• 13 грудня 2019
  • 1863

Британське маркетингове агентство запровадило «дні похмілля», щоб привабити на роботу міленіалів

Агентство цифрового маркетингу на північному заході Англії встановило гнучкий графік, при якому співробітники можуть працювати з дому, коли почуваються погано через похмілля. За словами керівника, це сприяє довірі в колективі.

Компанія The Audit Lab в англійському місті Болтон надає співробітникам необмежену відпустку і гнучкий робочий графік. Глава маркетингового агентства Клер Кромптон впровадила такі умови відразу після запуску бізнесу три роки тому.

PR-менеджер компанії Еллі Ентвістл вважає, що політика The Audit Lab — «про чесність і про людей, здатних не брехати своїм менеджерам». Крім того, ідея полягає в тому, що пільгами можуть користуватися не тільки працюючі батьки, а й інші співробітники.

«Днями похмілля» в агентстві називають дні, коли людина через погане самопочуття залишається вдома. «Це створює довіру в команді», — впевнена Кромптон. Вона зазначає, що в такі дні співробітники продовжують працювати і не скасовують зустрічі.

«Мені 19 років, багато моїх друзів ще вчаться в університеті, деякі з них працюють позмінно і можуть бути зайняті у вихідні. Іноді ми зустрічаємося на кілька коктейлів у четвер, — розповідає Ентвістл. — Так, мені потрібно наступного дня йти на роботу, але я можу чесно сказати менеджеру, що у мене похмілля і я залишуся вдома».

Кромптон пояснює це бажанням залучати молодих фахівців з більших міст. «Ми хотіли запропонувати щось молодим міленіалам, які часто в середині тижня йдуть, наприклад, на паб-квіз. Моя команда заздалегідь попереджає про „дні похмілля“ і вони просто працюють в піжамах, сидячи вдома на дивані», — додає керівник The Audit Lab.

В той самий час, але в Америці, мережа ресторанів фастфуду Chipotle відправляє до своїх хворих співробітникiв медсестер, щоб переконатися, що справа не в похміллі. І тільки якщо підтверджується, що співробітник говорить правду, мережа оплачує йому цей день.

Джерело: СNВS

Компанія The Audit Lab в англійському місті Болтон надає співробітникам необмежену відпустку і гнучкий робочий графік. Глава маркетингового агентства Клер Кромптон впровадила такі умови відразу після запуску бізнесу три роки тому.

PR-менеджер компанії Еллі Ентвістл вважає, що політика The Audit Lab — «про чесність і про людей, здатних не брехати своїм менеджерам». Крім того, ідея полягає в тому, що пільгами можуть користуватися не тільки працюючі батьки, а й інші співробітники.

«Днями похмілля» в агентстві називають дні, коли людина через погане самопочуття залишається вдома. «Це створює довіру в команді», — впевнена Кромптон. Вона зазначає, що в такі дні співробітники продовжують працювати і не скасовують зустрічі.

«Мені 19 років, багато моїх друзів ще вчаться в університеті, деякі з них працюють позмінно і можуть бути зайняті у вихідні. Іноді ми зустрічаємося на кілька коктейлів у четвер, — розповідає Ентвістл. — Так, мені потрібно наступного дня йти на роботу, але я можу чесно сказати менеджеру, що у мене похмілля і я залишуся вдома».

Кромптон пояснює це бажанням залучати молодих фахівців з більших міст. «Ми хотіли запропонувати щось молодим міленіалам, які часто в середині тижня йдуть, наприклад, на паб-квіз. Моя команда заздалегідь попереджає про „дні похмілля“ і вони просто працюють в піжамах, сидячи вдома на дивані», — додає керівник The Audit Lab.

В той самий час, але в Америці, мережа ресторанів фастфуду Chipotle відправляє до своїх хворих співробітникам медсестер, щоб переконатися, що справа не в похміллі. І тільки якщо підтверджується, що співробітник говорить правду, мережа оплачує йому цей день.

Компанія The Audit Lab в англійському місті Болтон надає співробітникам необмежену відпустку і гнучкий робочий графік. Глава маркетингового агентства Клер Кромптон впровадила такі умови відразу після запуску бізнесу три роки тому.

PR-менеджер компанії Еллі Ентвістл вважає, що політика The Audit Lab — «про чесність і про людей, здатних не брехати своїм менеджерам». Крім того, ідея полягає в тому, що пільгами можуть користуватися не тільки працюючі батьки, а й інші співробітники.

«Днями похмілля» в агентстві називають дні, коли людина через погане самопочуття залишається вдома. «Це створює довіру в команді», — впевнена Кромптон. Вона зазначає, що в такі дні співробітники продовжують працювати і не скасовують зустрічі.

«Мені 19 років, багато моїх друзів ще вчаться в університеті, деякі з них працюють позмінно і можуть бути зайняті у вихідні. Іноді ми зустрічаємося на кілька коктейлів у четвер, — розповідає Ентвістл. — Так, мені потрібно наступного дня йти на роботу, але я можу чесно сказати менеджеру, що у мене похмілля і я залишуся вдома».

Кромптон пояснює це бажанням залучати молодих фахівців з більших міст. «Ми хотіли запропонувати щось молодим міленіалам, які часто в середині тижня йдуть, наприклад, на паб-квіз. Моя команда заздалегідь попереджає про „дні похмілля“ і вони просто працюють в піжамах, сидячи вдома на дивані», — додає керівник The Audit Lab.

В той самий час, але в Америці, мережа ресторанів фастфуду Chipotle відправляє до своїх хворих співробітникам медсестер, щоб переконатися, що справа не в похміллі. І тільки якщо підтверджується, що співробітник говорить правду, мережа оплачує йому цей день.

Компанія The Audit Lab в англійському місті Болтон надає співробітникам необмежену відпустку і гнучкий робочий графік. Глава маркетингового агентства Клер Кромптон впровадила такі умови відразу після запуску бізнесу три роки тому.

PR-менеджер компанії Еллі Ентвістл вважає, що політика The Audit Lab — «про чесність і про людей, здатних не брехати своїм менеджерам». Крім того, ідея полягає в тому, що пільгами можуть користуватися не тільки працюючі батьки, а й інші співробітники.

«Днями похмілля» в агентстві називають дні, коли людина через погане самопочуття залишається вдома. «Це створює довіру в команді», — впевнена Кромптон. Вона зазначає, що в такі дні співробітники продовжують працювати і не скасовують зустрічі.

«Мені 19 років, багато моїх друзів ще вчаться в університеті, деякі з них працюють позмінно і можуть бути зайняті у вихідні. Іноді ми зустрічаємося на кілька коктейлів у четвер, — розповідає Ентвістл. — Так, мені потрібно наступного дня йти на роботу, але я можу чесно сказати менеджеру, що у мене похмілля і я залишуся вдома».

Кромптон пояснює це бажанням залучати молодих фахівців з більших міст. «Ми хотіли запропонувати щось молодим міленіалам, які часто в середині тижня йдуть, наприклад, на паб-квіз. Моя команда заздалегідь попереджає про „дні похмілля“ і вони просто працюють в піжамах, сидячи вдома на дивані», — додає керівник The Audit Lab.

В той самий час, але в Америці, мережа ресторанів фастфуду Chipotle відправляє до своїх хворих співробітникам медсестер, щоб переконатися, що справа не в похміллі. І тільки якщо підтверджується, що співробітник говорить правду, мережа оплачує йому цей день.


Читайте також

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.