Резюме від 7 лютого 2024 Файл

Тетяна

Бухгалтер, фінансист, економіст

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тетяна Синельникова
рік народження: 1975
 e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета пошуку роботи:
робота в команді на повний або неповний робочий день та пов’язана з бухгалтерським та
фінансовим обліком, аналізом діяльності підприємства, розробкою нових проектів з отримуванням
гідної винагороди за свою працю, нормованим робочим часом, здоровими стосунками у колективі,
професійним розвитком та вивчення англійської мови.

Досвід работи:

2009-по теперішній час ПП “Соверен груп” м.Київ (загальна система оподаткування з ПДВ,
оптова торгівля та виробництво, родинний бізнес)
Посада: Провідний економіст по бухгалтерському обліку та аналізу господарської діяльності
(единий)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку у повному обсязі юридичних осіб на
загальній системі оподаткування, на спрощеній системі оподаткування (3 група);
✓ складання та подача звітності;
✓ реєстрація в ЄРПН податкових накладних з ПК з ПДВ, розрахунки коригування,
розблокування, відображення в обліку податкових накладних з ПЗ, зведення даних для
складання звітності;
✓ облік та списання ТМЦ та ПММ по підприємству, накази, картки обліку, акти ввода в
експлуатацію та списання;
✓ Розразунки по зарплаті, кадрова робота (штатний розклад, накази, комерційна таємниця,
посадові інструкції тощо);
✓ розрахунки з дебіторами та кредиторами, акти звірки;
✓ розрахунково-касові операції, касові докумети, кліент-банк, авансові звіти, відрядження;
✓ робота з ОСВ, картками та аналізом по рахунках та картками і аналізом субконта;
✓ архівація документів, бухгалтерський документообіг компанії.

2017-2021 ПрАТ “ЕСМА” входить у склад холдінгу ПрАТ «АСНОВА ХОЛДИНГ» м.Київ (загальна
система оподаткування з ПДВ, орендна діяльність)
Посада: Економіст з фінансової роботи (в підпорядкуванні 1 людина, частково бухгалтерській
облік веде аутсорсингова компанія холдінгу)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку в частині надання орендних та
комунальних послуг;
✓ контроль та аналіз дебіторська та кредиторська заборгованісі, акти звірки;
✓ підготовка за запитом керівництва аналітичних розрахунків, робота з фінансовими
даними, бюджетування, план/факт, складання кошторисів;
✓ контроль руху та перерозподіл грошових потоків на поточних рахунках;
✓ підготовка документів за запитом для аудиторів, оцінщиків, банків та інших організацій;
✓ правове забезпечення договірної роботи, контроль за дотриманням процесу погодження та
підписання договору, робота в проектних командах, робота з проблемними контрагентами,
підготовка притензій, листування;
✓ взаємодія з компаніями та підрозділами Холдингу, орендарями, контрагентами, щотижневі
планерки в компанії;
✓ виріщення нагальних питань.

2001-2016р.р ПАТ “Солді і К” м.Київ (загальна система оподаткування з ПДВ, оптово-роздрібна
торгівля)
Посада: Провідний бухгалтер (штат бухгалтерів компанії 20 чоловік)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку;
✓ розрахунки по заробітній платі (відпускні, лікарніні, декретні), кадрове супроводження,
накази, розпорядчі документи;
✓ розрахунки з дебіторами та кредиторами, акти звірки;
✓ відображення в обліку податкових накладних з ПЗ, зведення даних для складання звітності;
✓ ТМЦ (товар, ПММ, МШП, МНМА, ОЗ), облік первинної документації, накази, картки обліку,
акти ввода в експлуатацію та списання;
✓ ЗЕД (купівля валюти, розрахунок собівартості, оприбуткування товара), подача
статистичної звітності;
✓ розрахунково-касові операції, касові докумети, кліент-банк, авансові звіти, відрядження,
доручення;
✓ підготовка та подача звітності в частині вірених ділянок, проходження перевірок.

1999-2001р.р. ООО “Резон" м.Київ (загальна система оподаткування з ПДВ, оптово-роздрібна
торгівля та виробництво)
Посада: зам. головного бухгалтера (штат 2 чоловіка)
✓ ведення бухгалтерського та податкового обліку, звітність;
✓ розрахунки з дебіторами та кредиторами, акти звірки, облік ТМЦ, касові операції,
доручення;
✓ ведення податкового обліку з ПДВ;
✓ облік первинної документації, розрахунок собівартості та калькуляція товару;
✓ розразунки по зарплаті, кадрова робота, звітність.

Загальний трудовий стаж: більше 25 роки
Бухгалтерскі програми: 1С 7.7, 8.2, Бест-4.
Працюю в: MS Office, Internet, кліент-банки, M.E.Dok, Вчасно, Електронний кабінет платника
податків, Ліга-Закон, Power Point
Особові якості: високий рівень організації праці та відповідальність, командна взаємодія та
самостійна робота в рамках своїх обов’язків, є бажання навчатися новому, готовність до
професійного розвитку.
Інтереси: подорожі, відеомонтаж, презентації, малювання, шиття і інша творча діяльність.
Домашні улюбленці: кіт та рибки.

Освіта:

Онлайн-курси PROMETHEUS
2017р. Підвищення кваліфікації КУРВ за програмою «Бізнес-аналітик».
2000-2006р. Київський Національний Економічний Університет ім.В.Гетьмана
✓ Спеціальність: облік та аудит.
✓ Спеціалізація: облік та аудит в управлінні підприємницькою діяльністю.
✓ Кваліфікація: магістр.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: