Думки про пошук роботи можуть хвилювати та навіть лякати. Наважитися на зміну роботи — наче стрибнути зі скелі у невідомість. Це не так вже й легко і, безперечно, потребує впевненості в собі.

У вас бувало таке: зробиш щось насправді хороше і міг би пишатися тим, чого досяг, але замість того лише знаходиш відмовки — «просто мені сьогодні пощастило», «мабуть, начальник встав з тієї ноги», «та то просто період такий»? Та насправді, це просто голос невпевненості, через який ми лише марнуємо можливості.

Проте всередині кожного з нас лунає голос позитивних змін, який підбадьорює: «Оце ти даєш! Так ти ж молодець просто». Досить вагатися, боятися та терпіти. Прислухайтеся!

Ця рекламна кампанія присвячується всім, кому інколи потрібна дружня підтримка та натхнення, щоб визнати свої досягнення та успіхи й почати рух вперед — рух до нової мети.

Наші позитивні усміхнені герої стануть для вас саме такими друзями та нагадають: «Ти зможеш все!» Вони продовжать підбадьорювати, натякати й підштовхувати вас дослухатися до позитивного голосу змін звідусіль: і з банерів в інтернеті, і з бордів на вулицях. І в найпотрібніший момент вони скажуть: «Оце даєш! Твої перспективи — просто космос».

Work.ua прагне зробити так, щоб всі українці повірили у себе. Наша місія — надавати найкращий сервіс пошуку роботи, щоб допомагати людям бути щасливішими та розвивати Україну.

Не чекайте. Надихайтеся та вірте в себе! Знаходьте вакансії на Work.ua і відправляйте резюме. Час змінювати життя на краще.

P.S. А ще зацініть наші яскраві маски для Facebook та Instagram — покажіть усьому світу, що ви готові до змін.



94 коментарі

Юрий, Жулин Ю.Е., ФЛП 20.01.2020, 12:16
Неприсылайте мне больше сообщения!
Дмитро (модератор Work.ua) 20.01.2020, 12:59
Юрий, по вашей просьбе мы отписали вас от всех рассылок Work.ua.
Галина Гаращенко 21.01.2020, 11:04
А сколько ваш сайт платит за положительные комментарии? Я тоже не прочь так подработать!
Галина Гаращенко 21.01.2020, 11:06
Сколько не формулирую свою профессию при поиске, вообще ничего нет! Это же ваша задача искать!
Дарья Хохлюк 21.01.2020, 16:08
Да? я думала это задача соискателя искать себе работу)
Андрей Петрань 20.01.2020, 12:18
Розуміння проблеми і мета правильні. Але результат все одно буде нульовий.
Ирина Москалец 20.01.2020, 13:10
Дякую. це буде дійсно цікаво знати!
Васылив Игорь Николаевич, Океан, ООО 20.01.2020, 13:53
Клоуни ! Бла бла бла ..... і нічого конкретного!!!
Сергей Черный, Компсервис 20.01.2020, 13:58
Жестко. Но сильно. Думаю вам это прибавит резюме.
Ольга Дубина 20.01.2020, 14:29
Комплекс відпав давно. Так, я МОЖУ. Багато. Але бажано, щоб хтось іще це зрозумів. Дякую. Хай щастить!
Артем Шевченко 20.01.2020, 16:55
Бред какой-то....
Iryna Collignon 20.01.2020, 17:46
Оце краще дайте менi роботу!
Константин Киптелый 20.01.2020, 17:47
Цель любого бизнес-проекта - зарабатывание денег.
Думаю, здесь все уже давно взрослые люди и лапша про высокие миссии и цели не прокатит...
Кирилл Климчик 20.01.2020, 17:58
Work.ua - оце ти даєш))
Молодці, цікавий креатив! Так тримати!
Андрій Антонюк 20.01.2020, 18:19
Дякую ви великі молодці!!!
Віталій Церковний 20.01.2020, 18:59
Дуженно сильна місія та класна ідея в цілому.
Владимир Бабинцев 20.01.2020, 19:51
Ну, Вы даёте!..
Валерий Рудаков 20.01.2020, 19:59
5 балов
Виктория Кириенко 20.01.2020, 20:02
Важное очень дело делаете. Успехов в дальнейшей работе.
Артур Казинян 20.01.2020, 20:08
Женька, ну ты как обычно
Александра Дийничко 20.01.2020, 20:12
У вас самые крутые рекламные кампейны в Украине. Красавчики.
Олександра Яроменок 20.01.2020, 20:12
Супер! Неожиданно получила, то что мне было сегодня очень нужно...
Спасибо!!!
Юрий Третьяченко 20.01.2020, 20:59
я уже писал
Олена Жук 20.01.2020, 21:08
Да вы из 2020
Ірина Лопес 20.01.2020, 21:09
Молодці. Дуже гарно )
Новий підхід, приємний.
Успіхів вам!
Юрий Курочка 20.01.2020, 21:12
У вас самые крутые рекламные кампейны в Украине. Молодцы!!!
Дмитро Ткачук 20.01.2020, 21:13
Клас!
Дмитро Ткачук 20.01.2020, 21:15
Вся сила в єдності!!
Микола Сімак 20.01.2020, 21:15
Вже два роки шукаю роботу! А толку немає!
Дмитро Ткачук 20.01.2020, 21:15
Клас!
Дмитро Ткачук 20.01.2020, 21:17
Толку нема, бо треба побороти свою лінь, спочатку...
Тетяна Пушак 20.01.2020, 21:24
Дякую, так тримати!!! Молодці!!!
Підтримка ніколи не буває зайвою, дуже класна задумка ;)
А в мене буде ще одна класна пропозиція для Вас, можливо багато кому було б актуальним виставляти пропозиції погодинної роботи ( ідея навіяна теле-шоу "Багач-бідняк" на ІСTВ )
Люблю Вас!
Завжди з Вами, з повагою, Тетяна!!!
Любовь Полюхович 20.01.2020, 21:27
У оптимистов сбываются мечты!У писимистов-кошмары...
Дмитрий Боровков 20.01.2020, 21:52
Хороший сайт. Удобный. Рекомендую!
Татьяна Калузова 20.01.2020, 22:10
Симпатично позитивные
Анна Ломова 20.01.2020, 22:28
Дуже круто!
Дякую за пiдтрмку!
Це так важливо чути, особливо у важкi часи.
Наталья Познякова 20.01.2020, 22:29
Спасибо вам, work.ua! С вашей помощью я нашла работу мечты (ну почти). Я уже год на новой позиции, благодаря вашему сервису, и это время пролетело, как один день. Мое личное счастье стало значительно полнее, потому что я в трудовом коллективе невероятных людей, увлечённых своей работой, и в этом мы очень похожи. Желаю вам и в дальнейшем неустанно помогать людям обретать полноту жизни с помощью работы, а всей вашей команде - чтобы источник вдохновения никогда не иссяк!
Галина Гаращенко 21.01.2020, 11:03
А сколько вам лет, простите? И мониторили ли Вы статистику зарплат по Вашей профессии, может Вас взяли на гораздо меньшую, вот Вам и создают комфорт на работе, потому что больше никто не хочет?
Андрей Васильевич 20.01.2020, 22:31
Вдохновенно - креативно или Креативно - вдохновенно.Одним словом взбодрились.
Людмила Дяченко 20.01.2020, 22:54
Надихаюча реклама! Ідея хороша.
Алена Мищенко 20.01.2020, 23:19
Круто придумали!!!))
Блестящая идея!!!
Очень ярко и позитивно!)))
Андрей Дзядик 20.01.2020, 23:56
The best
Анна Масько 21.01.2020, 00:03
Благодарю)
Всем - не работы, а мечты воплощенной ;)
Инна Федулова 21.01.2020, 00:41
Креативно!Молодцы)
Nataly Vitkovskaya 21.01.2020, 05:40
Українці - найкращі!
Вадим Даниленко 21.01.2020, 06:29
Мне это не интересно
Гульнара Селіверстова 21.01.2020, 07:19
Вы супер.
Алла Коваленко 21.01.2020, 07:44
хороший сайт. Спасибо за помощь. Рекомендую
Наталія Селесько 21.01.2020, 07:58
Дякую Усім)
Виктория Макаренко 21.01.2020, 08:32
Спасибо за позитив)
Олександр Піньковський 21.01.2020, 08:40
Дякую.
Натали Яковлевна 21.01.2020, 08:42
Super!!!
Александр Ястреб 21.01.2020, 08:49
Ищу работу .Мне 51 год.Инвалид 2 гр.Ноги после операций- замена тазобедренных суставов.Потому нужна сидячая работа.Противопоказан тяжёлый физический труд. Образование высшие.инженер по перевозкам ЖД.транспорте.
Ольга Шанюк 21.01.2020, 08:50
Хороший, якісний сайт. Дякую за Вашу працю
Евгений Климинов 21.01.2020, 09:21
Молодцы! Спасибо вам!
Валерій Михальчук 21.01.2020, 09:41
Дякую за вашу наполегливу працю!
Олена Деркач 21.01.2020, 09:42
Ребята, вот это вы даете! :)
Такая здоровская идея! Супер!
Спасибо за ваш креатив и такую очень важную и нужную поддержку каждому, независимо от возраста, опыта и профессии!
Удачи вам всем, мира, любви и процветания! :)
Ігор Слива 21.01.2020, 09:53
Хотілося б вірити ,що сайт допоможе мені в пошуках гідної роботи!)
Евгений Булавинец 21.01.2020, 09:53
Супер! Молодці! Так тримати! :-)
Владимир Котыга 21.01.2020, 10:33
Спасибо огромное , Вам , за доброе ДЕЛО!
Гавіцький Леонід Іванович 21.01.2020, 10:37
Ваша WORK .ua має на меті як найбільше надурити і як найбільше заробити на спинах українськіх заробітчан . Головною Вашою метою є виготовлення пакету документів за зазхмарні ціни під солодкі обіцянки , які фактично не здійснені , або це вдається одиницям наших громадян . Ви не можите освідомити що час лохотрону скінчився і мало хто клюне на Вашу дешеву наживку . Бо вкласти такі гроші в документи , які можуть потім нікому не пригодитися може лише людина не сповна розуму . Зараз інтернет кишить такими " фірмами " з працевлаштування як Ваша і кожна із них старється " взути "цього нашого убогого заробітчанина . Знайти роботу зараз за кордоном у любій Європейській країні немає жодних проблем , бери біометричний паспорт , їдь у любу країну Євросоюзу і на кожному автовокзалі великого Європейського міста запрошують на роботу . Є посередники , а є прямі роботодавці . А заробітчан до 50 років забирають з руками . І той пакет докуметів який ви робите за захмарні ціни , якщо ти сумлінний спеціаліст і добре працюєш тобі дадуть повністю безкоштовно . Іще таке побажання , за ті гроші , які Ви заробите на ошуканих моїх співвітчизниках , купіть хоч трохи совісті і порядності . Дякую . Між іншим я відписався від Вашої розсилки , то чому Ви до цього часу морочите мені голову .
Дмитро (модератор Work.ua) 21.01.2020, 11:50
Ми не оформлюємо документи для працевлаштування користувачів. Сайт Work.ua - це інтернет-майданчик, на якому розміщують вакансії різні компанії.

Ми вже відписали вас від усіх розсилок, і більше ви не будете отримувати від нас листи.
Александр Верхуша 21.01.2020, 10:39
Как слышу слово "миссия"- меня аж воротит. дизлайк однозначно.
Галина Гаращенко 21.01.2020, 11:01
Полный бред! Вообще всем давно известно: хорошая работа по объявлениям не бывает! Либо за копейки, либо вообще лохотрон! Вот так. Недавно мне был нужен в подчинение сотрудник, так директор запретил давать объявления на сайтах трудоустройства, ищи сама как хочешь. Нашла. По знакомым. А ваши лозунги типа "Поверь в себя" и т.п. - пустой звук.
Лариса Щербина 21.01.2020, 12:43
З приємністю для читача викладено текст: доброзичливо, м'яко. Він ще додає впевненості і надії на позитивний результат для усіх, кому потрібна робота і тим хто шукає спеціаліста.
Жанна Мазница 21.01.2020, 13:18
дякую):
Елена Подгорная 21.01.2020, 13:41
Здравствуйте! Ваша программа поддержки тем, кто ищет работу реально помогает и я желаю Вам удачи и развития ! С удовольствием ее пользуюсь. С уважением Елена.
Елена Подгорная 21.01.2020, 13:41
Дякую!
Елена Подгорная 21.01.2020, 13:41
Дякую!
Елена Подгорная 21.01.2020, 13:42
Здравствуйте! Ваша программа поддержки тем, кто ищет работу реально помогает и я желаю Вам удачи и развития ! С удовольствием ее пользуюсь. С уважением Елена.
Ольга Гонта 21.01.2020, 13:49
Клас
Алена Богач 21.01.2020, 14:23
Дякую.
Остап Галлов 21.01.2020, 14:37
очень правельные цвета с акцентом на сексменьшинства
ну чтобы р00бы сразу понимали
Людмила Мельниченко 21.01.2020, 16:12
Дякую!
Вячеслав Бабенко 21.01.2020, 16:30
спс за спам
Анатолий Остроух 21.01.2020, 18:51
Так а где новые вакансии???
Анна Ціра 21.01.2020, 19:15
Не тату, не тавро не зробить свому володільцю нічого окрім свідчення фаталізму. Тому яка місія когось у світі. Хто готовий бути постійно бути так? А також які дорогі зміни та поправки вашої видноти. Не та цінність, яка блистить. Може, комусь так й треба бути мішенью для сороки.
Елена Янова 21.01.2020, 20:41
Да,спасибо,это очень важно поверить в себя,спасибо за поддержку
Руслан Матвеев 21.01.2020, 20:55
Файно!!!
Виктор Смиленко 22.01.2020, 09:21
Эт круто было бы в 2008-2013((( Сейчас безпонтово:
1) рынок труда просел.
2) платят копейки.
3) лохотрона куча и никто не фильтрует их.
4) в Украине достойных за нет((( Все голодные - дэпингуют, работают за копейки.

