У своєму пості Уляна Супрун дає рекомендації, як організувати простір в офісі — в кабінетах, на кухні, в загальних приміщеннях. Обов’язкові умови — дистанція 2 метри між співробітниками, засоби для дезінфекції рук на видному місці та регулярна дезінфекція поверхонь, з якими взаємодіє працівник.

Про миття рук Супрун каже докладніше: «Умова must — забезпечити всім необхідним для дотримання гігієни рук — достатня кількість мила, серветок або одноразових рушників для витирання рук, спиртовмісних антисептиків, відер для сміття, куди можна викидати використані серветки. І не тільки забезпечити всім цим, але постійно підкреслювати важливість дотримання гігієни рук — мати інструкції, плакати, нагадування і т. д.».

Також Уляна Супрун говорить про важливість провітрювання або фільтрації повітря у приміщеннях. І радить скласти більш гнучкий або позмінний графік роботи, щоб уникнути великого скупчення людей.

А ще закликає всіх роботодавців ввести правило, якщо співробітник відчуває нездужання — він залишається вдома. «Важливо відповідально поставитися до політики захворів — сиди вдома і заохочувати своїх працівників ні в якому разі не виходити на роботу, якщо вони мають симптоми гострої респіраторної інфекції», — каже Супрун.

Крім цього, на сторінці Уляни Супрун ви знайдете поради, як боротися з прокрастинацією і які її види бувають, пояснення, як знайти баланс між роботою і домом, якщо ви все ще працюєте віддалено і чому ми втрачаємо відчуття часу на карантині.


Читайте також