Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Андрій

Головний інженер, технічний директор

Вік:
48 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Луцьк, Львів, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Резюме
ТОП менеджер, Технічний директор, Виконавчий директор,
Головний інженер, Chief Technical Officer, CTO
Прочан Андрій Володимирович
Вік: 48 років.
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета пошуку: Сприяти розвитку компанії шляхом високоякісного та професійного
виконання роботи з використанням наявних навичок, знань та вмінь, енергії та
цілеспрямованості.
Освіта:
1993-1998р.р. Запорізька державна інженерна академія,
отримано диплом про повну вищу освіту
Інженер-металург за спеціальністю Теплофізика, автоматизація та екологія теплових
агрегатів у металургії.
Досвід роботи:
З вересня 2016р. – жовтень 2023р.
ТОВ «Запорізька Фармацевтична Компанія» – ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР.
ТОВ «Львівська фармацевтична компанія » - ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР.
ТОВ «Київська фармацевтична компанія » - ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР
1. Прийшов працювати у компанію, покращив робочі місця співробітників.
2. Впровадив одразу робочі наради (компанія маленька ніхто не розвивався, не було
знань, звідси не було розуміння необхідності проведення нарад між усіма відділами
компанії).
3. Здійснив перевезення офісу (з підвалу) в окрему 4 поверхову будівлю зробив
інвентаризацію всього обладнання, яке було в цій будівлі.
4. Організував повністю всю роботу в чотириповерховій будівлі офісу, а саме :
теплопостачання; водопостачання + водовідведення; електропостачання; інтернет;
охорона; СКУД; додаткові двері між поверхами; зробив електрозамки + карткова
система перепусток; облік робочого часу за СКУД; відеоспостереження на всій
будівлі; охорона об'єкта.

Керував:

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• it-відділом - повністю з нуля побудував роботу компанії в новому офісі (сервер+
корпоративна пошта, як єдиний загальний стандарт комунікації в компанії.
Систематизував структуру локальної мережі (опис + блок-схеми).
• адміністративно-господарський відділ - з «нуля» організував роботу АГВ по всім
компаніям!
• відділ транспортної логістики.
• охорона офісу.
• усі процеси пов'язані із секретаріатом офісу
Придумав - організував – запустив!!!
«систему заявок» по всій мережі аптек (106 аптек по всій Україні).
• з господарської частини всі поломки
• по рекламі – зовнішня, внутрішня, хрест
• по транспортній логістиці – отримання, відправлення вантажу, ТТН
• по відділу маркетингу- календар викладки
• по відділу it - касова дисципліна, чеки, новий користувач, табель.
• для відділу персоналу
• для старшого провізору
• для юридичного відділу
• для відділу менеджерів
• для відділу бухгалтерії +фінвідділ
• для відділу склад.
У зв'язку з величезним навантаженням, систематизував постановку задач та контроль їх
виконання, шляхом проведення щоденних!!! нарад в наступних відділах:
1. IT- відділ.
2. Адміністративно- Господарський Відділ.
3. відділ реклами та дизайнер – узгоджував, макети зовнішня реклама + хрест;
розробляв макет розміщення меблів (внутрішня реклама + брендування).
4. hr відділ - (табель + графік)
розробив і впровадив Стандарт входу співробітника в компанію + адаптація.
розробив програму мотивація співробітників в аптеці але не впровадив (власнику
це непотрібно…).
розробив і впровадив положення про прийом на роботу працівників офісу.
5. Відділ бухгалтерії.
6. Юридичний відділ.
7. Розробив чек-лист на відкриття нових аптек.
8. Розробив і впровадив чек-лист на перевірку аптеки.
9. Розробив чек-лист на пошук нових приміщень під аптеку.
10. Відділ транспортної логістики - розробив маршрути руху автотранспорту; розробив
положення по автотранспортному відділу; розробив робочу інструкцію для водія;
контролював ремонт, закупав запчастини, страховка; закупівля + оформлення

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
нового автотранспорту; робив протокол перевірки технічного стану транспортного
засобу (обов'язковий технічний контроль - 1 раз на два роки!).
11. Виготовляв і закуповував печатки, відповідно до потреб.
12. Розробив і впровадив стандарт інвентаризації для аптечних роздрібних точках
(повна або часткова).
13. Розробив і впровадив регламент відкриття нової аптечної роздрібної точки.
14. Розробив і використовував у роботі систему підготовки приміщення до відкриття
нової аптеки: від документації на дане приміщення до готового, після ремонту,
згідно з брендбуком.
Ремонт від «нульового циклу», вентиляція, кондиціювання, опалення, освітлення,
санвузол (гаряча та холодна вода), розетки, вимикачі, електричний щиток +
автоматичні вимикачі), охорона на об'єкті (обладнання + договір охорона),
холодильне обладнання; кріплення для моніторів; комп'ютери та комплектуючі;
інтернет; телефонія; відеоспостереження (IP камера + програма для транслювання
та запису); сканери штрих-кодів; обладнання для перевірки банкнот;
узгоджував та розробляв макет на нові меблі, відповідно до вимог для отримання
ліцензії на аптеку.
15. Розробив і впровадив графік ППР :
• підготовка до весняно-літнього сезону - чистка кондиціонерів, закупив
мийку високого тиску, навчив роботі персонал господарського відділу +
покіс трави; контроль за амброзією та її своєчасний покіс.
• підготовка до осінньо-зимового періоду - утеплення приміщень, тепла
підлога в робочу зону для співробітників аптек, подавав ліміти по електриці
на наступний рік; підготовка системи опалення до опалювального сезону.
16. Розробив і впровадив План Ліквідації Аварійної Ситуації (ПЛАС), для кожної
аптеки, як пам'ятка, що повинен робити співробітник у ситуації, що склалася.
17. Розробив і впровадив систему ВІДЕОІНСТРУКЦІЙ.
Відеоінструція, як створити заявку, в систему обробки заявок;
Відеоінструція, переведення часу на касовому апараті.
18. Погоджував та приймав рішення, щодо отримання ВИСНОВКА для створення умов
доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до
приміщення аптеки, згідно з ДБН.
19. Розробив та впровадив стандарт, порядок проведення інкасації, звірка ідентифікація
співробітника за допомогою QR код.
20. Розробив та впровадив стандарт роботи складу.
Повністю, розписав алгоритм роботи складу, від доставки товару постачальником
до отримання зберігання і відвантаження на аптечну роздрібну точку.
21. Організував робоче місце співробітника складу(сборщик товара) + описав механізм
виконання роботи.
22. Створив та запустив у роботу навчальний центр компанії.
Основна мета - підготовка і навчання нових співробітників і підвищення знань
діючих.
Розробляв програму навчання і конспект навчання спільно з керівником
навчального центру.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Розробив бланк направлення на навчання.
Після проходження навчання і складання іспиту, впровадив систему отримання
сертифікатів для завідуючих аптек, які видавав власник компанії.
23. За 3 роки роботи вивчив абсолютно усі бізнес-процеси в компанії!!!
І з цього часу самостійно! працював! і приймав самостійно!!! рішення!
24. Брав активну участь у житті компанії, організовував тренінги, корпоративи,
привітання з профсвятами.
З квітня 2013р. - вересень 2016р.
ТОВ "ЛяГранд" - Виконавчий Директор.
серпень 2010р.-квітень 2013р.
ПАТ "Електротехнологія",
Заступник Начальника Управління Матеріально-Технічного Постачання і Транспорту.
Начальник автотранспортного господарства.
Начальник Адміністративно - Господарського Відділу .
квітень 2010р. - липень 2010р.-
ГК "Хлібодар",
ВАТ "Запорізький хлібокомбінат № 1"
Головний Енергетик.
2008-2009р.р.- ТОВ НВП "Преміум Інжиніринг" прийнятий на посаду менеджера ЗЕД.
Знання техніки продажів. Уміння вести переговори. Ведення та розширення клієнтської
бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу та асортимент
продукції компанії. Робота на презентаціях продукції. Телефонні переговори, прийом і
обробка замовлень.
Складання та укладання договорів. Контроль оформлення документів. Ведення архіву
документів.
Контроль відвантаження і доставки товару. Впевнене володіння ПК.
2002-2008р.р.- ВАТ "Запоріжсталь",
Управління Залізничного Транспорту,
гараж розморожування руди (взимку, самий важливий об'єкт, об'єкт№1, для працездатності
всього комбінату).
Майстер виробничої дільниці.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Організація роботи цієї ділянки. Організація і управління виробничими процесами,
координація роботи з усіма суміжними структурними підрозділами і службами,
спрямованих на виконання планових виробничих показників. Організація матеріально-
технічного забезпечення дільниці матеріалами і комплектуючими, обладнанням та
інструментом. Організація, планування і контроль виконання технічного обслуговування
обладнання. Складання графіків технічного обслуговування і планово-попереджувальних
ремонтів виробничого обладнання. Організація пусконалагоджувальних робіт. Навчання та
розвиток персоналу. Розробка і впровадження документації з ОП на ділянці. Контроль за
дотриманням працівниками правил і норм з охорони праці, протипожежної та
електробезпеки, виробничої санітарії та охорони навколишнього середовища.
Загалом понад 60 пунктом відповідальності. Є різні дозвільні посвідчення.
Є відгук-характеристика з даного місця роботи.
1998-2002р.р.- ВАТ "Запоріжкокс", коксовий цех, газівник коксових печей 5 розряду.
Додаткова інформація:
тренінги "Управління особистою ефективністю", компанія "Ефективні системи" м. Дніпро.
Тренінги OLOS-Academy.
Тренінги для ТОП менеджерів бізнес-експерт, консультант, Доктор філософських наук,
професор Лепський Максим Анатолійович.
Тренінги для ТОП менеджерів від Всеволода Філатова - професійний психолог, автор
навчальних програм, бізнес-тренер, організаційний консультант.
Тренінги Віталій Івахов «Візія. Місія. Стратегія».
Тренінг проводився для:
- підприємців
- топ-менеджерів
- всіх, хто бере участь у розробці стратегії компанії.
Дізнався:
Що таке місія? Як сформулювати місію та яка її роль у розвитку компанії
Що таке візія? Як описати візію та який зв'язок між бізнесом та корпоративною культурою
Що таке стратегія? Як її побудувати, щоб створити та розвивати свою конкурентну
перевагу

Після навчання я зміг відповісти на такі запитання:
- Хто ми, звідки і куди йдемо?

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
– Навіщо ми туди йдемо?
- Чим ми насправді відрізняємося від конкурентів?
– Що ми хочемо робити, а що не хочемо?
Windows . MS Office . Internet - досвідчений користувач.
Водійське посвідчення категорії "В" (Експерт - стаж безаварійного водіння з 1997 року).
Є посвідчення: на знання правил і норм з охорони праці; на право обслуговування об'єктів
держнаглядохоронпраці (ПБГЧМ-86; ПБПРРВ-88); на право працювати газівником; на
право працювати в киснево-ізолюючому апараті (газорятувальник); на знання правил
будови та безпечної експлуатації вантажо-підіймальних кранів; про навчання на курсах
цільового призначення для спеціалістів, які залучаються до професійного навчання кадрів
на виробництві.
Знання мов:
Вільне володіння: російська, українська. Читання, переклад (зі словником): англійська.
Особисті якості: Активний, комунікабельний,

націлений на результат,

маю високу працездатність!!!,

маю дуже високу дисциплінованість!!!, маю високий ступінь самоорганізації!!!,
системний!!!,

вмію працювати з великими об'ємами інформації та документів,

використовую творчий підхід до вирішення завдань,

ініціативний,

приймаю самостійно!!! рішення,

вмію організувати згуртовану команду, з орієнтувати її на виконання поставлених завдань
та працювати в команді, пунктуальний,

відповідальний,

стресостійкий!!!.

Маю дуже сильно виражені лідерські якості та управлінські навички!!!

Хобі:Спорт-баскетбол, "Граючий тренер".

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Інше: Не вживаю алкоголь. Не палю, шкідливих звичок не маю.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: