Якщо компанії важко втримувати таланти, їй варто проаналізувати дані про онлайн-зустрічі. Про це свідчить доповідь, опублікована платформою моніторингу та аналітики для корпоративної співпраці Vyopta у Harvard Business Review. Work.ua ділиться окремими деталями дослідження.

Аналітики дослідили понад 40 мільйонів зустрічей в 11 організаціях, які охоплюють понад 450 000 унікальних співробітників. Поміж іншого, фахівці звертали увагу на два показники:

  • показники ввімкнення камери (чи вмикає працівник камеру на онлайн-зустрічі);
  • показник відсутності участі (коли людина жодного разу за весь зідзвон не використовує мікрофон, тобто нічого не говорить).

Зʼясувалося, що обидва показники мають сильний кореляційний зв’язок з утриманням. Співробітники, які залишили свою компанію упродовж одного року після проведення дослідження (група вибуття), вмикали свої камери на 18,4% зустрічей у малих групах проти 32,5% для тих, хто залишився (група утримання).

Також у групі, що вибула, були вищі показники відмови від участі в зустрічах малих груп (9,6%) проти групи утримання (7,1%).

Дослідники наголошують, що «ці зв’язки не передбачають причинно-наслідкового зв’язку, і ми радимо не робити висновків на індивідуальному рівні (наприклад, „Сем рідко вмикає камеру, він може піти“). Але в достатньому масштабі кореляції занадто сильні, щоб їх ігнорувати».