Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Катерина

Адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2023 по нині (6 місяців)
DIM 9000, Київ (Приватні особи)

* документальний супровід клієнтів;
* підготовка та укладання договорів;
* координація звернень клієнтів у CRM системі (створення, опрацювання та закриття, згідно матриці відповідальності);
* консультація по фінансовим питанням (структура тарифу, пояснення нарахувань по платіжкам за комунальні послуги);
* консультація по банківським платіжним системам (створення шаблонів різних мобільних банків, допомога в здійсненні платежів);
* розробка покрокових інструкцій для клієнтів;
* оформлення договорів з ДТЕК та Ясно, надання детальної консультації та повного супроводу в процесі заключення прямих договорів;
* формування замовлення канцелярії для офісу дільниці;
* створення паперових та електронних реєстрів;
* опрацювання та редагування великих баз данних.

Адміністратор салону краси

з 04.2023 по 11.2023 (7 місяців)
Redline, Київ (Краса, фітнес, спорт)

* Відкриття та закриття салону;
* Консультування клієнтів про послуги та ціни, а також по асортименту косметики;
* Оформлення записів та розрахунок клієнтів у системі 1С;
* Ведення онлайн записів через Viber, Telegram, Instagram;
*Формування щоденних звітів.

Адміністратор магазину

з 10.2018 по 02.2023 (4 роки 4 місяці)
Digel-Benvenuto / Lerros (TD Mann), Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом вхідної документації від ТРЦ та розподіл її в необхідні відділи, перед відправленням в офіс компанії;
Допомога в оформленні заявок на повернення товару клієнтами;
Вирішення конфліктних питань;
Контроль наявності необхідної канцелярії та справності роботи оргтехніки;
Формування замовлення (канцелярії та товару);
Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
Допомога з заповненням документів на працевлаштування;
Проведення розрахунку співробітників, що звільнились;
Складання графіків роботи;
Навчання продавців (технікам активних продажів, вивченню асортименту,
розмірних сіток, роботи з 1С і т.д);
Постановка задач на день/тиждень та контроль їх виконання;
Контроль та забезпечення виконання персоналом стандартів обслуговування, а
також виконання індивідуальних планів продажів;
Проведення тренінгів та створення навчальних матеріалів для покращення
продажів;
Організація коректного виконання переоцінки товару;
Розміщнення товару на складі, та оптимізація складського приміщення магазину відповідно сезонним потребам;
Організіція та проведення переобліку в магазині;
Пакування та відправка інтернет замовлень Новою поштою;

Маю досвід відкриття нового магазину, а також досвід в закритті магазинів мережі.

Продавець-консультант

з 04.2017 по 10.2018 (1 рік 6 місяців)
Roy Robson (TD Mann), Київ (Роздрібна торгівля)

Консультація по асортименту, якостям, посадкам та моделям; Підбір Total Looks; Підтримка чистоти та порядку в торговельному залі; Дотримання вимог візуального мерчендайзингу; Участь в проведенні інвентаризацій, зміні колекцій; Розрахунок клієнтів в системі 1С.

Освіта

Національний Університет Харчових Технологій

Якість, стандартизація та сертифікація, Київ
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Знання і навички

Організованість Лідерство Комунікабельність Користувач 1С Ведення документації Управління командою Управління магазином Наполегливість Підбір персоналу Інвентаризація Управлінські навички Контроль цінників Оформлення вітрини Адміністративна робота Управління персоналом Продаж одягу Проведення касових операцій

Додаткова інформація

Мої особисті якості: проактивність, чесність, гіпервідповідальність; стресостійкість.

Люблю читати, займатись спортом, подорожувати.
В роботі ціную баланс робота/відпочинок, ціна/якість; маю розуміння, що сервіс та побудова сильної команди позитивно зміцнює стосунки між продавцем та покупцем.

Розглядаю графік 2/2 або 3/2 (5/2 на 8 годинний робочий день)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: