- 5513
Групуймося відокремлюючись: ми створили групу підтримки для роботодавців, давайте з нами!
Як організувати роботу офісу на карантині? Чи варто продовжувати найм персоналу в умовах кризи? Що робити в умовах ізоляції? І головне — де знайти відповіді на всі ці питання? Давайте обмінюватися досвідом!
Ми хочемо об’єднати роботодавців та ейчарів, щоб допомогти один одному подолати кризу. Спілкування в умовах ізоляції необхідне кожному. Тому ми створили групу в Telegram, в якій кожен міг би поставити питання та знайти відповіді колег, отримати підтримку чи просто почути добре слово.
Work.ua запрошує приєднатися до неї усіх експертів з HR, власників бізнесу, рекрутерів, роботодавців — тих, кому потрібна інформаційна допомога, або хто має чим поділитися.
Приєднуйтеся до групи «Поворкуємо?», додавайте до неї своїх колег. Ми вже накидали туди декілька публікацій, які допоможуть налагодити робочі процеси, та розказали, як наша компанія допомагає державі боротися з вірусом. Діліться і ви своїм досвідом.
Разом ми зможемо все!
20 коментарів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
На питання: чи варто продовжувати найм персонала в умовах кризи? Відповідь - так варто, якщо підприємство потребує фахівців, інакше, хто буде працювати. Щодо кризи, то наша Держава, за ці роки, пережила багато "Криз" і ця не виняток. Більше того, у звязку із Карантином, потрібно зберегти заробітну платню працівникам.
Дякую.
- у которых на момент объявления карантина, 12 марта, услуга была активна;
- которые успели включить услугу с 12 по 18 марта.
Подробности вы можете узнать в новости: https://www.work.ua/ru/news/site/1375/.
Ваш менеджмент делает Вам честь и выгодно отличает от других ресурсов!
Успехов и всего наилучшего!