Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Julia

Інспектор відділу кадрів, діловод

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної роботи

з 05.2018 по 10.2021 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "Ін-Форс" Rearden Group, Харків (IT)

Робота з договорами та первинними документами (видаткові накладні, акти виконаних робіт)
Робота з вхідною та вихідною документацією.
Робота з документами в 1С
Здійснення кадрового забеспеченя філіалу.
Підготовка та проведення вебінарів компании.
Співпраця з HR службою з пібору персоналу для філії
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Виконання окремих доручень, а також інших поточних обов'язків.

Помічник керівника/ юрист

з 05.2015 по 05.2018 (3 роки)
ТОВ "Ваша крепость", Харків (Нерухомість)

Документообіг підприємства. Робота з договорами, та підготовка пакету документів для оформлення договору купівл-продажу нерухомості.
Робота з рекламними майданчиками, організаціями, що надають послуги агентству. Оплата наданих послуг.
Спілкування з потенційними клієнтами, консультування з питань, що цікавлять та ін обов'язки.

Помічник керівника / юрист

з 04.2014 по 02.2015 (10 місяців)
Донецькій національний академічний український музично-драматичний театр, Донецьк (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Прийом вхідної/вихідної кореспонденції
Прийом вхідних/вихідних дзвінків
Документообіг підприємства
ін доручення керівника
Організація нарад
Складання протоколу нарад
Участь у розробці та підготовці юридичних документів

Юрисконсульт

з 07.2010 по 03.2014 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "ФСМ1", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з договорами;
Підготовка документів для участі в державних закупівлях;
Складання, узгодження та реєстрація колективних договорів;
Участь у підготовці пакету документів для оформлення ліцензії в ДАБК; Підготовка документів для отримання дозволу на працевлаштування іноземця;
Оформлення змін до статутних документів, робота з держ. реєстратором;
Ведення кадрового обліку, Формування та ведення особових справ співробітників, Облік і ведення трудових книжок.
Оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення, відпустки. Цивільно-правові договори. Внесення змін до штатного розпису. Подача звітів до ЦЗ т. д. та ін.

Фахівець 2 категорія

з 05.2010 по 07.2010 (2 місяці)
Київське районне управління юстициї у м. Донецку, Донецьк (Державні організації)

Формування справ виконавчого провадження
Систематизація законодавства
Військовий облік

Освіта

ДонНУ

Правознавство, Донецьк
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Донецкий обл. центр переподготовки и повышения квалификации работников органов гос. власти, органов местного самоуправления

2009, 2 місяця

BCA. Education (Договірне право, трудове право, господарське право

2024, 2 місяці

Знання і навички

Лендінг, багатосторінковий сайт, моб. версія, моб. додаток Adobe Photoshop Розробка лендингів Мобільний дизайн Figma Створення прототипів

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — просунутий
  • Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: