Марина
Економіст у банк, бухгалтер із заробітної плати, інспектор відділу кадрів
- Вік:
- 53 роки
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10055411
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Коров’янська Марина Єгорівна
Вік: 53 роки (27.08.1970)
Місто проживання: місто Харків
Контактний телефон: [
e-mail: [
Досвід роботи
1. Квітень 2017 - донині - Управління праці та соціального захисту населення виконавчого
комітету Бердянської міської ради Запорізької області
(в разі отримання посади розглядаю можливість звільнення):
- з 05.06.2019 - посада: завідувач сектору по роботі з сім’ями та дітьми відділу з питань
реабілітації та соціального обслуговування /
обов’язки: прийняття рішень щодо надання соціальних послуг громадянам; підготовка
проектів рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, рішень сесії;
підготовка матеріалів до засідань координаційних рад, комісій, оперативних штабів з відповідної
діяльності; направлення на оздоровлення дітей пільгових категорій, підготовка листів та звітів з
діяльності сектору та ін.;
- з 18.04.2017 по 04.06.2019 – посада: головний спеціаліст відділу праці з питань
врегулювання соціально-трудових відносин та взаємодії з соціальними фондами /
обов’язки: здійснення заходів державного контролю за додержанням законодавства про
працю в якості інспектора праці ( перевірки підприємств та фізичних осіб підприємців щодо
дотримання трудового законодавства, кадрових документів, нарахування заробітної плати та ін.) ;
робота з колективними договорами роботодавців, співпраця з соціальними фондами та
правоохоронними органами, підготовка семінарів для роботодавців, підготовка звітів та ін.
2. Листопад 2012 - червень 2016 – ПАТ АБ «Укргазбанк»
посада: начальник відділу продажів корпоративного бізнесу, завідувач сектору клієнтських
операцій / обов’язки: заміщення начальника відділення банку, виконання планових показників,
проведення фінансового моніторингу клієнтів, обслуговування розрахункових клієнтських
операцій юридичних осіб, участь у проведенні ревізій каси, контроль з документів дня та ін.
3. Червень 2012 - листопад 2012 – ПАТ «Креді Агріколь Банк»
посада: головний спеціаліст з обслуговування та кредитування приватних осіб
обов’язки: обслуговування розрахункових клієнтських операцій фізичних осіб
(кредитування, депозитні операції, платіжні картки)
4. Березень 2007 - лютий 2012 – ПАТ «ВіЕйБі Банк»
посада: головний експерт з корпоративних фінансових експертів
обов’язки: виконання планових показників, проведення фінансового моніторингу клієнтів,
обслуговування розрахункових клієнтських операцій юридичних осіб (кредитування, лізинг,
депозитні операції, еквайринг, зарплатні проекти)
5. Квітень 2005 - березень 2007 – АКБ «Індустріалбанк»
посада: ведучий економіст
обов’язки: обслуговування розрахункових клієнтських операцій юридичних осіб (кредитування,
лізинг, депозитні операції, еквайринг, зарплатні проекти)
6. Квітень 2003 - квітень 2005 – АБ «Муніципальний банк»
посада: економіст 1 категорії
обов’язки: кредитування юридичних осіб
7. Жовтень 1996 - квітень 2003 – АТ «Наш Банк»
посада: економіст відділу активно-пасивних операцій
обов’язки: кредитування фізичних та юридичних осіб, депозитні операції
8. Вересень 1992 – вересень 1996 – Середня школа № 3 міста Бердянська
посада: вчитель початкових класів
9. Серпень 1991 – липень 1992 – Середня школа № 1 міста Токмак
посада: вихователь групи подовженого дня
Освіта і кваліфікації
1. Навчальний заклад: Запорізький державний університет
Спеціальність: Фінанси та кредит
Кваліфікація: економіст
Рік закінчення: 1998
2. Навчальний заклад: Бердянський державний педагогічний інститут
Спеціальність: Педагогіка та методика початкового навчання
Кваліфікація: вчитель початкових класів
Рік закінчення: 1991
Вміння та навики
- досвідчений користувач ПК ( MS Office (Word, Excel), Internet, ЕДАРП, АСОПД, ЦБІ, банківські
програми, Клінт-банк, 1С ЗУП та ін);
- знання трудового законодавства та нормативних актів з ведення кадрового обліку і діловодства;
- вміння опрацьовувати великий обсяг інформації;
- вміння злагоджено працювати в команді;
- навички у сфері документообігу та архівної справи;
- розробка внутрішніх нормативних документів (посадові інструкції, положення, технологічних
карт);
- розробка та проведення семінарів.
Особисті якості : аналітичний склад розуму, порядність, працьовитість, пунктуальність.
Схожі кандидати
Бухгалтер, экономист, финансовый специалист, руководитель подразделения
Харків
Інспектор з кадрів, бухгалтер
15000 грн, Харків
Бухгалтер, інспектор з кадрів
Харків
Бухгалтер, помощник руководителя, рекрутер (HR)
20000 грн, Харків
Бухгалтер із заробітної плати
Харків
Головний бухгалтер, керівник відділу кадрів
16000 грн, Харків