А ГЛАВНОЕ СПЕЦЫ ВАЛЯТ ИЗ СТРАНЫ - ЭТО ПИСЕЦ!!!

И готов нормальную ЗП платить, так остаются одни не спецы и за ОГРОМЕННЫЕ ДЕНЬГИ И [ненормативна лексика видалена модератором Work.ua] НЕ УМЕЮТ ! ! !
Сергей, Казанова, секс-шоп 22.01.2020, 10:01
Реклама огонь)) Но хотя бы не такая бредовая, как ТАКАМОН.
Вообще идея неплохая, но всё ломается об "креативненькую" реализацию. Реклама должна цеплять, как минимум. Как простой человек должен себя соотнести с кем-либо из ваших персонажей?
Мирослава Романюк 22.01.2020, 10:41
Оце даєш! Класно! Програма чудова. Але чому все розраховано на молодь? А що робити тим хто значно старший, має досвід, але їх вже не хочуть брати, та й робота їм вже не вся підходить. Впевненості в собі якраз хватає, а от запропонованих робіт в регіоні тільки чотири напрямки: 1-ий, і головний, - це територіальний менеджер з досвідом активних продаж та з авто; 2 - продавець; 3- водій, кат С; ну ще 4-ий - комірник. Вау, який широкий вибір для жінки з вищою освітою! Оце даєш!
Юрий Свистунов 23.01.2020, 06:45
Просто супер
Наталія Полякова 23.01.2020, 08:39
Дякую, що ви є.
Андрій Жулінський 23.01.2020, 11:25
Дякую "Work.ua". Кваліфікований персонал, який дає можливість успіху.
Анна Романишина 23.01.2020, 12:40
крутая инициатива!
Светлана Кучирова 23.01.2020, 22:36
Благодарю вас за ваш труд!!!! Успехов Вам,команда Ворка!!)))
Евгений Зеленков 24.01.2020, 11:09
Молодцы! Подбадриваете! Спасибо и успехов!
Дмитро Сізов 26.01.2020, 02:50
Давайте я скину своє фото,і зроблю вас трошки щасливими)
Зоя Москаленко 26.01.2020, 11:14
Прикольненько
Галина Дубова 26.01.2020, 22:46
Супер
Юлія Семенова 27.01.2020, 20:07
Заходьте всі мерщій на Work.ua,там ціле море ваших втілення ідей! Одразу щось, можливо, й не знайдете, але до цілі однозначно допливете! Обов'язково досягнете ви мети, знайдете, що хотілося знайти! Відкриєте, що ви - не делетанти, нові у вас проявляться таланти! Шукайте краще, скільки можна "зашиватись"? Колись, в майбутньому собою будете пишатись!!!
Сергей Поперека 03.02.2020, 07:40
Як на мене, з вашої реклами не зрозуміло, хто ваша цільова аудиторія. Ті, у кого "досвіду говерла" та "резюме бомбезне" не шукають роботу на work.ua. А ті, хто шукають, не мають ані досвіду, ані резюме, яке не сором показати.
Так що рекламні гроші вилетіли в трубу. Спробуйте ще©
Ольга Клименко, Термопал, ООО 10.02.2020, 16:49
Если бы видео было доступно, то было бы интереснее.