09.2019, 08:50
Спасибо за поздравление! Сложно оценить ту помощь которую оказывает Work кадровым службам и простым соискателям. Спасибо за вашу работу! Удачи!
Людмила, Юнителл, ООО 18.09.2019, 08:50
спасибо
Лемиш Алина, Wizard 18.09.2019, 08:51
Спасибо))
Надьожкіна Марина, Лаковер 18.09.2019, 08:53
Спасибо за поздравления! Я в этом году отмечаю 10 лет работы в HR- направлении, для меня не это не просто работа, это направление моей души, мне нравится работать с людьми, узнавать их, мотивировать на достижение целей, создавать уютную и комфортную атмосферу в рабочем коллективе, так как это наш второй дом! Спасибо Work.ua - за возможность все это делать в месте! Поиск, подбор нужных и ценных сотрудников не возможен без вашей помощи. Вы сайт №1 в Украине. Это правда!
Виктория И, Еллада, приватне підприємство 18.09.2019, 08:53
Дякую!
У день свята бажаємо колегам-кадровикам гарного настрою, творчого азарту, високопрофесійного персоналу і щедрого директора! Нехай кар'єрні успіхи не змінять вашого щирого ставлення до працівників, а стануть стимулом для досягнення нових професійних вершин!
Юлия, Такие Пироги, пекарня 18.09.2019, 08:54
Большое спасибо за поздравление! Спасибо за Вашу помощь в поиске кандидатов. С Вами всегда удобно и комфортно работать. Будем рады сотрудничать и дальше!
Ирина, Дышлевой А.С., ФЛП (Маяк, ТД) 18.09.2019, 09:00
Спасибо Вашей команде за помощь в работе и удобный сервис!
Наталия Левинская, Нова Лінія 18.09.2019, 09:01
Вы сайт №1 в Украине. Это правда! Спасибо за поздравления!
Яна Ломоносова, Світондейл, ТС 18.09.2019, 09:05
Спасибо большое за поздравление и спасибо за хорошую работу!)
Ирина, Медибор, ООО 18.09.2019, 09:12
Work один из лучших сайтов поиска работы, быстро и удобно!)
Ростислав, МГ-Транс, ТЕК, ТОВ 18.09.2019, 09:15
Дякую, за те, що робите нашу роботу зручнішою. Окрема подяка особистому менеджеру, Катерина Сідельнік, за турботу та професіоналізм!
Отдел Кадров, Украинская Промышленная Спецодежда, ООО 18.09.2019, 09:15
Спасибо за поздравление ) спасибо за Вашу работу и помощь.
Юлия, Никки, ООО 18.09.2019, 09:18
Доброе утро команда Work.ua! Cпасибо большое, что Вы есть! Огромное отдельное спасибо менеджеру Антону!
Анна Присяжнюк, Автосоюз 18.09.2019, 09:18
Дякую за привітання)) Work.ua- Ви найкращі!
Хочу відмітити Олега Курбатова - чудовий менеджер, завжди приємно працювати!
Алиса Капинус, Практик 18.09.2019, 09:18
Большое спасибо за поздравление! С Вами всегда удобно и комфортно работать. Одна из лучших площадок по подбору персонала
Артем, Inter Energy Group 18.09.2019, 09:19
Спасибо за заботу.))
Фурманова Елена, М'ясна весна, торгiвельний будинок, ТОВ 18.09.2019, 09:21
Спасибо за поздравление. Самый лучший и эффективный сайт
Марина, Мастер Сервис Украина 18.09.2019, 09:21
Cпасибо за поздравление и качественный сервис!
Отдельная благодарность Личному менеджеру Маргарите Громовой.
Катерина, Кромберг енд Шуберт Україна ЖУ, ТОВ 18.09.2019, 09:25
Дякуємо за вітання та за роботу! Окреме дякую менеджеру Станіславі :-)
Kseniia Vesnovska, Пасинчук А.В., ФЛП 18.09.2019, 09:26
Урааа! С праздником, коллеги!! Спасибо за поздравляшки! Вы - лучшие!!!
Отдельное спасибо Вам за чудесного менеджера Фартушок Анну, с которой так приятно сотрудничать!
Уряяяяяяя!
Алёна Сергеевна, Viking Group Company 18.09.2019, 09:26
Спасибо огромное за поздравления! Очень приятно с вами сотрудничать.И огромная благодарность за предоставление такого крутого инструмента ,как ваш сайт, для поиска лучших кандидатов :)
Олександр, Koroli 18.09.2019, 09:27
Дякуємо WORK.UA за привітання та допомогу у вирішенні непростих завдань - підборі працівників.
Інесса Швидка, Время Газа 18.09.2019, 09:32
Друзья, благодарим Вас)))
Татьяна Носенко, Альтаир, ЧП 18.09.2019, 09:32
Спасибо за поздравления и за продуктивное сотрудничество!!!
Мария Примак, Віват, канцелярія 18.09.2019, 09:33
Доброе утро!) Спасибо огромное за поздравления!!! И спасибо огромное за то, что Вы всегда рядом с нами!)) Отдельная благодарность менеджерам - профессионалы с улыбками в голосах!)) С work.ua всегда приятно работать!!!)
Екатерина, 112.ua 18.09.2019, 09:34
Спасибо за поздравления и Вашу работу!
Екатерина, Строительные Крепёжные Системы 18.09.2019, 09:35
Спасибо большое за поздравления)
Оксана, Львівський міський центр зайнятості 18.09.2019, 09:35
Щиро вдячні за можливість працювати на платформі вашого сайту! Дякуємо за привітання, а також приєднуємося та бажаємо HR-менеджерам плідної роботи, продуктивного персоналу та кар'єрного зросту. WORK.UA - ви найкращі!
Hr, Топ, компания 18.09.2019, 09:36
Чудові привітання і чудова робота команди WORK.UA! Очікуємо на подальшу плідну співпрацю. Прийміть привітання від команди ТОП і нехай HR- культура в Украхні зростає і, нетворкінг шириться, вакансії швидко закриваются, а HR-ри йдуть додому вчасно!
Александр, Савин М.Ю., ФЛП 18.09.2019, 09:37
Спасибо за поздравления!
Юлия Петришин, 3S 18.09.2019, 09:39
Команда 3S Agency любит вас и ценит сотрудничество! Спасибо ! :)
Наталья, Таврида Электрик Днепр 18.09.2019, 09:42
Дорогий наш партнер, наш Work, поздоровляю з професійним святом HR-менеджера! Сайт Work - не просто інструмент, яким користуються HR-менеджери, це помічник, порадник, кладець статистичної та аналітичної інформації. Щиро вдячна усім співробітникам Work за плідну працю, творчий настрій, увагу, якою ви наділяєте кожного користувача сайту. Всім нам бажаємо розвитку, нових цікавих ідей та гарного позитивного настрою. Зі святом!
Анна Богомол, Євроком Плюс, ПП 18.09.2019, 09:43
Дякуємо за привітання! Дякуємо за сервіс, без вашої допомоги наша робота була набагато складніша. Зі святом!!
Екатерина, Zakupki UA (Закупівлі ЮА, ТОВ) 18.09.2019, 09:47
Спасибо команде Work.ua за классных менеджеров,отличный клиентский сервис )Вы крутые)
Виктория Робертовна Бондаренко, Укртранссигнал, ООО 18.09.2019, 09:47
Добрый день! Спасибо за теплые слова в адрес HR-работников! Отдельное спасибо команде WORK.UA за плодотворное сотрудничество и помощь в нужную минуту! Вы лучшие!
Юлия Гришкова, Днепротехсервис 18.09.2019, 09:48
Огромное спасибо за поздравление!!! Благодарим за сотрудничество и высокий уровень профессионализма!!С вами комфортно, быстро и качественно!!!
Виктория, Лекс Маркетинг 18.09.2019, 09:49
Спасибо за поздравление!
Выражаю благодарность и глубокую признательность всему коллективу Work.ua за плодотворное сотрудничество с нашей компанией.
Отдельно хочу поблагодарить Дарью Гриценко за ее внимательность, инициативность, активность, в общем, за безупречную работу))
С Вами всегда приятно работать!
Тимошов Максим Васильевич, Кременчугмясо, ПАО 18.09.2019, 09:49
Спасибо огромное! Наша компания благодарит вас за сотрудничество и желает вам продуктивной работы!!!
Олеся Матвиенко, Итак, ООО 18.09.2019, 09:49
Шановна команда сайту Work.ua! Дякуємо Вам за довгі роки корисної співпраці , дякуємо за взаєморозуміння і допомогу.
Успіхів та досягнень !
Захаренко Алина, Виртуальный офис 18.09.2019, 09:50
Дякуємо за такі привітання!Дякуємо за швидкий та оперативний сервіс!Окрема подяка нашому персональному менеджеру, Дар'ї Хохлюк,за плідну співпрацю.Всім Успіхів.
Отдел Персонала, Витафарма, ЧП 18.09.2019, 09:50
Спасибо за поздравления! Команда WORK.UA, вы лучшие!
Рахминов Роман, Алекс Ком Лтд, ПКФ, ООО 18.09.2019, 09:50
Искренне благодарю за поздравление. Желаю WORK.UA огромных успехов, увеличения числа партнеров, дальнейшее совершенствование сайта, удачи и благополучия коллективу.
Татьяна Сергеевна, Окин Фэсилиты Уа, ООО 18.09.2019, 09:50
Спасибо за поздравление и праздничное настроение! У вас прекрасный сайт, много возможностей для поиска персонала, гибкий сервис. Менеджер всегда поможет и подскажет как лучше использовать возможности сайта. Спасибо вам за вашу работу!
Наталія Павлівна, Feride Plaza 18.09.2019, 09:51
Дякуємо за привітання! Сайт Work - це класний сервіс, чудова робота команди професіоналів, надійний помічник у роботі HR-менеджерам. Процвітання, розвитку та плідної праці. Зі святом!!!
Татьяна, Регион, рекламная группа, рекламное агентство 18.09.2019, 09:52
Щиро дякую! Увага і турбота - це завжди найголовніше! Зі святом усіх!!!
Пелых Назира, Бонтой 18.09.2019, 09:53
Work.ua- вы крутые! Благодарим вас за сотрудничество! Отдельная благодарность нашему менеджеру Светлане Булаевой за открытость и компетентность !
Галина Мостова, Арієс-Україна 18.09.2019, 09:56
Дякуємо за привітання та ефективну співпрацю! :)
Ирина, Ваці, ФГ 18.09.2019, 09:57
Шановна команда сайту Work.ua! Дякуємо Вам за співпрацю, взаєморозуміння, завжди своєчасну пораду. З Вами, як з вірним другом, завжди відчуваєш надійне плече та підтримку.
Успіхів Вам, удачі та нових звершень! Вітаємо зі святом!
Менеджер з персоналу Ольга, Pellet Energy 18.09.2019, 09:57
Дякую за співпрацю та підтримку. З вами можна досягти неймовірних успіхів!
Тульчинка, Продуктовый дом, ЧП 18.09.2019, 09:57
Доброго дня. Дякуємо Work за співпрацю. Бажаємо подальшого процвітання та збільшення клієнтів.
Кристина, BlisSkin, сеть магазинов косметики (Цимцба К.Д., ФЛП) 18.09.2019, 09:57
Поздравляем от всей компании коллег и work.ua! спасибо за сотрудничество!))
Екатерина, Human Capital (Прима Витториа, ООО) 18.09.2019, 09:58
Спасибо за поздравление! Удачи Вам и процветания!) надеемся закрывать вакансии с Вашей помощью со скоростью света!))
Владислав, VladZar 18.09.2019, 09:58
Огромное спасибо за поздравление и за то что напоминаете нам что кроме работы есть еще и праздники , вам также огромных успехов, достижения поставленных целей, перспектив, надежных и верных партнеров, если мы вместе то мы лучшие, тем кто не с нами мы вас с радостью ждем!!!!!
Светлана, Єв.Ро.Фінанс, ломбард 18.09.2019, 09:58
Спасибо за поздравления и Вашу работу!
Мария Дорда, A.D.I. Production and Marketing 18.09.2019, 09:58
Спасибо большое компании за поздравление, процветания и успеха, всех с праздником
Тульчинка, Продуктовый дом, ЧП 18.09.2019, 09:59
Доброго дня!
Дякуємо за плідну співпрацю, та бажаємо подальшого процвітання!
Вікторія, Рошен-Гранд 18.09.2019, 09:59
Дякую!Взаємно,вас теж зі святом,дякуємо,що ви поруч і надаєте нам допомогу у цій не простій роботі)
Ирина, Европа Арм Спорт 18.09.2019, 09:59
Дуже дякую за привітання!
Неймовірно приємно:))
Гарного дня!
Наталья, Глины Донбасса 18.09.2019, 10:00
Дякуємо за Вашу працю, командо Work.ua! Співпрацюємо з Вами давно. Це легко та результативно. Всю команду зі святом з найкращими побажаннями!!
Ирина, Zunami LTD 18.09.2019, 10:00
Дякую за вітання! Це беззаперечно єдиний працюючий сайт з активною базою! Молодці, що тримаєте марку уже багато років!
Дарья Гран, Гран, контакт-центр 18.09.2019, 10:01
Спасибо большое Ворк.юа за теплые поздравления.
Желаю нам получать от работы реальный драйв от работы, от всего что мы делаем и чем занимаемся))) Желаю вам новых задумок и проектов
Светлана, Ирбис, ТД 18.09.2019, 10:01
Всем привет!!
Поздравляю нас всех с профессиональным праздником. Благодаря порталу WORK.ua наша работа проще, веселее и эффективнее. Вы с каждым годом развиваетесь, становитесь все лучше ближе и роднее! Анечка Кириченко просто "ЗИРКА"! Спасибо! Спасибо! Спасибо!!
Маряна, Медіа Дісплей Продакшн, ТзОВ 18.09.2019, 10:03
Вітання усім з святом. Дякуємо work.ua за хорошу позитивну співпрацю!
Наталія Григорівна, Франк Моторс, ТОВ 18.09.2019, 10:04
Доброго ранку, друзі, щиро дякую за привітання.
Дуже приємно з Вами працювати та отримувати, що немало значить, результати роботи.
Зоя Яшина, ЗС Авто Груп, ООО 18.09.2019, 10:04
Всем большой привет, Поздравляем с профессиональным праздником! Удачи в работе, и особенно по поиску персонала!
Валентина, Калинторг, ЧП 18.09.2019, 10:06
Поздравляю нас всех с праздником! Хочу пожелать реализации задуманного, успеха и гармонии. А WORK.UA хочу поблагодарить за их работу и за всяческое содействие в поиске качественных сотрудников. С Вами легко просто!
Зоя Михайловна, Гидросила, АО 18.09.2019, 10:07
Дякую за вітання та плідну співпрацю!!
Юлия Владимировна, УкрСич 18.09.2019, 10:07
Дякую за вітання! Взаємно,вас теж зі святом,дякуємо,що ви поруч і надаєте нам допомогу у цій не простій роботі)
Анна, ВиЯр 18.09.2019, 10:08
Всех с праздником! WORK.ua всегда приятно радует качественными откликами!)
Барковський Денис, Барскі, ТД, ТОВ 18.09.2019, 10:09
Спасибо за поздравления коллеги. У Вас очень хорошая база и я постоянно пользуюсь ей для поиска персонала.
Что не мало важно у Вас еще и удобно искать.
Наталия, Борол ЛТД, ООО 18.09.2019, 10:11
Спасибо огромное за поздравление,очень приятно и спасибо за Вашу работу!
Пащенко Светлана Владимировна, DobroService 18.09.2019, 10:12
Щиро дякую! Процвітання та вдячних клієнтів вашій компанії.
Филиппова Татьяна, Ultraliving group LTC 18.09.2019, 10:13
Лично для меня - лучший в Украине сайт по трудоустройству! Без вас ни дня) Отличная база, профессиональные менеджеры! Процветания Вам и успехов!
Татьяна Анатольевна, Агропродукт-Херсон, ООО 18.09.2019, 10:14
огромное спасибо
без вашей помощи мне было бы намного труднее
Марина, Энергоальянс, ТД, ООО 18.09.2019, 10:18
Огромное спасибо за то, что Вы есть!
Проверенные соискатели, отличный сервис, приятные и не навязчивые менеджеры!
Спасибо за Вашу работу!
Наталия Павловна, Территориальный центр социального обслуживания Киевского района г. Одесса 18.09.2019, 10:18
Щиро дякую за привітання! Дякую за Вашу професійну та своєчасну допомогу у пошуку працівників на заявлені вакансії! Бажаю успіхів та вдачі у нашій спільній співпраці!
Вітаю всіх працівників (менеджерів) Work.ua з професійним святом!
Маркіян Букатчук, Івано-Франківське Архієпархіальне Управління УГКЦ 18.09.2019, 10:18
Дякуємо за наданий сервіс та чудову співпрацю!
Светлана Столовая, Комфорт-Таун, ООО 18.09.2019, 10:18
Благодарю за поздравление! Всем прекрасного настроения!!!
Ирина Витальевна, Днепровский, ТК (Днепродзержинск) 18.09.2019, 10:19
Огромное спасибо всем работникам Вашей компании.
Ваш сайт самый лучший в Украине!!!
Поздравляем Вашу команду с праздником!!!
Тетяна Білокур, Мати та дитина, медичний центр 18.09.2019, 10:21
Дякуємо за привітання! Дуже зручно та комфортно працювати з Вами. Хочемо відмітити професійний індивідуальний підхід в роботі персонального менеджера.
Кравчук Мария, Ассоциация Детского Питания, ООО 18.09.2019, 10:21
Команда Work.ua ,поздравляем вас с праздником!Спасибо вам, за ваш не лёгкий и такой важный труд!Удачи и успехов!
Кравчук Мария, Ассоциация Детского Питания, ООО 18.09.2019, 10:21
Команда Work.ua ,поздравляем вас с праздником!Спасибо вам, за ваш не лёгкий и такой важный труд!Удачи и успехов!
Анастасия, Інтер Сім, ТОВ 18.09.2019, 10:21
Спасибо за поздравления! С Вами всегда приятно работать.
Светлана, Ирбис, ТД 18.09.2019, 10:21
Всех с Праздником! Стремлений, покорений, свершений! Work.ua -инновационных и смелых проектов, помогающих в нашей работе!
Оксана Вишнякова, Conto 18.09.2019, 10:22
Поздравляем всех коллег с профессиональным праздником!И выражаем огромную благодарность WORK за качественную работу, оперативность, понимание и помощь в поиске наших "звездочек". Любви к работе и вдохновения!
Леся Федюк, Федюк Л.Ю., ФОП 18.09.2019, 10:23
Дякуємо за наданий сервіс та чудову співпрацю!
Людмила Гурова, Транс-Сервіс-1 18.09.2019, 10:23
З святом. Ваш девіз: „Ти можеш все!”, а я б добавила: „Ти можеш все, а зробиш трохи більше!” з допомогою Work.ua
Катерина, Роса Груп, ТОВ 18.09.2019, 10:23
Команда Work.ua, ви найкращі, завдяки Вам наші вакансії закриваються дуже швидко. Дякуємо Що Ви є, наші помічники!!!
Валерия, Fluid 18.09.2019, 10:23
Благодарю за поздравления и присоединяюсь.
Поздравляю всех коллег!
Отдельное "спасибо" Work.ua за то, что помогаете нам создавать хорошую команду!
Виктория, Добра хата, ТК, ООО 18.09.2019, 10:23
Спасибо огромное за неожиданное и приятное поздравление! Всем желаю творческих успехов!!!!
Марина, Янди-1, ООО 18.09.2019, 10:23
Очень приятно с Вами работать. Отдельное спасибо Виктории, всегда поможет, объяснит, предложит варианты. Сайт номер один в Украине!!!
Процветания Вам и успехов.
Олег Ухнальов-Ярошевич, Проспект-Рівне, центр нерухомості 18.09.2019, 10:24
Дякуємо за плідну співпрацю!
Усіх зі святом)
Отдел Персонала, Cityhotel 18.09.2019, 10:24
Спасибо work.ua за отличное сотрудничество, профессиональную поддержку, помощь в подборе самых лучших сотрудников!
Поздравляем всех с праздником!
Успехов, удачи и процветания!!
Резников, Евро Факторинг, компания 18.09.2019, 10:25
Спасибо за плодотворное сотрудничество и удобный сервис)
Александр Горецкий, Оселедько, ТД, ТОВ 18.09.2019, 10:26
Дякуємо за співпрацю!
Усіх зі святом)
Кадровий Спеціаліст, Zaza Print 18.09.2019, 10:27
Свято HR-менеджера не можливе без Work.ua! Дякуємо команді Work.ua за зручний сервіс, за велику допомогу в пошуку потрібних спеціалістів. Завдяки Вам наша робота стала простішою!
Олександр Метчик, Діалог-Турбо, ТзОВ 18.09.2019, 10:27
Дякую !
Тетяна Андріївна, Еверест СК, ТОВ 18.09.2019, 10:27
Дякую за привітання! Дякую за чудову співпрацю з WORK.ua! Ви - найкращі!
Кравцова Светлана Григорьевна, Веселовский В.В., ФЛП 18.09.2019, 10:28
Добрый день, спасибо за поздравления, всех с нашим праздником!
Наталія, Крок, Укрпромкомпанія, ТОВ 18.09.2019, 10:28
Всіх зі святом!!! Дякую Work !!! Work + Krok = зоряна команда!!!
Олег, Селянка, ТМ, ТОВ 18.09.2019, 10:28
Дякуємо за зручний сервіс!
Завжди раді користуватися Вашими послугами!
З повагою,
ТМ СЕЛЯНКА
Сиротюк Ліна Олександрівна, Винницатехноресурс, ООО 18.09.2019, 10:30
Дякуємо за Вашу працю, командо Work.ua! Працюємо з Вами давно. Завжди досягаємо мети. Всій команді
Work.ua велика подяка!
Дурняк Михайло Степанович, Церковна агенція праці молитви і служби (Республіка Польща, м. Кошалін) 18.09.2019, 10:31
Вдячний за увагу!!!!!!!!!
Павлюк Марина, Славита, ЧП 18.09.2019, 10:31
Спасибо Work.ua за сотрудничество! За заботу,участие и помощь в подборе персонала! Отдельная благодарность менеджеру Валерии! Всегда актуальные напоминания и подсказки.
Музыченко Оксана, Лайн Фреш 18.09.2019, 10:31
Дякую за привітання та подарунки! Всіх HR- менеджерів та команду Work зі святом!
Осипюк Артем, Mister Cat 18.09.2019, 10:31
Замечательный сервис, особенно понравилось нововведение для поиска людей с инвалидностью, считаю, что это нововведение не только облегчит работу ейчаров, но и подтолкнет компании к созданию вакансий для людей с инвалидностью. )

