Резюме від 25 лютого 2024 Файл

Ксенія

Викладач англійської мови (благодійні проєкти)

Вік:
34 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ксенія Гавриляк
Дата народження: 16.04.1990
Місто: Львів
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
• Харківський національний університет внутрішніх справ за напрямом підготовки «Правознавство», освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра (2010-2014 рр.)
• Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Мова і література (англійська)», кваліфікація філолога, вчителя англійської мови та зарубіжної літератури, освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста (2007-2012 рр.)

Професійний досвід:
• 01.06.2009 – 30.11.2009 Відділ у справах громадянства імміграції та реєстрації фізичних осіб УМВС України в Сумській області
Спеціаліст (по цивільно-правовому договору)
✓ Заповнення та видача закордонних паспортів;
✓ Оформлення для утилізації недійсних паспортів;
✓ Організація роботи і життєзабезпечення відділу.

• 17.06.2010 – 17.08.2010 Сумська територіальна профспілкова організація Помічник вихователя оздоровчого табору «Орлятко»
✓ Організація і проведення виховних заходів для активного й здорового відпочинку дітей;
✓ Нагляд за чистотою та дотриманням режиму роботи табору;
✓ Проведення інструктажів щодо правил поведінки й технічки безпеки на території табору;
✓ Ведення обліку дітей та нагляд за поведінкою.
• 02.01.2013 – 02. 06.2015 УМВС України в Сумській області
Провідний спеціаліст сектору медичного забезпечення УМВС України в Сумській області
✓ Прийом, реєстрація та обробка вхідних/вихідних запитів і звернень, відправка кореспонденції;
✓ Підготовка відповідей на письмові звернення;
✓Формування архіву та ведення реєстру документів;
✓ Прийом вхідних дзвінків;
✓ Організація роботи і життєзабезпечення офісу
✓ Контроль роботи офісної техніки, у разі потреби – забезпечення її розхідними матеріалами (картриджі, папір тощо) та технічним обслуговуванням;
✓ Аналіз діяльності постачальників;
✓ Організація та планування робочих поїздок (придбання квитків, бронювання й оплата готелів);
✓ Кадрове діловодство;
✓ Ведення звітності по відпустках, відгулах.

• з жовтня 2016 по серпень 2022 - Під час декретної відпустки надавала послуги репетиторства (англійська мова), письмового перекладу текстів на англійську, українську мови, редагування текстів.

• з вересня 2022 по грудень 2023- Благодійна організація «УКРАЇНСЬКА ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА», Благодійний проект «Простір турботи»
Викладач англійської та української мови, Вихователь (як Фізична особа-підприємець)
✓ Організація і проведення виховних заходів для активного й цікавого дозвілля у дітей;
✓ Організація та проведення уроків англійської мови для різних вікових груп;
✓ Організація й проведення уроків української мови для внутрішньо переміщених осіб;
✓ Супровід іноземних волонтерів та преси під час відвідувань Простору турботу та здійснення для них перекладу на англійську мову;
✓ Денний догляд за дітьми віком 3-9 років в групах до 25 осіб;
✓ Організація та проведення різноманітних майстер-класів для дітей та дорослих, розважальних заходів, поїздок, екскурсій, випускних;
✓ Здійснення реєстрації та обліку батьків і дітей що користуються послугами Простору турботи;
✓ Систематичне ведення й подання звітності для донорів щодо обсягу наданих послуг у розрізі певних періодів;
✓ Підготовка матеріалів, пропозицій, ідей щодо формату та напрямків надання освітньо- розважальних послуг;
✓ Комунікація з надавачами освітньо-розважальних послуг (студії розвитку дітей, аніматори, туристичні агенції, логісти тощо)

Ключові знання та навички:
✓ Ефективна комунікація з дітьми різних вікових груп та дорослими;
✓ Робота з різноманітними документами, ведення звітності;
✓ Організаторські навички та ефективне керування процесами;
✓ Робота з комп’ютером, оргтехнікою та програмним забезпеченням;
✓ Організованість, уважність до деталей;
✓ Можливість швидко навчатись;
✓ Чіткість;
✓ Грамотна усна і письмова мова;
✓ Стресостійкість.

Додаткова інформація:
✓ Володіння англійською мовою (рівень Upper-Intermediate)
✓ Наявність водійських прав категорії В
✓ Рівень володіння комп’ютером: впевнений користувач (Microsoft Word, Excel), офісна техніка
✓ Річний досвід роботи керівником батьківського комітету ДНЗ з виконанням усіх організаційно-фінансових обов’язків (організація масових заходів, придбання канц. товарів, хімії, планування витрат, збір коштів тощо, організація зустрічей з адміністрацією ДНЗ тощо)

Особисті якості: Доброзичливість, вміння знаходити спільну мову з людьми, вирішення різних конфліктних ситуацій, здатність до навчання та розвитку, великебажання працювати)

Цілі:
✓ Робота в сучасній компанії чи благодійному проекті з ухилом на англійську мову чи педагогіку з можливістю подальшого розвитку особистісних і професійних якостей;
✓ Отримати досвід, який дозволить набути нові навички та розвинути існуючі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: