Концерн Volkswagen вийшов на французський ринок у секторі післяпродажного обслуговування автомобілів, який пропонує технічне обслуговування та запчастини. Це велика робота, і для її виконання компанії потрібно найняти 1 000 працівників, повідомляє видання Adweek.

Щоб знайти їх, Volkswagen заручилася підтримкою креативного агентства, разом вони винайшли досить тонкий підхід до рекрутингу.

На додачу до звичних інструментів пошуку співробітників компанія застосувала «метод троянського коня»: розмістила текст вакансії на запчастинах, які зазвичай перевіряються під час загального технічного обслуговування, щоб його могли прочитати механіки.

Фото: Adweek

Фото: Adweek

Ініціатива Inside Jobs тривала протягом вересня й просувалася через соціальні мережі та механіків, які дізналися про вакансію під час тієї самої перевірки. У такий спосіб незвичайна пропозиція про роботу розлетілася всією Францією.

Протягом початкового періоду було найнято понад 350 осіб, і набір ще триває.


Читайте також