С праздником. )
Шульга Виктория, Венбест, ООО 18.09.2019, 10:32
Велике дякую! Сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.
Елена, Daleth Group 18.09.2019, 10:32
Спасибо за поздравление! Команда Work.ua с Вами легко и приятно работать!
Удачи и успехов!
Светлана Кондратенко, Технохолод, ТОВ 18.09.2019, 10:32
Спасибо за поздравление! Надеемся на дальнейшее плодотворное сотрудничество!
Олена, Західний Буг, ПП 18.09.2019, 10:33
Дякую за привітання! Дякую за співпрацю команді WORK.ua!
Дурняк Михайло Степанович, Церковна агенція праці молитви і служби (Республіка Польща, м. Кошалін) 18.09.2019, 10:34
усім хто не байдужий удачі і успіху на цій "НИВІ"
Алекс, Sherut Online 18.09.2019, 10:34
Дякую за привітання! Дякую за співпрацю команді WORK.ua!
Виктория, Папиллон, ООО 18.09.2019, 10:34
Спасибо за такое душевное поздравление! Спасибо за замечательную поддержку! Благополучия, процветания всем вам!
Ирина, Безант, ООО 18.09.2019, 10:34
Спасибо команде "Work.ua" за поздравления. Приятно с вами работать.
Павло, Пан Курчак, АПГ 18.09.2019, 10:34
Реально work.ua найзручніший сервіс для пошуку персоналу і хочеться відмітити менеджера, який відповідальний за нашу співпрацю. ))
Людмила, Пилигрим, сеть агентств путешествий 18.09.2019, 10:34
Спасибо команде Work за поздравление! Менеджерам за отличную работу и всегда качественный сервис вашего сайта!
Успехов и процветания!
Юлия Глаголева, Studio Moderna 18.09.2019, 10:34
Дякуємо за привітання і відразу хочу доєднатися до вітань навзаєм. Дякуємо що ви є і допомагаєте нам знаходити дійсно гідних кандидатів.
Тетяна Самойленко 18.09.2019, 10:35
Дякую за привітання і дякую що Ви є.
Margo Eigi, Datas Technology 18.09.2019, 10:35
Коллеги, с праздником!!
Victoria Ginsburg, Тур Сервіс АТТ 18.09.2019, 10:35
Отличный ресурс, супер команда профессионалов, всегда идут в ногу со временем, на шаг впереди конкурентов, всегда на связи и готовы помочь!
Александра Балацкая, HrExperts 18.09.2019, 10:36
Дякуємо за привітаня! Ми вдячні за Вашу опаративну роботу та своєчасну консультацію)))
Анна, Mabrocona, JSC 18.09.2019, 10:36
Благодарим за поздравление!!! Вы профессионалы своего дела, предоставляете отличный сервис. Спасибо что Вы есть и помогаете нашей работе !!!
Татьяна Пономаренко, Арамис, ООО 18.09.2019, 10:36
Спасибо за плодотворное сотрудничество, быструю реакцию и удобный сервис!!!)
Скирда Анастасия, Reikartz Hotel Group 18.09.2019, 10:37
Отличный сервис, спасибо!
Татьяна Пономаренко, Арамис, ООО 18.09.2019, 10:37
Спасибо за плодотворное сотрудничество, быструю реакцию и удобный сервис!!!)
Ольга Іванівна, Комплекс-1, Вінницьке навчально-науково-виробниче об'єднання 18.09.2019, 10:37
Дякую!
Наталия Манько, Global Bilgi 18.09.2019, 10:38
Спасибо!
Лелях Тетяна Василівна, Євромонтажремонт, ООО 18.09.2019, 10:38
Дякую за привітання!!!
Надіюсь на хорошу з Вами співпрацю!!!
Яна Викторовна Андриенко, Адмирал, арматурный завод, ООО 18.09.2019, 10:38
Спасибо большое за поздравление! Приятно с вами взаимодействовать!
Ирина, Кловин, ТД 18.09.2019, 10:39
Огромное спасибо всем работникам Вашей компании.
Поздравляем Вашу команду с праздником!!!
Іванна Новак, Datawiz.io 18.09.2019, 10:39
Дякую!!))
Анна Гаркавенко, Kan Development 18.09.2019, 10:39
Благодарим Вас за поздравление, эффективное и результативное сотрудничество!!!
Solomiia Ketsor, Boyar School 18.09.2019, 10:39
Сайт, з яким дуже зручно працювати.
Менеджери, котрі завжди допоможуть.
Успіхів Вам!
Марина Владимировна, Leda 18.09.2019, 10:40
Здравствуйте! Спасибо за поздравления! Вы - лучший сервис по поиску и подбору персонала, а наш персональный менеджер просто умничка! Всегда быстро и оперативно решает все возникающие вопросы! Успехов вам
Кальчева Галина, Шестунова В.В., ФЛП 18.09.2019, 10:40
С Днём Рождения!!!Спасибо что Вы есть...
Олена Дзюбенко, Барлинек Инвест, ООО 18.09.2019, 10:40
Дякуємо за привітання! А також дякуємо Вам за плідну співпрацю!
Віктор Жарков, ДЕОС охорона, ПП 18.09.2019, 10:41
Ви кращі з кращих, дякую Вашому колективу, за величезну допомогу під час роботи. З повагою всім працівникам гарного свята та вдалого Дня!!!!
Коткина Наталия Александровна, ЗКЭМ, ООО 18.09.2019, 10:41
Дякую за Вашу професійну та своєчасну допомогу у пошуку працівників на заявлені вакансії! Бажаю успіхів та вдачі у нашій спільній співпраці!
Вітаю всіх працівників (менеджерів) Work.ua з професійним святом!А особлива вдячність пану Роману Матвієнко за співпрацю його хист та порозуміння!Хотілось би щоб такі як Роман працювали на нашому підприємстві!Дуже рада за тих кому цей сайт допоміг знайти працівників.....але нажаль...ні разу ...но Роман МОЛОДЕЦ!!!!!!!
Ирина Викторовна, Магнат, ТК 18.09.2019, 10:41
Поздравляем команду Work.ua с Днем HR-менеджера!
Спасибо Вам за Вашу работу!! Ваш труд помогает нам создавать свою яркую, профессиональную команду. Желаю нам всем творческих успехов!!!
Виктория, Пивная Лавка, сеть магазинов 18.09.2019, 10:42
Дякуємо за поздоровлення!!!
Всіх колег вітаємо зі святом.

Нашим колегам на work.ua найщиріші привітання.
Ви - як та зірка, яку Ви надіслали в привітанні, віддаєте кожній нашій компанії по промінчику-кандидату. Успіхів всім Вам.
Тарабун Карина, Реклама Маркет, РА 18.09.2019, 10:42
Очень рады сотрудничеству с Вами! И отдельно спасибо за персонального менеджера (который всегда проконсультирует и напомнит о том что публикация заканчивается и пора обновить пакет)!
Виталий Иванович, Корба, консалтинговая фирма 18.09.2019, 10:42
З командою Work.ua я співпрацюю вже багато років. За цей час постійно отримував, як бізнес-консультатнт, професійні поради з точки зору, як технологій ефективного розміщення самых вакансій та пошуку потенційних кандидатів на посади, так і поради по самим продуктам сайта та вигідним умовам їх використання.
Планую і надалі співпрацювати з професійною командою Work.ua.
Директор Консалтінгової фірми "КОРБА", Луцюк В.І.
Струнина Оксана Николаевна, Манеж 18.09.2019, 10:43
Дякую за привітання! Успіхів і процвітання команді Work.ua!!!
Анатолий Кулиш, Cardo 18.09.2019, 10:43
Спасибо за отличный сервис и оперативность в решении вопросов!
Бевз Юлия, Еко Л 18.09.2019, 10:43
Всей команде огромное спасибо за качественную, что не мало важно - быструю реакцию и слаженную работу! Отличный сервис, продолжайте в том же духе!
Алексей, Eskaro Colour, LLC 18.09.2019, 10:43
Приятно работать с ресурсом Work.ua, вы радуете новинками и доработками которые позволяют повысить эффективность подбора и сэкономить время. Также ваш ресурс на мой взгляд самый эргономинчный и интуитивно понятный как для работодателей, так и для соискателей - что создает благоприятную площадку для общения работодателя с соискателем в нашем непростом океане бизнеса, где конкуренция за таланты выше чем где бы то ни было.
Алла Васильевна Нычик, Арифру, ДУ 18.09.2019, 10:45
Вы делаете мир лучше!! Вы помогает людям найти свое место в жизни! Ваши менеджеры самые заботливые, они профессионалы!! Так держать!! Все вместе мы сделаем нашу страну лучше!!!
Лілія, Vapiano 18.09.2019, 10:45
Дякую за чудовий сайт, який є завжди зручним у користуванні та допомагає з легкістю шукати персонал. Нехай й на далі все й так залишається. Надіюсь на хорошу подальшу співпрацю)
Тетяна, Benning 18.09.2019, 10:45
Велике дякую за привітання!
Завдяки саме вашій команді,у компаній є велика можливість знайти саме тих кандидатів,на яких вона заслуговує!
Великого процвітання вашій команді!!!
Отдел Кадров, Портер Паб 18.09.2019, 10:46
Огромное спасибо за поздравление!С Вами очень приятно работать.Отдельное спасибо нашему менеджеру Анне Фартушок.
Снежана, Арена Конференции и Семинары 18.09.2019, 10:46
Спасибо за поздравление! И благодарна личному менеджеру Кристине Чернодид - не знаю других, но думаю, что это лучший менеджер WORK.UA
Беспалова Светлана, Автотрейдинг-Днепр, ООО 18.09.2019, 10:46
Спасибо за поздравление! Приятно работать с Work.ua.
Хорошо, что вы есть. Успехов и процветания вашей команде!
Молчановська Віолєтта, КМ, группа компаний 18.09.2019, 10:47
Вітаємо з Днем HR!!! Наснаги, творчих успіхів та здійснення всіх задумів. Співпрацюємо з Вами вже дужеее багато років, закриваємо вакансії менеджерів та професіоналів тільки з Вами!
HRD ГК "КМ" Молчановська В.М.
Биченко Віталій, Маріо Сервіс 18.09.2019, 10:47
Велике спасибі Вам і Вашій команді.
Ви найліпші !!!
Анастасія, Мережа Ланет 18.09.2019, 10:47
Дякую за привітання і вашу допомогу у пошуку талановитих кандидатів!)
Менеджер, Лідер-ЛТД, ТОВ 18.09.2019, 10:48
Дякую за привітання, нашій компанії дуже приємно! Вас також вітаємо, бажаємо й вашому колективу процвітання!
Подгорних Зоя Вікторівна, Антей сервіс, ТОВ 18.09.2019, 10:49
Зі святом ,колеги, щиро вітаємо щастя й радості бажаємо! А ще вдячних прибуткових клієнтів! В добрий путь на довгі ,щасливі роки. З повагою колектив ТОВ " АНТЕЙ СЕРВІС"
Елена, Кристал М Групп 18.09.2019, 10:49
Выражаю Вам благодарность за качественный сервис и высокую квалификацию обслуживающих менеджеров, особая благодарность Дарье Хохлюк - такого умного и доброжелательного менеджера, в моей практике не было ни в одном сервисе. WORK- Вы лучшие! Вы первый помощник! Так держать! Процветания и успехов в бизнесе!
Роксолана, Box-Catering 18.09.2019, 10:49
Урааа! С праздником, коллеги!! Спасибо за поздравляшки! Вы - лучшие!!!
Отдельное спасибо Вам за чудесных менеджеров, с которими так приятно сотрудничать!
Уряяяяяяя!
Алена, Into-Sana 18.09.2019, 10:49
Work.ua спасибо вашей команде команде за плодотворную работу, за возможность быть услышанными и приятные предложения в сотрудничестве! Желаю вам процветания и развития!
Алексей, Ворк Рекрутинг, ТОВ 18.09.2019, 10:49
От имени компании Ворк Рекрутинг поздравляю вас с международным днём HR-менеджера )
Зима Мария, Бейспак, ТОВ 18.09.2019, 10:50
Спасибо большое!!!! Очень приятно работать с Вашей командой!!! Отдельное спасибо нашему менеджеру Данилу Еськову!!!
Полякова Ірина, Linkos Group 18.09.2019, 10:50
Дякуємо за щирі вітання) Work.ua як завжди справляє чудове враження і турботу про своїх клієнтів, тому і вам зичимо розквіту і приємних сюрпризів)
Тарнавська Марія, Світ солі 18.09.2019, 10:50
Велике дякую за привітання!
Приємно з Вами працювати. Нехай надалі все буде супер!!!
Биченко Віталій, Маріо Сервіс 18.09.2019, 10:51
Окремо хочу подякувати Вячеславу Кулінському.
профі своєї справи.
Юлия Ларченко 18.09.2019, 10:52
Приятно работать с профессионалами! WORK UA на высоте!)) Вежливые, коммуникабельные, продуктивные!!
С Вами легко и быстро справляемся с поставленными задачами! Успехов,процветания, и долгого плодотворного сотрудничества.)) С уважением Компания "Экипаж"!!
Ольга Рыжак, Microcredit 18.09.2019, 10:52
ТОВ "Мікрокредит" вітає всіх з цим професійним святом. Бажаємо допомагати, знаходити, взаємодіяти. Та завжди бути на одній хвилі із своїми клієнтами, бо задоволені шукачі роботи та роботодавці - це завжди успіх!!!
Рикун Татьяна, Mirs (Corporation for people) 18.09.2019, 10:52
Даже дякую за таке яскраве вiтання!
Алена Касинова, Авентус Лизинг 18.09.2019, 10:52
Коллеги, поздравляю нас с праздником!
Хочу выразить благодарность всей команде work.ua за профессионализм, оперативность, приятный и компетентный сервис! Новых успехов и процветание вашему бизнесу:)
Наталия Волошина, Кондитерська Корпорація ROSHEN 18.09.2019, 10:52
Дякую команді Work.ua за співпрацю.
Сайт дуже корисний для наших активів в регіонах та допомагає їм при закритті масс-вакансій.
Дарья Сучкова, ZNOUA 18.09.2019, 10:52
Спасибо! И вас с праздником! Успехов work.ua!!! Процветания и всего самого лучшего! С вами приятно сотрудничать
Наталия Крюковская, Houston Software Pty Ltd 18.09.2019, 10:52
Долголетнее сотрудничество с Work.ua - это реальный успех Вашего бизнеса.
С каждым годом данный ресурс становится все круче и круче! Так держать!
Елена Васильевна Бабич, Маїс, АПК, ТОВ 18.09.2019, 10:53
Дякую за вітання!
З Вами приємно працювати, успіхів та наснаги Вам в роботі !
До нових зустрічей !
Елена Васильевна Бабич, Маїс, АПК, ТОВ 18.09.2019, 10:53
Дякую за вітання!
З Вами приємно працювати, успіхів та наснаги Вам в роботі !
До нових зустрічей !
Анна Посохова, Kyiv City Personal 18.09.2019, 10:53
Большое спасибо за поздравления, ну и конечно, за помощь в закрытии вакансий!)
Светлана Роде, Роде С.А., ФЛП 18.09.2019, 10:54
Превосходный сайт для поиска нужных специалистов. Он в моем топе. Спасибо за поздравления :)
Maxin Ai, MaxinAI 18.09.2019, 10:55
Дякую за поздравление! Приятно работать с Work.ua.
Виктория Золотарева, Байт Украина, ООО 18.09.2019, 10:55
Добрый день! Я выбираю профессионалов! А именно WORK UA является для меня таким профессионалом! Всегда приятно работать с менеджерами, большое количество резюме кандидатов. Интересные статьи. Желаю Вам успеха, достижения новых высот и поставленных целей! Компания Байт Украина.
Елена, Сервисный центр №1 18.09.2019, 10:56
Спасибо за поздравления)) Спасибо за Вашу работу, за отличный сервис, за помощь и быструю реакцию. Вы лучшие :)))
Юлія Демидова, STV group 18.09.2019, 10:56
Зі святом! Усім міцного здоров'я, наснаги та драйву для досягнення мети! Бажаю всім ідеальних кандидатів, швидко та якісно закривати вакансії.
Демидова Юлія, менеджер з персоналу STVgroup.
Кучерук Наталія, AB InBev Efes 18.09.2019, 10:56
Дякую))) Приємно з Вами співпрацювати, успіхів та наснаги у Вашій роботі)))
Наталья, Фемида Груп 95, ООО 18.09.2019, 10:57
Спасибо большое! вы единственные, кто поздравил меня сегодня. Приятно!!!
Анна, Укр.Пэй 18.09.2019, 10:57
Спасибо за поздравления! Любимый Work.ua замечательный сервис по поиску и подбору вакансий ,а наш персональный менеджер Катя на связи и помогает всегда!Спасибо Вам за сервис и оперативность! Успехов и процветания Вам !
С ув.компания Ukr.Pay
Анна, Альфа Фуд 18.09.2019, 10:57
Work мой лучший друг на работе! Более полезного сайта по подбору персонала я не видела.
Ирина Геннадиевна, KSG Agro S.A., агропромышленная группа 18.09.2019, 10:57
Лучший сайт для работы HR!!!!! Реальный прорыв за последние три года!!!!! Так держать!!!!!
Верещак Ольга, Укрсиликат 18.09.2019, 10:59
Дякую за поздоровлення! В свою чергу, хочу і Work.ua. привітати з днем HR-менеджера! Адже і Ви теж займаєтеся цією важливою і потрібною справою- допомагаєте людям знайти один- одного з метою реалізації своїх планів у трудовій сфері. Дуже Вам дякую. Натхнення Вам і процвітання!
Антон, Toiler.com.ua 18.09.2019, 10:59
Очень удобно, быстро, и с большим выбором резюме можно найти себе работника) так держать, боритесь в этой сфере, увеличивайте себе базу клиентов, это важно!
Світлана Володимирівна, МГК-Черкаси, ТОВ 18.09.2019, 11:00
Дякую за привітання.
Дуже приємно з Вами працювати.
Наталія Зомбер, Волді, ТВК, ТзОВ (Chocoboom, ТМ) 18.09.2019, 11:00
Дякуємо за привітання!
Команда WORK.UA, я як hr, від імені компанії "ВОЛДІ" вітаю вас із святом ! Бо ви теж HRи! Бо ви також тісно працюєте з людьми та допомагаєте їм у працевлаштуванні та знаходження роботи своєї мрії!
Успіхів нам усім у нашій нелегкій праці !
Наталія, Склоресурс, ТзОВ 18.09.2019, 11:00
Дякуємо за вітання. Співпраця з Вами завжди на високому рівні. Окрема подяка менеджеру Аксенії Онищенко.
Сиротюк Наталія, Купава-5, ТОВ 18.09.2019, 11:01
Велике дякуємо за привітання! Дякуємо за підтримку, за допомогу у пошуку та підборі кандидатів та оперативне, якісне закриття вакансій, з Вами легко працювати. Бажаємо Вам чудового настрою, здоров'я та процвітання у плідній роботі.
Хай буде життя позитивним,
Веселим, чудовим, активним,
Багатим, щасливим і плідним,
Цікавим, блискучим і гідним!
Ви найкращі!!!
Ильенко Анна, Галактика, ООО 18.09.2019, 11:01
Уважаемая команда WORK UA , спасибо Вам за поздравление и за Вашу работу, без которой нам HRам было бы сложно. Всех специалистов по подбору, адаптации и работе с персоналом сердечно поздравляю с профессиональным праздником!!! Удачи, терпения и успехов в нашем нелегком деле, стабильности и своевременности в закрытии вакансий. WORK UA не переставайте нас поддерживать и помогать!!!
Наталья Марченко, ФМ Хладопром, ООО 18.09.2019, 11:02
Як маля не може без матері, так і HR не може без Work.ua . Наша дружба триває з 2007 року! Разом ми пройшли багато. Були і злети, і падіння, але ми завжди залишалися вірними один одному. І що можна побажати другові від ТОВ «ФМ ХЛАДОПРОМ» – лише найкращі привітання. Бажаємо міцного здоров’я всім співробітникам! Бажаємо творчого натхнення і наснаги! А ще процвітання та успіху Нашому головному помічникові! Любимо Вас, WORКівці!
Христина, Gazda Group 18.09.2019, 11:02
Дякую за вітання). Хочу відмітити, що без Work не проходить ні один робочий день. А це вже дружба). Бажаю Вам росту, процвітання, вдосконалення та тільки позитивних змін.
Олег, Специнформ Безопасность, ООО 18.09.2019, 11:03
Огромное спасибо за поздравление и за отличный сайт, на котором всегда есть огромный выбор кандидатов на работу.
Фасатурова Вероника, Мегаполис, рекламный холдинг 18.09.2019, 11:03
Желаю платформе Work.ua дальнейших успехов и не сбавлять темп в наращивании качества сервиса как для компаний, так и для кандидатов , как вы делали это последние пару лет! Вы молодцы! Благодарим всей командой за плодотворное сотрудничество.
Ірина Ткаченко, Медицинский центр здоровья 18.09.2019, 11:04
Дякую!)Успіхів вам!
Анна Сербина, Венкон, ТОВ 18.09.2019, 11:05
Дякую за привітання!
В свою чергу також хочу привітати Вас,колеги, команда WORK.UA з цим святом!
Ви завжди були крутими!
Ирина Грищенко, Альянс Будівельників України 18.09.2019, 11:06
Спасибо огромное, очень приятно !
Тимко Інна, Шаян, ТОВ 18.09.2019, 11:06
Щиро дякую за привітання,приємно було отримати від вас невеличкий презентик:). Хочеться подякувати за оперативну співпрацю вже декілька років, та за відмінну роботу Ваших менеджерів. Вдалого Вам дня!
Наталия Дрыга, Саламандра, СК 18.09.2019, 11:10
Дуже вдячна за привітання!!
Маргарита, Адванта, фабрика пластиковой фурнитуры 18.09.2019, 11:10
Команда Work.ua ,и мы Вас тоже поздравляем с праздником взаимно! Спасибо вам, большое за сотрудничество, спасибо Вам за сервис и оперативность! Успехов и процветания Вам! Желаю Вам успеха, достижения новых высот и поставленных целей! Всех земных благ Вам!
Кудлаєнко Оксана, ЗБ Постач Комплекс, ТОВ 18.09.2019, 11:11
Дуже вдячні за привітання! Прийміть найкращі побажання від нас також! Завжди раді Вашій підтримці і розумінню, з Вашою допомогою знайшли гарних працівників. Висловлюємо вдячність нашому менеджеру Есмірі Наврузовій
Ольга, Opti 18.09.2019, 11:15
Завжди працюю з work.ua. Для мене та мого агентства ця платформа - номер 1.
Алина, Першина А.В., ФЛП 18.09.2019, 11:15
С праздником всех HR, yeah!!!
WORK - очень удобный сервис + дарит еще подарки!
Людмила Литвинова, Укр-кег 18.09.2019, 11:15
Дякую за вітання)))
Хочу зазначити, що без Вас не проходить жоден робочий день!!
Дякую за допомогу у пошуку та підборі кандидатів Бажаю Вам процвітання у плідній роботі та тільки позитивних змін.
Ірина Ангеленюк, СмартЛінк 18.09.2019, 11:17
Дякуємо!
Вашому колективу теж привітання!
Співпраця з Вами завжди конструктивна і приємна.
Акулова Елена, УПЭК 18.09.2019, 11:17
Дорогие коллеги, со всей душой поздравляем с праздником)) Приятно работать с профессионалами! WORK. UA - лидер!)) Вежливые, коммуникабельные, продуктивные, профессионалы!!
Хотим пожелать Вам успехов,процветания, и долгого плодотворного сотрудничества.)) С уважением АТ"ХАРП"
Татьяна Бурлака, GoodParts 18.09.2019, 11:17
Спасибо Вашей команде за помощь в работе и удобный сервис!
Вікторія, Аклима 18.09.2019, 11:18
#WorkuaHRday
Вже понад 5 років співпрацюю з ворк юа. З Вами завжди зручно і комфортно працювати. Будемо раді співпрацювати і далі!
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:57
Вікторіє, дякуємо вам! Плідної нам співпраці ;)

Промокод для вас все готовий, але щоб отримати його, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним.
Екатерина Соловьёва, Виват, издательство 18.09.2019, 11:19
Неймовірно приємні привітання! Щиро дякую та бажаю компанії Work.ua , як своємо улюбленому сайту з пошуку талантів, процвітання, успіхів та нескінченний поток нових креативних ідей!
Рукавицина Юлия, Рукавицина Ю.А., ФЛП 18.09.2019, 11:19
Work.ua - надежный партнер и помощник. Хочется поблагодарить всех сотрудников сайта за профессионализм, за поддержку, за качественный сервис и очень интересную информацию. Сегодня и Ваш день, поскольку вы огромная часть мира HR.
С праздником!!!
С уважением, HR ART
Влад, Метал-Фасад 18.09.2019, 11:20
Дякую за чудовий сервіс
З вами приємно працювати.
Анна Леонова, Soccer 18.09.2019, 11:22
Зручний сервіс, комфортна співпраця!
Колег по цеху, з професійним святом!)
Нина Григорьевна Андриевская, Водоканал Петропавлівської Борщагівки (Петропавлівське, ТОВ) 18.09.2019, 11:22
У день свята бажаємо всім HR гарного настрою, творчого азарту, високопрофесійного персоналу і щедрого директора! Нехай кар'єрні успіхи не змінять вашого щирого ставлення до працівників, а стануть стимулом для досягнення нових професійних вершин!Команді Work.ua успіхів,процвітання, високих рейтингів!)))
Коломієць Наталія, Державна установа Житомирська установа виконання покарань (№ 8) 18.09.2019, 11:23
Дякуємо за привітання та допомогу в пошуку та підборі кандидатів! Бажаємо Вашій компанії процвітання, натхнення та вдячних клієнтів!
Дина, MasBo 18.09.2019, 11:23
Work.ua как всегда лучшие, среди других сайтов в помощи по поиску как работы, так и сотрудников. Продолжайте развиваться! У Вас хорошая команда! Спасибо за то, что Вы есть)
С наилучшими пожеланиями, HR MasBo
Александр Карагодов, Світ шкіри та хутра 18.09.2019, 11:23
Поздравляем с профессиональным праздником всех HR-менеджеров! Желаем на успех работать, в свое удовольствие жить и каждый день в окружении хороших людей проводить!
Mamaevskaya Olya, Torre.co 18.09.2019, 11:24
Благодарю за возможность находить и привлекать таланты!
Журавский Владимир Марьянович, Теплоэлектропроект-союз 18.09.2019, 11:24
Спасибо команде "Work.ua" за поздравления. Приятно с вами работать.Успехов и процветания Вам!
Ольга Юдина, Флай Кидс, Флай Парк, детский развлекательный комплекс 18.09.2019, 11:25
WORK.UA, спасибо, что делаешь работу HR легче!
Mamaevskaya Olya, Azarus 18.09.2019, 11:26
work.ua всегда у меня в приоритете, мой самый любимый job board ))
Екатерина, Модный Остров 18.09.2019, 11:27
Очень удобный функционал сайта. Всегда приятно работать, всегда понятно какие резюме уже обработала, а какие нет. Простой и понятный в использовании. Регулярно проводят акции на вакансии, это приятно.
Менеджер Константин всегда поможет, подскажет по всем вопросам.
Удачи и процветания!
Татьяна, Кременчугский кожзавод, ООО 18.09.2019, 11:28
С сайтом Work.ua. работаю уже год очень довольна,наш персональный менеджер Андрей всегда вовремя напомнит о завершении публикации и подскажет как лучше оформить новую. Большое спасибо за то, что вы есть.
Ольга, Тіс-Руда, ТОВ 18.09.2019, 11:28
С праздником, всех НR и конечно же WORK.UA!
Благодарим Work за сотрудничество и замечательных сотрудников! Удачи вам, процветания, расширения границ ваших предложений и влияний! Мы с Work.ua!
Евгения Важина, Art2Hires 18.09.2019, 11:29
Спасибо большое за поздравление!
Очень приятно :)
Вы молодцы, так держать!
Анастасия Васильянова, Portus Libera 18.09.2019, 11:30
Мы благодарны Work.ua за длительное сотрудничество. Благодаря вам стремительно развивается не только наша компания, но и многие другие! Спасибо, за срочность, оперативность и профессионализм!
Steel Story, Steel Story 18.09.2019, 11:30
Спасибо за поддержку!!
Мальцева Людмила, Вектор-Бест-Украина, ООО 18.09.2019, 11:33
Спасибо команде "Work.ua" . С Вами очень приятно работать. Благодарю за поддержку. Успехов и процветания Вам!
Груздова Наталия, Prostor 18.09.2019, 11:33
Вітання від яскравої HR-команди Prostor!!!
Шевченко Тарас, Лаверна, ООО 18.09.2019, 11:35
Чудовий сайт, допоміг нам швидко знайти потрібних працівників.
Иван Юрьевич, Plast Print 18.09.2019, 11:36
Супер компания , всегда когда выставляю объявление , нахожу покупателя
Нікітчук Вікторія, Белла-Трейд, ООО 18.09.2019, 11:37
Дякую за поздоровлення та співпрацю! Кваліфіковані спеціалісти, велика база резюме.Все це дуже допомагає в нашій роботі! Успіхів Вам!
Никишенко Татьяна Ивановна, Аскольдас-Таврия, кадровое агентство 18.09.2019, 11:37
Щиро дякую за вітання!
Чесно кажучи, навіть забула про цей день!
І вас , шановні, зі святом! Успіхів, приємної роботи, поваги клієнтів, теплоти в середені колективу і задоволення, як морального так і матеріального, від результатів роботи.
Вівич Ольга Леонідівна, Технополь Агротехнології, ТОВ 18.09.2019, 11:38
Чудовий сайт. Приємна команда.Процвітання Вам.
Мария, Фармер.уа, ТОВ 18.09.2019, 11:38
Вітаю Всіх HR та колектив WORK.UA з професійним святом!
Алена, Эконом Плюс, торговая компания 18.09.2019, 11:39
Благодарим компанию Work.ua за плодотворное сотрудничество. Благодарим всех сотрудников компании, вы лучшие и понимаете нас с полуслова. С праздником вас и желаем бурно развиваться и расширяться.
Елена, Пуща, конгресc-отель 18.09.2019, 11:39
Большое спасибо за поздравление. Это приятно. И Вас с Праздником! Благодарим Work за сотрудничество и великолепных сотрудников. Компании успехов и процветания! С Вами- комфортно работать. Так держать!!!
Татьяна Петренко, Вордмедиа, ООО 18.09.2019, 11:41
Дякую, "Work.ua", за привітання! Приємно з Вами працювати, зручний і корисний сайт. Бажаю успіху і процвітання!
Семенюк Олег, ЄМП, ТОВ 18.09.2019, 11:41
Спасибо за поздравления! В интернет-пространстве очень много сайтов на которых можно найти работу. Но я хочу поблагодарить сайт Work.ua хороший помощник в поиске сотрудников. Очень много предложений, как вакансий так и резюме. Он очень доступный и легкий в поиске. Так же, отдельное спасибо за советы для более эффективного поиска сотрудников, размещение вакансий.
Виктория, Папиллон, ООО 18.09.2019, 11:43
Спасибо)
Походенко Катерина, Gloss Fire, ТМ 18.09.2019, 11:44
Что делает HR- менеджер в день HR- менеджера?
Проводит день HR- менеджера))))
Спасибо за поздравления
Ольга Лебедева, Рудник И.Н., ФЛП 18.09.2019, 11:47
Всім привіт :)
HRи, вітаю зі святом!) Гарного настрою та щирих посмішок, кожного дня!
Work.ua велике Дякую за чудовий сервіс)
З вами більше кандитдатів та відгуків! :)
Юлия Баранник, СТЭМ Инжиниринг, ООО 18.09.2019, 11:48
Спасибо за поздравления, Work.ua! Очень приятно и неожиданно, т.к. в сфере HR я работаю всего год - праздник сегодня стал для меня лучиком солнца в пасмурный день. Вы стали для нашей компании надёжным помощником. Благодаря нашим совместным усилиям, нашей компании удаётся привлекать лучших специалистов в сфере проектирования и инжиниринга. Ваши менеджеры прекрасны и терпеливы. Профессионально и доступно объясняют об особенностях размещения вакансий и прочих важных моментах. Вы действительно лидер! Об этом говорят результаты. Будем и дальше сотрудничать с Вами!
Оксана Горбатова, Токио, суши-бар 18.09.2019, 11:50
Уникальный сайт, как для работодателей и людей которые ищут работу! Отдельное спасибо менеджерам, всегда позвонят, посоветуют, подскажут! Удачи и процветания вашей дружной компании! Вы лучшие!
Дмитрий Титаренко, Т.Д.О. Групп, ООО 18.09.2019, 11:55
Большое спасибо за поздравление!!!
И Вас с Праздником!
Благодарим Work за сотрудничество!
Компании успехов и процветания!!!
Людмила Черкасова, Полтавський завод кварцевого скла, ТОВ 18.09.2019, 11:55
Дякуємо за поздоровлення та плідну співпрацю! Подальшого процвітання Work.ua
Ірина Омелян, Кловин, ТД 18.09.2019, 11:56
Всім привіт і зі святом вас колеги. !!!!!!Наснаги,успіхів достойної команди у кожній компанії. Позитиву і хорошого настрою. Оскільки я новачок,але приємно вітати і отримувати привітання з професійним сятом. Всім вдалого дня!!!!!!
Белоус Римма Викторовна, Недвижимость столицы, ПАО 18.09.2019, 11:59
Спасибо огромное за поздравления, Work.ua!
Вы суперсайт)
Процветания Вам и успеха)))
Галина Миколаївна, Золотоніський маслоробний комбінат 18.09.2019, 11:59
Шановні співробітники "Work.ua",

ТДВ "Золотоніський маслоробний комбінат" висловлює подяку і глибоку вдячність "Work.ua" за плідну співпрацю протягом довгого часу.

Злагоджена, якісна і своєчасна співпраця, дозволили нам залучати нових спеціалістів, забезпечити підприємство новими прогресивними працівниками для здійснення своєї діяльності.

Висловлюємо впевненість в збереженні дружніх відносин та нашій подальшій плідній і взаємовигідній співпраці на благо спільних інтересів!

Бажаємо Вам і Вашій компанії "Work.ua" успіхів і процвітання!

P.S. - Велика вдячність за привітання.
Вікторія Пасько, Святошинське лісопаркове господарство, КП 18.09.2019, 12:00
Очень рады сотрудничеству , приятные менеджера , и доступные цены )
Aleksandr Kryzhanovskyi, Планк Електротехнік, ТОВ 18.09.2019, 12:03
Отличный сервис!
Євгенія, Фино Верде 18.09.2019, 12:05
Крутая компания с крутым сервисом! ;)
Лилия Николаевна Поклад, Варус (Varus) 18.09.2019, 12:05
Огромное спасибо! Успехов и приумножения клиентов!
Оксана Попович, Тер-Пінгвін 18.09.2019, 12:06
Вітаю, колеги!
Дякую Work і за бездоганні послуги і за те, що не забуваєте нас тішити :-)
Кулеба Валентина, ПриватБанк 18.09.2019, 12:07
Дякую за вітання і за співпрацю. Удачі !
Ирина, Гемафонд, медичний центр 18.09.2019, 12:11
Огромное СПАСИБО, всей команде Work.ua!!!!
За то, что вы ЕСТЬ, всегда готовы прийти нам на помощь в нашей непростой но такой "богемной" профессии.
В свою очередь наша компания желает Work.ua, всем сотрудникам, которые создают для нас этот мощнейший инструмент в поиске соискателей, оставаться на той же высоте, которую вы так уверенно держите на украинском рынке!!!! А так же всем МИРА и ЗДОРОВЬЯ!
Клименко Анна, This is Пивбар 18.09.2019, 12:17
Спасибо Вам, что Вы есть!))
Лучшая команда в работе и поддержке!
Ирина, Файна готівка, ТОВ 18.09.2019, 12:17
Спасибо за: сотрудничество, за преждевременное начисление вакансий, даже когда не просят)) за сотрудников горячей линии, которые при неудобном вопросе бросают трубку)) за менеджеров, которые ПЕРЕЗВАНИВАЮТ, как и обещали)))Они большие трудяжки и молодцы!!!
Ольга Николаевна, Одесский машиностроительный завод, ЧАО 18.09.2019, 12:20
Дякуємо за теплі привітання!! З Вашою командою нам цікавіше і впевненіше працювати! Успіхів та натхнення Вам!
Екатерина Савченко, Гласкомерц, ООО 18.09.2019, 12:21
Спасибо за плодотворное сотрудничество. За два года работы вы ни разу не разочаровали.
Анна, Artman Studio 18.09.2019, 12:28
Спасибо за поздравления и сотрудничество, все супер!
Ирина, АТА, ТОВ 18.09.2019, 12:29
Thank you, dear Work.ua. We are so glad to see your wishes for us!!!
Анна Васильковец, Exclusive personnel consulting 18.09.2019, 12:29
Спасибо большое за огромное участие и сотрудничество! Отдельное спасибо менеджеру Олегу Курбатову!
Алина, Maxi Group International 18.09.2019, 12:30
Спасибо вам за поздравления и за кандидатов отдельная благодарность. Пусть на профессиональном лоне встречаются только интересные и выигрышные специалист.
Юлия Цапенко, Intel 471 18.09.2019, 12:31
Спасибо большое за заботу. Это очень ценно!:)
Инна, Babyzone 18.09.2019, 12:32
Поздравляю с праздником всех коллег! Спасибо компании Work, за то, что вы просто есть! Виктория.
Светлана Свистун, Фавор Парк Готель 18.09.2019, 12:35
Благодарим команду WORK.UA за тесное сотрудничество и отличный сервис. Команда отеля Фавор Парк Готель.
Алина, Люми-Дент, ООО 18.09.2019, 12:36
Всех коллег с праздником!
Спасибо компании Work, за то, что вы всегда оперативно отвечаете на все заявки! Спасибо за сотрудничество!
Ірина, Edymax Ukraine 18.09.2019, 12:36
Большое спасибо WORK.UA и всем сотрудникам за отличный сервис, который очень помогает в нашей работе.
Спасибо за поздравления и Вам желаем успехов и развития!
Анастасія, Contactis, аутсорсинговий контакт-центр 18.09.2019, 12:37
Спасибо за поздравление)
Коллеги, с празником!
Сороколіт Валентина, Феникс, издательство 18.09.2019, 12:37
Дякуємо за теплі привітання!! З Вашою командою нам цікавіше і впевненіше працювати! Успіхів та натхнення Вам! Удачі нам всім!!!! Надія є завжди на краще!!!
Юлія, Ram Group 18.09.2019, 12:38
work.ua, дуже дякую за привітання! Всім HR фахівцям бажаю натхнення, цікавих задач та інсайтів!)))
Екатерина, Бруклин-Киев, ЗПК, ООО 18.09.2019, 12:38
Спасибо команде "Work.ua" за совместную слаженную работу, за первоклассных менеджеров, которые всегда готовы помочь каждому клиенту, несмотря ни на что!
Желаем Вам, чтоб путь к достижению совершенства, профессионализма и мастерства был успешным и ярким!
С уважением, ООО Бруклин-Киев.
Петро Войтюк, Майкл 18.09.2019, 12:40
Дякую за поздоровлення. Вашій компанії і сайту https://www.work.ua від нашої компанії "Майкл" велике шанування і вдячність за співробітництво. Дякуємо! Зі святом!
Могильна Ольга Борисівна, Віра-Сервіс Інтермаш, ЗПТУ, ТОВ 18.09.2019, 12:40
Доброго дня, дякую за привітання, а також приєднуюсь та бажаю HR-менеджерам плідної роботи, продуктивного персоналу та кар'єрного зросту.
WORK.UA - ви найкращі!
Висловлюю впевненість у взаємовигідній співпраці на благо спільних інтересів!
Дякую нашому персональному менеджеру Костянтину! Дуже приємно з нам працювати.
Всім вдалого дня!!!
Ірина Василенко, Київ Рітейл Буд 18.09.2019, 12:46
Спасибо за поздравление) Нам очень приятно с вами сотрудничать! Все мои коллеги присоединяются! Процветания вам и нам)
Виктория, Автоключ 18.09.2019, 12:46
Спасибо за поздравления! В свою очередь хочу поздравить с праздником всех HR и команду Work!
Work - это отличный сервис, замечательные менеджеры и комфортное сотрудничество!
Олександра Берянич, Укрпромінвест-Мукачево 18.09.2019, 12:51
Дякую. Вітаю всіх HR з нашим днем.
Ольга Скиба, Херсонский маслозавод, ОДО 18.09.2019, 12:56
Спасибо большое за поздравление! И взаимно поздравляю Вашу команду с праздником! C Вами приятно и комфортно работать! Спасибо за помощь и деловые советы! Надеюсь на дальнейшее сотрудничество!
Ольга Скиба, Херсонский маслозавод, ОДО 18.09.2019, 12:57
Валерии , индивидально, огромное спасибо и с праздником!
Олена Боримська, Колос, СФГ 18.09.2019, 12:58
Дякую за привітання!

Дякую вашій команді за те, що ви у нас є:))
Ирназарова Инна, Энджой Промо 18.09.2019, 13:02
Спасибо вашей компании за оперативность, удобство и результативность поиска!
Олена, AS Україна 18.09.2019, 13:07
Дякую за привітання та за те, що полегшуєте нам роботу!
Катерина Маленька, Пакко Холдинг 18.09.2019, 13:09
Дякуємо порталу WORK.UA за те, що ми вчасно можемо закрити наші вільні вакансії. Процвітання компанії, побільше вдячних пошукачів та клієнтів. З повагою. Катерина ;)
Лаба Ольга Євгенівна, Еллен Груп, ТОВ 18.09.2019, 13:10
Вітаю всіх HR з професійним святом!
Подяка команді WORK.UA за плідну співпрацю, успіху Вам і процвітання надалі!!!
Юлия, Крамар, ЧП 18.09.2019, 13:10
Доброго дня! Хочу сказати команді Work.ua велике "ДЯКУЮ" за їх роботу і велику базу резюме
Валерія Савранська, Rest-bar 13 (Соха В. І., ФОП) 18.09.2019, 13:13
Безмежно дякуємо вашій компанії за допомогу у пошуку найкращих кадрів!)
Радкевич Александра, CRMGuru 18.09.2019, 13:16
Ура! С праздником!
Пусть процессы вдохновляют!
Задачи воодушевляют!
Решения озаряют!
И деньги сияют :)))
ВСем: любви!
Ксенія, Злата-Мебель 18.09.2019, 13:21
Дякую!Дякую!Дякую! всій команді сайту WORK.UA за знайдених працівників, великі можливості, і завжди позитивний настрій.Окремо, велика подяка Кристине Чернодед))) З сайтом я працюю вже більше 5 років - це стабільно і надійно!Дякую.Всім вдалого дня і цікавого вечора!
Оксана Володимирівна Ірина Сергіївна, Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) 18.09.2019, 13:32
Дякуємо за співрацю! Зі святом!!!
Андрей Франчук, Кудлаев Е.В., ФЛП 18.09.2019, 13:34
Доброго дня! ТМ "Mevis" щиро вітає команду Work.ua із професійним святом. За останні 2 роки співпраці, лише з Вашою допомогою ми постійно забезпечуємо наші потреби в нових співробітниках (доречі, жоден співробітник нас не покинув, що свідчить про високу якість кадрів). Бажаємо Вам процвітання і подальшого розвитку. Ви найкращі!!!
Ольга Юрьевна, Euro style 18.09.2019, 13:37
Большое спасибо за такие красивые и добрые слова!!!!
Менеджер По Персоналу, Лузановка, ООО 18.09.2019, 13:41
На сайте Work.ua хорошая база анкет реальных кандидатов, информативные резюме. Структурированные фильтры для расширенного поиска. Оперативная работа менеджера Ольги. Приятно сотрудничать и всегда результативно. Спасибо Вам!
Елена Кирашенко, Sartoria di Elena 18.09.2019, 13:47
Мои поздравления всем сотрудникам work.ua ! я пока новичок на сайте и надеюсь на вашу поддержку в подборе ценных сотрудников заранее благодарю!
Николай Сергеевич, Дона, метизный завод 18.09.2019, 13:54
Вітаю співробітників компанії з професійним святом. З вами приємно працювати!
Марина Александровна, Мрия, управляющая компания 18.09.2019, 13:55
Поздравляю с Днём кадрового работника и искренне желаю безустанной работы, спокойной и благополучной деятельности, уверенных успехов и правильных решений, удачного выбора в жизни и искреннего счастья, высоких доходов и крепкого здоровья.
Касьянова Елена Викторовна, Арсенал, ПК, ООО 18.09.2019, 13:56
С праздником,всех благ !)
Галина Миколаївна, Золотоніський маслоробний комбінат 18.09.2019, 14:02
Шановні співробітники "Work.ua",

ТДВ "Золотоніський маслоробний комбінат" висловлює подяку і глибоку вдячність "Work.ua" за плідну співпрацю протягом довгого часу.

Злагоджена, якісна і своєчасна співпраця, дозволили нам залучати нових спеціалістів, забезпечити підприємство новими прогресивними працівниками для здійснення своєї діяльності.

Висловлюємо впевненість в збереженні дружніх відносин та нашій подальшій плідній і взаємовигідній співпраці на благо спільних інтересів!

Бажаємо Вам і Вашій компанії "Work.ua" успіхів і процвітання!

P.S. - Велика вдячність за привітання.
Лаба Ольга Євгенівна, Еллен Груп, ТОВ 18.09.2019, 14:03
Вітаю всіх HR з професійним святом!
Подяка команді WORK.UA за плідну співпрацю, успіху Вам і процвітання надалі!!!
Ольга, Планета, парк розваг 18.09.2019, 14:04
Спасибо!!!
Светлана Ивановна, Школа № 93 (Киев) 18.09.2019, 14:15
Доброго дня,дякуємо за привітання та допомогу у вирішенні кадрових питань,
Ви-кращі
Максимець Галина Миколаївна, ТД ЛЕЛЗІ, ТзОВ 18.09.2019, 14:16
Ви класні #WorkuaHRday.
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:52
Галино, дякуємо за відгук :)

Промокод готов, але щоб отримати його, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним.
Зоя Дмитриевна, ВП Роганский мясокомбинат, ООО 18.09.2019, 14:23
Спасибо за поздравления!
Work.ua хороший помощник в поиске сотрудников, доступный и легкий. Спасибо всей команде Work.ua за оперативность и своевременную помощь в нужную минуту.
Ирина Шутка, Eко 18.09.2019, 14:25
Велика подяка за вашу працю і за постійну допомогу в нашій праці! Успіхів вам та розвитку!
Светлана Шептий, Алекс и К 18.09.2019, 14:29
Спасибо! Успехов Вам во всем!
Станіслав Скрябін 18.09.2019, 14:33
Велике спасибі за вашу працю і за постійну допомогу в нашій співпраці! успіху Вам і процвітання надалі!!!
Юлия Ильяшенко, Суховеев А.Н., ФЛП 18.09.2019, 14:35
Благодарю за сотрудничество!!!
WORK.UA - есть, проблем с кадрами нет!
Ірина Володимирівна, Херсонський хлібокомбінат, ПрАТ 18.09.2019, 14:38
Дякуємо, за привітання, мій улюблений сайт! Зажди приємно з Вами працювати:).
Людмила, Барк Системс 18.09.2019, 14:43
Уважаемая команда, Work.ua!
Спасибо Вам за помощь в подборе персонала и построении хорошей команды.
Успехов Вам и развития!
Рокицький Анатолій Олексійович, Уапром, ТОВ 18.09.2019, 14:44
http://changedriver.ru/wp-content/uploads/2015/09/%D0%A1-%D0%94%D0%BD%D0%B5%D0%BC-HR_CD-1024x1024.jpg
Тетяна, Союз Автомотів, ТОВ 18.09.2019, 14:45
Дякую,за привітання!
Приємно з Вами працювати.
Ярослав Павлюк, Завод решетчатого настила, ООО 18.09.2019, 14:48
Сердечні вітання Work.ua!
Ви найкращі!
Наталія, Войтюк А.И., ФЛП 18.09.2019, 14:49
вітаю)
Елена, Энлиль, ООО 18.09.2019, 14:52
Дякуємо улюбленому сайту WORK.UA за співпрацю, увагу та розуміння! Допомога Вашої команди завжди вчасна й корисна! Успіх в роботі нашого підприємства - це також й Ваша заслуга! З великою повагою, відділ кадрів ТОВ "ЕНЛІЛЬ".
Віталій Кундис, Кундис В.Т., ФОП 18.09.2019, 14:55
Вітаю всіх нас зі святом!!!
Дякую WORK.ua за співпрацю та багато нових цікавинок.
Рум'яний Святослав, Данілов, ФОП 18.09.2019, 14:57
#WorkuaHRday Хеййй! Дякую за привітання і співпрацю! Work.ua це мега критий ресурс з пошуку роботи в Україні. Дійсьно сайт № 1 в Україні, з яким легко та приємно працювати! Дякую, за те, що робите нашу роботу зручнішою.
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:51
Святославе, добридень!
Дякуємо за коментар, нам дуже приємно ^_^

Промокод вже чекає, але щоб отримати його, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним ;)
Каролина Марковская, Аудит-Инвест, аудиторская фирма, ООО 18.09.2019, 15:03
Спасибо за поздравления! С вами очень приятно работать. Спасибо за сервис, внимание
и заботу:)
Ангеліна, Панда Суші 18.09.2019, 15:05
#WorkuaHRday, за допомогою сервісу ми закрили безліч вакансій і будемо продовжувати співпрацювати з вами, дякуємо Вам!!!
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:49
Ангеліно, ми дуже раді, что допомогли вам знайти багато співробітників! Звертайтесь ще, радо допоможемо ;)

А от щоб отримати промокод, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним.
Наталия, Maxi Group Dnipro 18.09.2019, 15:05
Maxi Group Dnipro# Всех рекрутёров и HR с нашим днём!!!! Пусть все цели которые ставят нам руководители-выполняются легко и не принуждённо. Больших нам наборов, самых лучших кандидатов и баснословных зарплат!!!!!! А так же выдержки, терпения и неиссякаемых энергии и энтузиазма!!!!
Ірина С, Спецмаш, ПКК, ООО 18.09.2019, 15:06
#WorkuaHRday Дякую за привітання. Успіхів і процвітання вашій команді і побільше акційних пропозицій для роботодавців.
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:48
Ірино, дякуємо за ваші побажання!

Лишись зовсім трохи, щоб отримати промокод: напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним ;)
Алиса, Алекс консалтинг груп 18.09.2019, 15:08
#WorkuaHRday ,Наша компанія вдячна work.ua за співпрацю.
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:47
Алиса, вам тоже спасибо, что выбрали именно нас!

Промокод мы уже приготовили, чтобы его получить, напишите такой же пост в Facebook с хештегом #WorkuaHRday. И не забудьте сделать пост публичным.
Ольга Якубец, STV group 18.09.2019, 15:13
Работаю с ворк уже давно. Нравится, считаю лично по-своему опыту, что на ворк очень много рабочих специальностей. Для компаний постоянно есть какие-то акции, скидки, сам сайт активно внедряет новинки.

Ольга, менеджер по персоналу компании STV group
Аліна Меркулова, Star Time Group 18.09.2019, 15:14
#WorkuaHRday
Благодарим за сотрудничество!)
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:45
Аліно, дякуємо і вам, що обрали саме нас!

Промокод вже чекає на вас ;), щоб його отримати, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним.
Антипина Ирина, Днепротехкомплект 18.09.2019, 15:14
Спасибо за помощь в поиске кандидатов, за удобный интерфейс и отзывчивых менеджеров)
Оксана Иванова, Сокол, ООО 18.09.2019, 15:18
Спасибо за поздравления!
В свою очередь хочу поздравить с праздником всех HR
и команду Work!
Work - это отличный сервис, замечательные менеджеры и комфортное сотрудничество!
Александра, Абсолют Клининг, ООО 18.09.2019, 15:18
Добрый день! В первую очередь хочу отметить замечательную работу менеджера Дарьи. Она всегда подскажет о всех скидках, акциях, подскажет, как откорректировать вакансию, чтобы получить больше отзывов. Но и сам сайт очень удобный для работы, очень эффективный в подборе нужных кандидатов. Работаем уже 12 лет вместе)). Всем спасибо за сотрудничество!
Наталія Георгіївна, Салют, торговый дом 18.09.2019, 15:21
#WorkuaHRday Дякуємо за привітання та співпрацю! Гарних вам проектів, надійних партнерів, успіху та розвитку.
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:45
Наталіє Георгіївно, дякуємо за ваш коментар!

А от щоб отримати промокод, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним ;)
Egorova, Горус Интертейд енд Консалтинг Кфт 18.09.2019, 15:27
#WorkuaHRday. С помощью сайта Work.ua закрыла вакансию секретарь-референт. Много интересных контактов и резюме. Сайт Work.ua надежный партнер и помощник!
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:59
Спасибо за ваш отзыв и что выбрали именно нас!

Промокод уже почти ваш, чтобы его получить, напишите такой же пост в Facebook с хештегом #WorkuaHRday. И не забудьте сделать пост публичным ;)
Архангельська Катерина Олексіївна, Райффайзен Банк Аваль 18.09.2019, 15:28
Work.ua, дякуємо за привітання! :)
Ирина Коваленко, ХайдельбергЦемент Украина, ЧАО 18.09.2019, 15:29
Благодарю за такое мотивирующее поздравление и сотрудничество!
Руслана Ромаш, Сан Ремо 18.09.2019, 15:32
#WorkuaHRday! Дуже дякую менеджеру, Олександрі! Дякую за гарний настрій та допомогу! Найкращий сайт, тут знайти легко хороших і потрібних працівників! Будемо і надалі користуватись сайтом! Вітаю!!!!
Дмитро (модератор Work.ua) 18.09.2019, 15:37
Руслане, дякуємо за ваш відгук! Олександрі обов'язково передамо вашу подяку ;)

Промокод ми вже підготували, але щоб його отримати, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. Та не забудьте зробити пост публічним.
Алена Симоненко, Визиум, клиника восстановления зрения 18.09.2019, 15:32
ТОВ "Клініка відновлення зору"
Дякуємо Вам що Ви є.Хочу подякувати менеджера Анастасію Носулю за допомогу в роботі.Завжди з її боку є підтримка, порада.Дякую.
З сайтом Work.ua працюю з 2009 року.90% працівників працевлаштовані через сайт Work.ua .
Іващенко Тетяна, Вісмер, ТОВ 18.09.2019, 15:32
Дуже дякую за привітання!!! А також дякую за зручний сервіс, завжди приємний та вічливий персонал сайту та допомогу в пошуку персоналу! Вам бажаю успіху та процвітання.
Феоктистова Оксана, Revlon Professional 18.09.2019, 15:32
Благодарю сайт Work.ua за помощь в поиске кандидатов, особенно менеджера Олесю! Вы как всегда, лучшие!!!
Polina Yanovskaya, Domus Frigus 18.09.2019, 15:36
Спасибо за то что Вы есть!
Команда профессионалов, результативный портал!
Работать одно удовольствие!!
Артем, Ангел, салон красоты 18.09.2019, 15:41
Всех с праздником!
Оксана Тим, Гладнев С. Е., ФЛП 18.09.2019, 15:42
Спасибо!
Марина, Теплолюкс Украина 18.09.2019, 15:44
Благодарю, сайт Work.ua!
Радаева Ирина Александровна, Мирненский булочно-кондитерский комбинат, ЧП 18.09.2019, 15:51
Мы рады появлению такого сайта и возможности взаимодеятельности с Вами, так как сайт даёт возможность не только подачи заявок на вакансию, но и своим разнообразным подходом, анализом ( анкетами, объявлениями и т.д., прогрессом в интернет, неординарным подходом и предложениями, что его достойным партнёром. Спасибо.
Ольга, Югсвет 18.09.2019, 15:53
Вітаю всіх зі святом!Бажаю, щоб наша робота була завжди задоволенням, бо інакше не повинно бути)))
А сайту Work.ua процвітання та розширення сервісу, вітаю всіх співробітників з нашим святом!
Радаева Ирина Александровна, Мирненский булочно-кондитерский комбинат, ЧП 18.09.2019, 15:54
Так как наша основная работа связана с менеджером по закупкам, с менеджером по продажам, которые нам просто необходимы, спасибо большое за Ваше участие в этом.
Наталия Владимировна, Елітмагістраль, БК, ТОВ 18.09.2019, 15:56
Work.ua - Вы лучший ресурс в нашем важном деле.
Это правда!
Спасибо Вам за поздравления!
Успехов всем нам!)))
Наталія, Васильківхлібопродукт, ТОВ 18.09.2019, 15:58
С праздником, дорогой наш HR-менеджер! Пусть сегодня Вам улыбается удача, сбываются все загаданные желания, пусть своей теплотой и любовью Вас согревают родные и близкие люди!
Світлана Мороз 18.09.2019, 16:14
Дякую чудовому сайту за привітання!!! Рада з вами співпрацювати. Успіхів вам та хороших клієнтів!!!
Юшко Лилия Алексеевна, Obriens irish pub 18.09.2019, 16:15
Спасибо за поздравления!
Успехов Вам , хорошего настроения!

