Це вже третя вакансія фахівця в київському офісі компанії з моменту його відкриття у травні минулого року. До цього Apple шукали головного бухгалтера та аналітика.

Посада Country Field Staff Manager, зазначена в новій вакансії на сайті корпорації, передбачає керівництво командою продажів в Україні. До обов’язків цього спеціаліста входитиме співпраця з партнерами Apple (рітейл), формування і розвиток команди продажів, управління нею, підвищення рівня клієнтського сервісу та інше.

Звітувати про свою роботу Country Field Staff Manager буде безпосередньо керівнику місцевого офісу.

Що ж потрібно, щоб претендувати на посаду? У вимогах до кандидата команда Apple вказує:

  • Досвід керівництва або професійного консультування у багаторівневій компанії, що динамічно розвивається.
  • Уміння спілкуватися з клієнтами та забезпечити кожному високу якість обслуговування.
  • Розуміння того, як працюють фінансові показники бізнесу і стратегії сталого зростання прибутку.
  • Творче, але при цьому аналітичне мислення.
  • Готовність долати проблеми та виклики.
  • Комунікабельність, приязне ставлення до людей і готовність сприймати критику.
  • Досвід користувача продуктів Apple, щоб розуміти потреби й цінності клієнтів.
  • Вища освіта (мінімум ступінь бакалавра) і бездоганна англійська.
«Ми шукаємо природжених і натхненних лідерів з досвідом керівництва великими командами, які захоплені Apple і зможуть позитивно впливати на команду та партнерів», — сказано у вакансії.

Якщо вас приваблює можливість керувати українською командою продажів в Apple, подати своє резюме можна на сайті компанії.


Читайте також