Спочатку співробітників компанії перевели на дистанційну роботу, проте не дали чітких інструкцій, що робити і не розповіли, як Bird буде справлятися з наслідками пандемії.

Через 14 днів їх запросили в відеоконференцію під назвою «Оновлення по Covid-19», водночас відключивши їм відео і звук. Після цього керівництво вивело на екран слайд з написом «Covid-19» і ввімкнуло запис, в якому говорилося, що через пандемію компанія скорочує штат.

Процедура звільнення тривала дві хвилини. Співробітниця компанії Дженні Альвахе зазначила, що це було схоже на епізод з «Чорного дзеркала».

«Цей зловісний голос прийшов і сказав нам, що у нас більше немає роботи».

Деякі співробітники стартапа розповіли, що відключилися від дзвінка прямо під час розмови через технічні проблеми і не почули звернення повністю. За 10 хвилин після звернення їхні робочі ноутбуки перезавантажилися і заблокувалися. Частина працівників не змогла потрапити в конференцію через переповненість і дізналася про втрату роботи із затримкою на годину.

Звільненим також наказали повернути робочі ноутбуки: IT-департамент стартапу порекомендував запечатати їх в коробки і відправити поштою до офісу до 15 квітня. Водночас те, як працівники можуть отримати свої речі, залишені в офісі, ніхто не уточнив.

«Багато компаній зараз звільняють людей. Люди зрозуміють, які компанії роблять це правильно, а які ні. Я сподіваюся Bird запам'ятають як тих, хто зробив це жахливо», — відзначила одна зі звільнених.

Засновник Bird Тревіс Вандерзанден написав на своїй сторінці в Twitter, що відео і звук при зверненні до співробітників, відключили, бо вирішили, що так буде гуманніше. Гендиректор стартапу також зазначив, що на слайді під час відеоконференції була виведена додаткова інформація про звільнення. Зокрема, про виплату зарплат за чотири тижні і медичній страховці на три місяці.

Джерело: Dot.LA


Читайте також