ТОВ "Дюна"
Татьяна, Компания Форсаж, ООО 18.09.2019, 16:15
Спасибо большое за поздравление! Всем коллегам только самые лучшие пожелания.Сайту отдельное спасибо - с Вами всегда удобно и комфортно работать. Так держать!
Алла Анатольевна, Николаевский научно-производственный центр стандартизации, метрологии и сертификации, государственное предприя 18.09.2019, 16:20
Спасибо большое за поздравление! Без Вашего напоминания мы бы и не знали, что сегодня такой праздник! Это говорит о том, что Вы всегда с нами и Вы первые и лучшие!!! Спасибо за приветливый персонал Вашей компании, за Вашу поддержку. Вы нам здорово помогаете в работе. Желаем Вам только успехов!
С ПРАЗДНИКОМ!!!)))
Юлия Владимировна, Здравица, клиника 18.09.2019, 16:24
Спасибо, за поздравление! Всего вам хорошего!))
Бондаренко Юлия, Діла, медична лабораторія 18.09.2019, 16:30
Всех коллег с праздником!
Хороших нам кандидатов и легких вакансий:)
Оптимизма, терпения и отличного настроения!
Олег Дада, ДаДа, дизайн-студия 18.09.2019, 16:30
С праздником! Спасибо за ваш труд!!!
Оксана Владимировна, Компания Скай Сервис, аэропорт, ООО 18.09.2019, 16:36
С праздником! Рада сотрудничеству)) Спасибо большое!
Виктория, S-Car 18.09.2019, 16:37
Компания S CAR. Всегда приятно получать поздравления! Вы облегчаете наш труд, с вами легче работать. Сервис, внимание, консультация менеджера, все на высшем уровне. Процветания Вам. Ждем мобильное приложение. Менеджер по персоналу, Виктория.
Служба Управління Персоналом, Житомирські ласощі, ЗАТ 18.09.2019, 16:37
Спасибо!!!
Кривенко Светлана Александровна, Золотой век, ТМ 18.09.2019, 16:38
Всех коллег с профессиональным праздником!!!
Галина, Центр доктора Бубновского 18.09.2019, 16:49
С профессиональным праздником! Спасибо Work.ua за сотрудничество!!!
Иванна, Dynamo Development Inc. 18.09.2019, 16:49
Спасибо за поздравления! Коллеги - с праздником!
Успехов Всем и каждому)
Дубіна Лариса, Авангард, аграрный холдинг 18.09.2019, 16:52
Вітаю, вітаю, вітаю!!! З професійним святом!!! Успіхів і всього САМОГО НАЙКРАЩОГО!!! Дякую Work.ua за співпрацю!!!
Людмила Шевченко, Здоровье, фармацевтическая компания 18.09.2019, 16:52
Спасибо!
Всех с праздником! )
Курышев Константин, Рудницкий В.Н., ФЛП 18.09.2019, 16:53
Огромное спасибо work!
Вы лучшие!
Юлия, Украина, типография 18.09.2019, 16:59
Спасибо Всему коллективу Work.ua за вашу работу! За прекрасный уровень! За то, что всегда на связи и готовы помочь! С праздником!!! Всегда с Вами - Типография "Украина"!
Лилия, Паритет, производственно-коммерческая компания, ООО 18.09.2019, 17:01
Дорогие коллеги всех с праздником! Успехов во всех проектах, начинаниях! Самых всем лучших и продуктивных кандидатов! Спасибо work.ua за максимальную помощь в нашем нелегком деле!
Наталья Николаевна, Полтавский алмазный инструмент, ЧАО 18.09.2019, 17:25
Спасибо коллективу сайта за поздравления! Успехов в работе, а нам, HR-рам, побольше ваших скидок и эффективно закрытых вакансий
Менеджер По Подбору Персонала Приморский Район, Копейка, торговая сеть 18.09.2019, 17:30
Работать с Work.ua - ЗДОРОВО! Желаем развития, совершенства. Спасибо Вам за совместную слаженную работу и отличный сервис! Вы лучшие!
Соболев Константин, Соболев, ФЛП 18.09.2019, 17:30
С праздником!Спасибо большое!рад сотрудничеству.
Ірина Підлуцька, Проскурів-Агро, м'ясопереробний комбінат, ТОВ 18.09.2019, 17:35
Поздравляю коллег с профессиональным праздником!! Спасибо WORK UA за плодотворное сотрудничество и за подарочки! Благодаря Вам мы всегда можем закрыть вакансии и найти настоящих профессионалов!
Виолетта, Hot calls 18.09.2019, 17:53
Спасибо, команде что всегда прийдут на помощь)))) Ребята, вы лучшие))
Менеджер По Персоналу, Delivery-Auto 18.09.2019, 17:53
Дорогие коллеги поздравляю всех с праздником!
Огромная благодарность сотрудникам WORK за чудесные поздравление и вашу работу.
С вами всегда комфортно и легко работать т.к сайт постоянно обновляется, улучшается сервис услуг, у вас обширная база резюме для поиска кандидатов на разноплановые вакансии и при этом сайт прост (как для работодателей так и для соискателей) в использовании, что довольно важно и необходимо для результативной работы HR специалиста.
Благодарю вас за совместную работу и желаю всем успеха, новых достижений и признания.
С уважение руководитель HR-службы Грищенко Наталья
Ирина Александровна, Севертранс, ПАО 18.09.2019, 18:33
Щиро вдячна співробітникам Work.ua за увагу. Бажаю Ва розвитку. Зі святом!
Юлія Подець, Дрім Лайф СПА, ТОВ 18.09.2019, 19:02
Дякую, за те, що робите нашу роботу зручнішою. Дякую за привітання і співпрацю! Work.ua це мега критий ресурс з пошуку роботи в Україні.
Куреницкий павел, Прибиральник 18.09.2019, 19:36
Дякую,зручний сайт,швидкий пошук персоналу
Алена Орел 18.09.2019, 20:04
Дуже дякую!!!
Галина Юрченко, Юрченко Г.В., ФЛП 18.09.2019, 20:05
Тебе я з днем народження вітаю,
Добра тобі і щастя я бажаю.
Хай янгол-охоронець зберігає,
А лихо хай ніколи не чіпає.
Завжди щоби хотілось тобі жити
І не було хвилини, щоб тужити,
Щоб друзі завжди поруч були вірні,
А вдома щоб тебе чекали рідні.
Щоб ввечері було с ким чай попити
І тихо по душам поговорити.
Хотілось би вітати і вітати,
Та у віршах всього не написати.
Я від душі тобі бажаю вдачі,
І очі хай від радості лиш плачуть.
© http://pozdravok.ru/pozdravleniya/den-rozhdeniya/i/na-ukrainskom/
Anna Podorozhna, United Thinkers 18.09.2019, 20:15
Большое спасибо, за внимательных и заботливых менеджеров, за квалифицированных кандидатов и за неожиданные сюрпризы в почтовом ящике)
Резник Александр, Элемент Строй 1 18.09.2019, 20:17
Спасибо!!!
София Любар, ЦСВ 18.09.2019, 20:22
Спасибо огромное за поздравления! Очень приятно с вами сотрудничать. Work.ua действительно отличный сайт для поиска кандидатов! Успеха вам и развития!!!!
Денис Агафонов, ЦСВ 18.09.2019, 20:32
Безумно благодарен данному сайту за помощь в поиске новых сотрудников и от лица всей нашей компании говорю спасибо за то ,что Вы есть. Ура Work.ua !!!
Олег, Perfectum CRM+ERP 18.09.2019, 20:46
Поздравляем!
Наталія Нагірняк, Plombir, Web-студія 18.09.2019, 20:52
Сайт work.ua є одним із найзручніших ресурсів з пошуку персоналу. Дякую усій команді за плідну роботу, гарні вітання та приємні сюрпризи. Успіху Вам та процвітання!!!
В’ячеслав Олександрович, DocMed, МЦ 18.09.2019, 21:11
Сайт work.ua Ви найкращі!
Наші вітання! Менеджери суперові, успіхів та процвітання;)
Наталья, Транс Лидер 1 18.09.2019, 21:43
Бажаю творчої наснаги, успіхів та процвітання! З Вашою командою дуже приємно співпрацювати!
Корниенко Юлия, Лина, ООО 18.09.2019, 22:17
Огромное спасибо за поздравления. Всегда приятно осознавать, что наша работа имеет огромное значение для любой Компании. Ведь, от работы НR-менеджера зависит то, какой именно будет эта Компания, какие люди будут работать в ней и каких успех достигать. Всем менеджерам по персоналу желаю интересных, продуктивных собеседований и скорейшего закрытия всех вакансий. И конечно же, огромное спасибо нашему труженику - сайту Ворк юа :)), ведь без него нам бы не было так легко и приятно выполнять свою работу.
Наталия Владимировна, Куреновський О.М., ФОП 18.09.2019, 22:19
Ми працюємо з різними сайтами, Ви на висоті! Дуже Вам вдячні за привітання, також вітаємо Вас з святом! Бажаємо Вам та Вашим родинам міцного здоров"я та сімейного щастя. Розвивайтесь і надалі. Особливо вдячні Олександру, який з нами працює, за кваліфіковану допомогу з усіх питань. Всього Вам найкращого!
З повагою, Наталія Володимирівна
Татьяна Чапленко, Итальянский дворик 18.09.2019, 23:07
Здорово
Ірина Миколаївна, Північгазресурс, ТОВ 19.09.2019, 00:07
Всех коллег с праздником! Команде work.ua дальше держать высокую планку профессионализма и наилучшие пожелания
Сцьольний Андрій, Маклеодс Фармасьютикалс Лимитед, ООО 19.09.2019, 07:28
Всіх з святом. Здоров'я, натхнення, позитиву !!!
Крюковська Світлана Іванівна, ДНЗ № 81 (Запоріжжя) 19.09.2019, 07:37
Дякуємо за надання можливості розміщення інформаціїї на безоплатній основі про вакансії у нашому садочку! Завдяки Вам ми прийняли на роботу вихователя і помічника вихователя. Сподіваємось на подальшу співпрацю! Адже у нас ще є вільні вакансії. Успіхів Вам!!!
Вержиковська Віра, Манн-Хуммель ФТ Україна, ТОВ 19.09.2019, 08:19
Приєднуюсь до привітань. Дуже злагоджена робота, щодо обслуговування клієнтів Дякую.
Максим, Склад Плюс 19.09.2019, 08:37
Все супер!
Лариса Дахно, Овіс 19.09.2019, 08:56
Компанія "ОВІС" співпрацює з Work.ua уже 5 років. 50% своїх працівників ми знайшли дякуючи Work.ua. Сайт зручний, сучасний, інформативний. Менеджери завжди привітні, уважні та раді допомогти клієнту. Хочу відмітити компетентність та професіоналізм безпосередньо свого менеджера Тетяна Лук’янець. Дякуємо за терпіння і розуміння. Приємно спостерігати за сучасними тенденціями розвитку сайту. Побажання: можливість поштучно придбати контакти шукачів (це актуально для маленьких міст). Дякуємо за креативні подарунки для HR-менеджерів. Процвітання Вам і успіхів та й нам разом з Вами))!
Андрей Иванович, Aura Shoes 19.09.2019, 09:10
Все вакансии нашей компании мы закрываем в сострудничестве с Work.ua!
Виктория Мазниченко, ClearWater 19.09.2019, 09:22
С праздником,успеха и процветания!
Ирина, Хесед Михаэль, ЗБФ, благотворительная организация 19.09.2019, 09:31
Огромное спасибо!!!! Благодарю за сотрудничество.
Татьяна, ГИВЦ, КП 19.09.2019, 09:33
Отличный сайт! Наилучшие пожелания!
Ruta Sarkane, Oxy Life 19.09.2019, 09:34
Сайт Work.ua является большой поддержкой для поиска новых сотрудников.Спасибо!
Кравець Оксана Олександрівна, Нова Пошта, ТОВ 19.09.2019, 09:42
Дякуємо за привітання!
Дуже зручний в роботі сайт і привітна команда!
Успіху!
Регина Землякова, Сигма, НПЦ 19.09.2019, 09:44
Спасибо за помощь в нашей работе, вы супер! Отличный и удобный сайт. Процветания вам))
Сергей Сергеевич, Недвижимость Oн-Лайн 19.09.2019, 09:47
Спасибо Вашей компании, Вы- ЛУЧШИЕ !!!
Фаринюк Наталия, Ridem 19.09.2019, 09:50
Спасибо за поздравления!) и Огромное спасибо команде work!Удобный сайт.
Ирина Губаренко, Fozzy Group, власне виробництво 19.09.2019, 10:16
Дякуємо за привітання та гарний сервіс! Завдяки Work.ua завжди знаходимо найкращих кандидатів.
Олена Олександрівна, Салекс Абсолют 19.09.2019, 10:27
Дякуємо за привітання! Співпрацювати з вашим колективом дуже приємно. Завжди знаходимо підтримку, цікаві пропозиції і порозуміння.
Лидия, БіГ Київ, ТОВ 19.09.2019, 10:33
Дякую за привітання команді Work.ua! Дякую за вашу роботу, також хочу подякувати особистому менеджеру Данилу, за його турботу та професіоналізм!
Олег, NazTextile 19.09.2019, 10:37
Очень удобной сайт, всегда оперативно можно найти нужного кандидата. Менеджеры отлично обьясняют все моменты работы с вакансией, что позволяет эффективней использовать все возможности сайта.Будем и дальше с Вами сотрудничать.
Алёна, Агрохим-Партнер, ООО 19.09.2019, 10:50
Дуже приємно працювати з командою професіоналів. Завжди підкажуть та допоможуть.
Дякуємо Вам за те що Ви робите !
Віктор Силенко, Агродинаміка, ТОВ 19.09.2019, 10:52
Хоч і з запізненням, але вітаю з професійним святом:
- по-перше - work.ua !
Дякую за роботу і бажаю успіхів команді HR професіоналів !
- по-друге - колег, HR-менеджерів, які допомагають керівникам створити КОМАНДУ !
Натхнення і удачі вам !
Александр Иванович, Алекс Охорона Груп 19.09.2019, 10:57
ТОВ "АЛЕКС ОХОРОНА ГРУП" співпрацює з Work.ua майже 5 років, і сподіваємося на дружню співпрацю і в майбутньому. Хочемо подякувати менеджерам, які завжди компетентні в питаннях стосовно вакансій, доброзичливі, уважні. З Вашою допомогою закриваємо успішно вакансії згідно наших потреб.
Дякуємо Вам !!!!
Виктория, Мико, ООО 19.09.2019, 11:00
Спасибо Work.ua!
Сотрудничаем с Вами не первый год, вы нас радуете большой базой резюме, что способствует быстрому заполнению всех свободных вакансий в нашей компании. Желаем Вам процветания! Отдельное спасибо менеджеру Анастасии за её профессионализм и заботу!
Макиенко Юлия, Спорт-Платформа, ТОВ 19.09.2019, 11:06
#WorkuaHRday
Співпрацюю з work.ua на протязі 10 років. По праву можна назвати сайт найкращим сайтом з пошуку роботи та кандидатів в Україні. Максимально зручний інтерфейс, клієнторієнтований сервіс, оперативність та професіоналізм у вирішенні питань. Дякую команді Work за співпрацю та кандидатів! Зі святом!
Дмитро (модератор Work.ua) 19.09.2019, 16:05
Юліє, дякуємо за вашу довіру!

Промокод ми вже підготували ;) Але щоб його отримати, напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. І не забудьте зробити пост публічним.
Марина Роиманова, Альфа-Гранд, ООО 19.09.2019, 11:10
Поздравляю всех с Днем HR-менеджера! Хочу выразить огромную благодарность менеджерам компании Work.ua. Огромное спасибо за помощь в подборе персонала. Все очень оперативно, грамотно и доступно. Удачи ВАМ и Вашей Команде.
Маряна Губан, Агентство безпеки СБМ 19.09.2019, 11:36
найкращий сайт з пошуку кандидатів. Дякую за співпрацю.
Денисевич Елена, ТС Плюс 19.09.2019, 11:39
Хочу привітати усіх колег, а особливо команду Work.ua з професійним святом та висловити подяку за сумлінну працю та допомогу у пошуку найкращих кандидатів.
Алина Маркина, Evne Developers 19.09.2019, 12:00
Надзвичайно зручний інтерфейс, з яким зручно працювати та шукати людей. Є вся необхідна інформація, хороша пошукова система ;) з вами безмежно зручно та приємно шукати таланти
Елена, Колорит, ПКФ, ООО 19.09.2019, 12:34
Дуже подобається даний сервіс. Раді працювати з Вами та дякуємо Вам за вашу працю)
Ольга Шаповалова, РалкоТехник 19.09.2019, 12:53
Благодарю менеджеров и сайт work.ua за прекрасную работу! Отзыв по ссылке: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1675274929274812&set=a.1064077083727936&type=3&theater
Дмитро (модератор Work.ua) 19.09.2019, 16:09
Ольга, спасибо за ваш отзыв ^_^

Вижу, что вы уже получили промокод. Главное, не забудьте им воспользоваться ;)
Оксана, Agilium Labs LLC 19.09.2019, 13:29
Дякую Вам за привітання та плідну співпрацю! Шукати з Вами зручно, просто і швидко)
Виктория, Добра хата, ТК, ООО 19.09.2019, 14:31
Вам удалось удивить два раза!
Первый, когда прислали поздравление в электронном виде. А второй - когда в виде посылочки.)
Спасибо за внимание!
Людмила Пивторацкая, Denza 19.09.2019, 14:55
Благодарим Вас за поздравления и за сотрудничество!
Всех благ!
Анна Бродзянська, Принт Ок, ООО 19.09.2019, 15:05
Дякую сайту Work.ua за співпрацю, привітання і допомогу в підборі кандидатів на вакансії.
Процвітання і натхнення вашій команді!
Людмила Качинська, Сладкий замок, ООО 19.09.2019, 15:15
Дякую за привітання і вітаю колег зі святом! Бажаю команді Work.ua і надалі залишатись найкращими! З вами приємно працювати, зокрема зі Станіславою. Успіху вам та наснаги!
Екатерина Сигаева, АБ Технолоджис 19.09.2019, 15:36
Спасибо большое за поздравление, приятный сюрприз обнаружили в почтовом ящике ;)
Спасибо за сервис, приятно иметь с вами дело!)
Ирина, Milano Capital Group (MCG) 19.09.2019, 15:59
Спасибо за поздравления, очень приятно! От лица нашей компании, мы Вас также поздравляем, желаем успехов, процветания и прибыльных клиентов)).
Лично от себя могу добавить, Вы лучший сайт в поиске кандидатов в Украине. Даже не знаю, чтобы было если бы Вас не было... Только Вы предоставляете качественную базу работодателей, и постоянно усовершенствуетесь. Вы огромные молодцы, мы Вас любим!
Любовь Андреевна, Киноман, ООО (Кинотеатр Жовтень, ТМ) 19.09.2019, 16:09
Огромное благодарю !!! Приятно работать с Вами , всегда на связи , актуальны , Антон высокого класса менеджер !
так держать !!!
Луцык Татьяна, Zebra, сеть салонов красоты 19.09.2019, 18:18
У меня отличный менеджер от Work.UA, Екатерина, всегда напоминает мне о моих возможностях, подсказывает и ничего не забывает! Спасибо.
Шландий вячеслав михайлович, Феникс 19.09.2019, 22:49
Дякую за спiвпрацю.приемно МАТИ з вами справи.
Саміков Андрій, Магніти, ТОВ 19.09.2019, 22:53
Много лет работаю с данным порталом, самый высокий показатель отдачи среди конкурентов в Украине. Так держать!
Неля Андреевна, Новые Технологии, ООО 20.09.2019, 09:28
Спасибо большое за поздравление! Очень приятно с Вами сотрудничать!)
Светлана, 2К, СУНП, ТОВ 20.09.2019, 09:51
Большое спасибо !
Я рада работать с Вами.
Ольга, SitiBigg 20.09.2019, 10:15
Спасибо за Ваши услуги . Отклик по ссылке https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=516532469161751&id=100024150071162
Дмитро (модератор Work.ua) 20.09.2019, 10:25
Ольга, спасибо за отзыв!

Немного позже с вами свяжется личный менеджер и поможет получить промокод ;)
Тамара Алексеевна, Евроломбард, ПТ 20.09.2019, 10:42
#WorkuaHRday
Сотрудничать с сайтом work.ua мне очень нравится по трём причинам:
1. Всегда можно посмотреть анализ рынка, который находится в свободном доступе как по регионам так и по каждой отдельной должности;
2.Можно ознакомится с актуальными сайтами и новостями в hr сфере;
3. И самое главное достаточно большая база кандидатов для поиска сотрудников.
Огромное спасибо команде сайта work.ua за ваш продукт, который облегчает трудовые будни HR-ов!)
Дмитро (модератор Work.ua) 20.09.2019, 12:56
Тамара Алексеевна, спасибо, что выбрали именно нас!

Промокод мы уже приготовили, чтобы его получить:
1. Напишите такой же пост в Facebook с хештегом #WorkuaHRday и сделайте пост публичным.
2. Пришлите нам на эл. почту support@work.ua ссылку на этот пост.
Татьяна Киприч, ArtNet, agency of digital marketing 20.09.2019, 11:17
Спасибо за поздравление, очень приятно!)
Уже много лет наша компания работает с work.ua и всегда довольны качеством и уровнем услуг)
Шмаркова Алла Васильевна, Шмаркова А.В., ФОП 20.09.2019, 12:50
КОМАНДООБРАЗОВАНИЕ!
Ох не легкая это задача! Тем,кто хоть раз искал работу или собирал команду,знает. Это очень большой труд! Люди,судьбы,истории,..Найти человека,который "ТВОЙ" крайне сложно. Психотипы,темперамент и способности,все есть,а нет того,самого главного пазлика,который заполнит картинку твоего воображения о кандидате,порой рассмотреть бывает сложно. Или наоборот,самый незаурядный на вид человечек,а внутри фонтан идей,глаза горят,желание БЫТЬ фонтанирует! Положительные эмоции ,как лучи света!
За 8 лет работы по развитию компании,привлечению людей в бизнес,я видела многое и многих!
Хочу сказать о самом продвинутом сайте ,который на протяжении всех лет помогал мне в этой работе!
Work.ua. Сотни благодарных людей сегодня имеют свою любимую работу! Десятки лидеров- руководителей реализовали свою мечту! И конечно же компания,которая получила выгоду в прибыли!
#WorkuaHRday.
Друзья мои ,я и сегодня продолжаю это делать!
Но уже собираю команду для СЕБЯ!!!
Кто еще не решил, что делать в жизни, чтобы быть счастливым, богатым и успешным, ждем в нашей команде!
Дмитро (модератор Work.ua) 20.09.2019, 13:01
Алла, спасибо за отличные слова!

И ваш промокод мы уже приготовили, чтобы его получить:
1. Напишите такой же пост в Facebook с хештегом #WorkuaHRday и сделайте пост публичным.
2. Пришлите нам на эл. почту support@work.ua ссылку на этот пост.
Инна Троян, Сантехстиль, ТОВ 20.09.2019, 13:00
#WorkuaHRday
Огромное спасибо за поздравления и подарки! Благодаря вашему сервису я никогда не паникую, и очень быстро закрываю все вакансии! Мне очень и очень все нравится, удобно, быстро и эффективно! Люблю вас и желаю процветания и развития! Вы очень креативная и мотивирующая команда! Благодарю за поддержку!
Дмитро (модератор Work.ua) 20.09.2019, 13:01
Инна, спасибо за теплые слова! :)

Промокод уже ждет вас. Чтобы его получить:
1. Напишите такой же пост в Facebook с хештегом #WorkuaHRday и сделайте пост публичным.
2. Пришлите нам на эл. почту support@work.ua ссылку на этот пост.
Ксения, Soft Call 20.09.2019, 13:59
Спасибо!
Вадим, Кузнєцов І.А., ФОП 20.09.2019, 15:21
#WorkuaHRday Дякую сайту Work.ua https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2419815058135501&set=a.698847170232307&type=3&theater
Дмитро (модератор Work.ua) 20.09.2019, 15:25
Вадим, спасибо за ваш отзыв!

В ближайшее время с вами свяжется личный менеджер и поможет получить промокод ;)
Ксения Вишняк, Перформия Украина 20.09.2019, 15:34
Спасибо большое!!!
С помощью ресурса Work.ua мы находим самых крутых кандидатов!
Алена, Дисконт М 20.09.2019, 15:40
Благодарю Вас, что вы есть и помогаете выполнить свою работу на отлично!!!
Олександр Руснак, Ворк Інжиніринг ЛТД 20.09.2019, 15:51
дякую за плідну роботу. Успіхів.
Ангелина Александрова, Хекса, ТОВ 20.09.2019, 16:48
Work.ua отличная платформа для поиска молодых и талантливых специалистов с фере IT. Спасибо, что делает нашу работу легче и приятней)))
Ангелина Александрова, Хекса, ТОВ 20.09.2019, 17:03
https://www.facebook.com/angelina.popovich.73/posts/2680541155331799
Дмитро (модератор Work.ua) 20.09.2019, 17:56
Ангелина, спасибо за ваш отзыв!

Скоро с вами свяжется личный менеджер и поможет получить промокод ;)
Роман, Eastern Peak 20.09.2019, 18:55
Work.ua спасибо за то, что вы есть и помогаете нам в поиске отличных специалистов! ;)
Бражник Вадим, Дантист, стоматологическая клиника, рентгенография 20.09.2019, 21:15
Наша компания работает с Work.ua уже больше 10 лет. Периодически, когда расширяемся, открываем новые вакансии, обращаюсь только сюда. Раньше перепробовал все местные газеты, но эффект был минимальным. А с Work.ua все вакансии закрываю сразу. Всем рекомендую #WorkuaHRday.
Дмитро (модератор Work.ua) 23.09.2019, 09:34
Вадим, спасибо за доверие к нам!

Промокод уже ждет и вас. Чтобы его получить:
1. Напишите такой же пост в Facebook с хештегом #WorkuaHRday и сделайте пост публичным.
2. Пришлите нам на эл. почту support@work.ua ссылку на этот пост.
Юлія, Cartel, холдинг 21.09.2019, 10:39
#WorkuaHRday
Дякуємо за привітання та надійний сервіс.
Завдяки work.ua багато людей знайшли улюблену роботу, а ми чудових працівників.
Завжди приємно з вами працювати!
Дмитро (модератор Work.ua) 23.09.2019, 09:36
Юліє, дякуємо за відгук!

Промокод для вас ми вже підготували ;) Щоб його отримати:
1. Напишіть такий самий пост у Facebook з хештегом #WorkuaHRday. І не забудьте зробити пост публічним.
2. Надішліть нам на ел. пошту support@work.ua посилання на цей пост.
Юлія, Cartel, холдинг 23.09.2019, 10:16
Ми вже це зробили :)
Олег, Агрос 23.09.2019, 08:58
Компания с большими амбициями и креативным подходом. Вы одни из лучших в своем сегменте. Удачи Вам!!
Дорош Ірина, Електричні системи, ДП 23.09.2019, 09:37
Доброго дня! Ви прекрасні з Вами легко та чудово працювати!
Марценюк Діана, Клімат Країни, ТД, ТОВ 23.09.2019, 10:00
Отличная компания, хороший сервис и внимательные менеджеры! Приятно с Вами работать.
Марценюк Діана, Клімат Країни, ТД, ТОВ 23.09.2019, 10:22
#WorkuaHRday
Отличная компания, хороший сервис и внимательные менеджеры! Приятно с Вами работать!)
Дмитро (модератор Work.ua) 24.09.2019, 09:40
Диана, спасибо за ваш отзыв!

Промокод уже вас ждет. Чтобы его получить:
1. Напишите такой же пост в Facebook с хештегом #WorkuaHRday и сделайте пост публичным.
2. Пришлите нам на эл. почту support@work.ua ссылку на этот пост ;)
Людмила Сергіївна, Кашкан Логистик 23.09.2019, 10:42
Спасибо за заботу и участие. Ваша помощь чрезвычайно ценна и никогда не будет забыта.
Таня Евхан, Гребиниченко В.В., ФЛП 24.09.2019, 09:38
Спасибо лучшему сайту Украины за лучших сотрудников нашей дружной команды
Калетин Роксолана Миколаївна, Дивосвіт, ТзОВ 25.09.2019, 08:59
Від імені компанії щиро вдячні за кращий сайт України!
Завдяки Вам, ми знаходимо все кращих і кращих кандидатів у нашу команду :)
Бажаю процвітання!