• 13 серпня 2019
  • 1996

Штучний інтелект виявися ефективнішим за копірайтерів: досвід американського банка

Розвиток технологій не перестає дивувати. Американський банк JPMorgan Chase закінчив тестувати AI-копірайтера, який генерує тексти та заголовки.

Зображення з кінофільму Ex machina, 2014 рік

Зображення з к/ф Ex machina, 2014 р.

Разом зі стартапом Persado, який розробляє технології для сфери digital-маркетингу, JPMorgan Chase протягом трьох років тестували штучний інтелект, який зможе генерувати креативи.

Як показали результати, заголовки, які писав AI-копірайтер, виявилися в 2-5 разів ефективніше, ніж ті, що писали люди. Після успішного тестування компанії підписали контракт про співпрацю на 5 років.

«Технологія Persado неймовірно перспективна, — заявив Крістін Лемкау, директор по маркетингу в JPMorgan Chase. — Він переписав слогани і заголовки, які маркетолог, використовуючи суб’єктивні судження і свій досвід, ймовірно, не придумає. І вони працювали».

У словнику AI-копірайтера більше ніж 1 мільйона слів, які зібрані за категоріями і за емоційним забарвленням.

Нову технологію банк планує також використовувати для спілкування з клієнтами і для комунікації всередині компанії.


Читайте також

3 коментарі

Александр Витер 21.08.2019, 09:17
Ну что ж, идея статьи понятна - пора учить English, Python, numpy, pandas, scikit-learn, TensorFlow, Keras и становиться разработчиком ИИ. Очень перспективная профессия на ближайшие десятилетия.

Хороший специалист с 5+ годами опыта может зарабатывать от 50 000 до 150 000$ в год (в зависимости от страны и компании).
Сергій Бельцар 21.08.2019, 15:13
не обов'язково мати у словнику більше мільйона слів. У Элочки Людоєдової набагато менше. Зато на всі випадки життя. А емоцій мільйона слів не хватить.
Олеся Личковаха 03.09.2019, 16:05
З кількістю слів, як у Еллочки, Гугл та Яндекс забанять сайт, або ж він буде на самій останній сторінці.

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.