Резюме від 27 вересня 2023 Файл

Роксоляна

Координатор проєктів

Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Роксоляна Лозинська-Скороход

26.04.1986 р.н.
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



Досвід роботи:

червень 2020 р.діловод/ «контент менеджер» (Управління державного агентства
лютий 2022 р.рибного господарства у Львівській області)

основні обов’язки:
• вхідна/вихідна кореспонденція (прийом, облік, реєстрація, розподілення, відправлення);
• контроль виконання звернень, запитів, розпоряджень тощо;
облік, систематизація та зберігання документів;
• наповнення веб-сайту та офіційної fb сторінки Управління, комунікація з громадянами;
• ведення протоколу нарад Управління;
• виконання окремих доручень керівника

липень 2018 р.робота в деканаті (економічний факультет Львівського національного
жовтень 2019 р.університету ім. Ів.Франка)

основні обов’язки:
• взаємодія зі студентами факультету
• питання оплати навчання;
• взаємодія з викладацьким складом факультету та Університету;
• поточні робочі, навчальні питання та доручення керівника

жовтень 2017 р.адміністратор (салон краси)
листопад 2017 р.
основні обов’язки:
• консультування клієнтів;
• продаж послуг компанії;
• взаємодія з клієнтами;
• контроль за роботою персоналу;
• підтримання чистоти залу;
• ведення соцмереж;
• продаж косметики;
• адміністративно-господарські функції

лютий 2017 р.адміністратор (родинний/дитячий центр)
жовтень 2017 р.
основні обов’язки:
• консультування клієнтів;
• продаж послуг компанії;
• ведення та наповнення сайту компанії;
• ведення відвідувань занять;
• ведення розрахунків за надані послуги;
• нарахування заробітної плати працівників;
• забезпечення життєдіяльності центру;
• вирішення інших питань, пов’язаних з діяльністю центру;

Освіта:
2005/2009 рр.Львівський національний університет ім. Ів.Франка, спеціальність «Правознавство»

2001/2005 рр. Львівський державний екологічний політехнікум, спеціальність «Правове регулювання земельних і майнових відносин»


Важливі навички: високий рівень соціального інтелекту та комунікативності дозволяє швидко та легко налагоджувати контакт практично з будь-якою людиною (клієнтом), а здатність «чути» та пояснювати складні речі простими словами збільшує якість та ефективність комунікації в рази. Можу відзначити свій високий рівень організованості та дисциплінованості, що завжди дозволяло виконувати поставлені задачі вчасно. Завше готова нести відповідальність за взяті на себе задачі.

Своїми досягненнями вважаю оптимізацію робочих процесів, термінів виконання, підвищення ефективності та результативності комунікації, обслуговування та взаємодії з клієнтами, завжди збільшення показників продажів (інколи досягнення максимальних показників компанії) та часто формат майже дружніх стосунків з клієнтами.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: