Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Inna

Спеціаліст з обслуговування клієнтів, офіс-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Координатор відділу підтримки клієнтів

з 09.2022 по 08.2023 (11 місяців)
Palm Labs, Дистанційно (IT)

• обробка запитів клієнтів (B2B), комунікація (імейли, чат, дзвінки)
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами, робота на репутацію компанії
• написання статей для сайту, розгорнутих інструкцій для користувачів
• редагування та оновлення бази даних, робота з документацією
• ручне тестування системи на регулярній основі, виявлення багів та передача на доопрацювання
• тісна комунікація з командою та розробниками
• пошук персоналу та навчання новачків

Фахівець з підтримки клієнтів

з 06.2021 по 09.2022 (1 рік 3 місяці)
Ciklum, Львів (IT)

• обробка запитів клієнтів (імейли, чати), технічна підтримка (B2C)
• виконання поставлених KPI
• написання та оновлення шаблонів листів
• робота з великими об’ємами інформації, слідкування за всіма оновленнями
• комунікація з командою

Спеціаліст з контролю якості сервісу

з 08.2019 по 11.2020 (1 рік 3 місяці)
Zoom Support (Clario), Рівне (IT)

• перевірка якості надання сервісу
• оцінка ведення комунікації з клієнтами (чати, дзвінки агентів)
• надання фідбеку та рекомендацій агентам
• покращення якості обслуговування клієнтів
• робота над запровадженням нових ефективних критеріїв оцінки сервісу
• навчання новачків
• оновлення бази даних, редагування статей

Спеціаліст технічної підтримки, менеджер з продажу

з 11.2016 по 08.2019 (2 роки 9 місяців)
Zoom Support (Clario), Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

• комунікація з клієнтами (чати, дзвінки), надання технічної підтримки
• перевірка системи клієнтів на наявність помилок, несправностей шляхом віддаленого доступу до комп’ютера
• надання рекомендацій згідно виявлених проблем/запитів клієнта
• продаж підписок на технічне обслуговування та програмне забезпечення
• уміння переконувати клієнтів, працювати з запереченнями,
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами
• виконання місячного плану продажів, слідкування за статистикою, робота над помилками
• написання скриптів, шаблонів чатів
• співпраця з іншими відділами та командами

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Факультет іноземної філології (англійська, німецька мови)
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа Журналістики, ГО «Молодь Діє»

2013

Знання і навички

Привітність Комунікабельність Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Відповідальність Ведення CRM Здатність до навчання Знання офісних програм Ведення соціальних мереж MS Office Неконфліктність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Німецька — середній
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: