Резюме від 4 червня 2024 Файл

Альона

Менеджер ЗЕД

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мельник Альона Володимирівна

Посада: Менеджер ЗЕД
Місце роботи: Київ (Лівий берег), Бориспіль, дистанційно
Рік народження: 1991
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E–Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Заробітна плата: 30 000 грн

Освіта:
З 2008–2013 – Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі(УДУФМТ). Факультет міжнародного менеджменту та маркетингу, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (магістр).

Досвід роботи:

Червень 2018 – січень 2023 – провідний фахівець з аналізу ринку праці Київського обласного центру зайнятості.

Професійні навички та знання:
• Аналіз ситуації на ринку праці, а також стану надання соціальних послуг громадянам, які шукають роботу та роботодавцям в області,
• Формування звіту про виконання бюджетної програми обласного центру зайнятості за участю структурних підрозділів,
• Підготовка та розповсюдження інформаційно-аналітичних матеріалів щодо ситуації на ринку праці та діяльності обласної служби зайнятості,
• Аналіз показників попиту та пропонування робочої сили і підготовка щодо прогнозування розвитку обласного ринку праці,
• Виконання доручень Державного центру зайнятості та обласного центру зайнятості, спрямованих на реалізацію функцій державної служби зайнятості.

Березень 2015 – травень 2018 – менеджер ЗЕД ТОВ «Завод Електротехнічного Обладнання»

Професійні навички та знання:
• ПК– впевнений користувач (1С 7.8, пакет MS Office),
• бухгалтерська первинна документація,
• підготовка документів для митного брокера,
• ведення телефонних переговорів та листування з іноземними партнерами,
• заключення міжнародних договорів та відстеження їхньої готовності,
• супровід поставок: оформлення заявок та підготовка документації на оплату постачальникам, інформаційне супроводження доставки,
• оформлення договорів, доручень,
• проведення первинних документів,
• підготовка тендерної документації,
• співпраця з рекламними агентствами,
• реєстрація вхідної вихідної кореспонденції,
• вміння працювати з цифрами та документами,
• вміння працювати з офісною технікою.
Знання мов:
Українська – рідна,
Англійська – вище середнього,
Німецька – базовий рівень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: