У травні всі новинні ресурси, соцмережі й месенджери втратили у відвідуваності, показує дослідження Kantar.

Зворотна ситуація в галузі онлайн-покупок. У Olx.ua, Prom.ua та Еpicentrk.ua суттєво покращилися показники, а Rozetka знову увійшла до топ-5 найвідвідуваніших сайтів.

Відновлення дистанційного навчання підняло в рейтингу освітні майданчики Naurok.com.ua (13 місце), Znanija.com (17 місце) та Vseosvita.ua (21 місце).

Активно відновлюється і ринок праці — відвідуваність зростає як серед шукачів, так і серед роботодавців. Work.ua посів 24 місце, як найпопулярніший сервіс із пошуку роботи в Україні. Щодня сайт та застосунок відвідують півмільйона українців.

До речі, приріст нових вакансій у травні склав +50%, наразі їх вже понад 30 000.

Якщо розподілити сайти за категоріями, то інтереси українців у травні виглядали так:

1. Соцмережі та новини.

2. Онлайн-шопінг і фінанси.

3. Погода.

4. Навчання.

5. Робота та здоров’я.

Розкажіть у коментарях, які сайти ви відвідуєте найбільше зараз :)


Читайте також