- 2 хв читання
- 860
«Я в розпачі й це не привід соромитися», — дизайнерка оригінально привернула увагу рекрутерів у LinkedIn
Дизайнерка з Британії довго не могла знайти роботу після скорочення. Проте після одного допису в LinkedIn рекрутери завалюють її пропозиціями. Як їй це вдалося?
Графічна дизайнерка Кортні Саммер Майєрс із Великої Британії стала справжньою зіркою соцмереж. Їй надсилають пропозиції роботи, інтервʼю з нею публікують у Forbes і Business Insider. А все завдяки одному допису в LinkedIn. Що сталося — розповідає Work.ua.
У грудні 2023 року графічну дизайнерку Кортні Майєрс скоротили на роботі. Відтоді вона безуспішно шукала нову. За зізнаннями Кортні, за 9 місяців вона відгукнулася на понад 600 вакансій, і лише в 1 випадку з 10 отримала хоча б відповідь від HR. Зрештою вона перебувала у відчаї.
Тому замість примітки «#OpenToWork» («Відкритий для роботи»), яку зазвичай додають у LinkedIn шукачі, вона додала напис «#Desperate» («Зневірена», «У відчаї»).
Зображення: International Business Times UK. Ліворуч — стандартна рамка, що повідомляє про пошук роботи людиною. Праворуч — оригінальна рамка Кортні Майєрс.
Говорити про пошук роботи — ознака відчаю?
Соціальна мережа LinkedIn активно використовується як шукачами роботи, так і рекрутерами. Одна з популярних функцій, банер «#OpenToWork», дозволяє користувачам сигналізувати про те, що вони активно шукають нові вакансії. Проте деякі HR-и вважають це поганим тоном.
Колишній рекрутер Google, Нолан Черч, назвав цей банер «криком відчаю» і радив не використовувати його. Це викликало широку дискусію з полярними думками. І, власне, стало одним із приводів до створення альтернативи — банеру з написом «У відчаї».
Його авторка, Кортні Майєрс, закликає людей не стидатися безробіття: «Чесно кажучи, як жертва скорочення, я в розпачі, і не думаю, що це привід соромитися. Звільнення не говорить про відсутність навичок, таланту чи трудової етики — це просто невдача. Ніхто не повинен соромитися того, що йому потрібно оплачувати оренду житла та рахунки, утримувати сім’ю чи годувати себе».
Унаслідок допис дівчини зібрав майже пів мільйона реакцій, а її історію розповіли такі видання, як Forbes і Business Insider. Кортні також привернула увагу рекрутерів, і їй надіслали низку пропозицій про співпрацю.
Нагадаємо, Work.ua розповідав про протилежні випадки, коли дописи в соцмережах призводять до звільнення.
1 коментар
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.