Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 10 лютого 2024 Файл

Анна

Project manager, офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор

Вік:
35 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дяк Ганна Степанівна
21.02.1989 (34р.)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДОСВІД РОБОТИ:
Травень 2018 - серпень 2023 - адміністратор платформи для пошуку помічників по дому iCan.
Обов’язки:
- Повний супровід реалізації проекту включно з веденням документації згідно вимог партнерів.
- Забезпечення реалізації проекту відповідно до плану та бюджету.
- Розробка робочих планів з чіткими проміжними етапами та термінами.
- Координація роботи команди проекту, включаючи розробників, дизайнерів, тестувальників та інші відділи.
- Забезпечення контролю якості та збирання даних для звітності за проектом.
- Оптимізація сайту під операційні системи (СЕО). Внутрішня оптимізація сайту (пошук та використання ключових слів, створення ревалентного контенту, створення внутрішніх посилань між сторінками сайту, написання мета-тегів title та description, створення зрозумілої структури сайту).
- Робота з персоналом (підбір персоналу, проведення співбесід та навчання нових працівників, робота з сформованим колективом).
- Опрацювання замовлень з сайту (аналіз замовлення, підбір помічників, контроль виконання, отримання зворотного зв'язку від клієнта).
- Ведення документації та фінансової звітності.
- Робота з платіжною системою.
- Робота з CRM системою.
Вересень 2017 - квітень 2018 - супервізор, керівник проекту в контакт центрі Bird Service Company.
Обов’язки:
- Організація та контроль групи відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретних напрямів проектів.
- Робота з персоналом (проведення співбесід, адаптація нових співробітників, проведення навчання, забезпечення постійного підвищення рівня знань та кваліфікації працівників).
- Контроль за виконанням операційних задач, контроль якості обслуговування клієнтів та надання зворотнього зв`язку по факту проведеного моніторингу. Розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і проведення тестувань.
- Аналіз індивідуальної та групової статистики, ведення звітності за результатами роботи групи та формування пропозицій щодо можливих рішень.
- Формування атестацій працівників та штатного розкладу.
Лютий 2011 - Жовтень 2014 - представник інформаційного центру ЛЦОА (ПрАТ «МТС Україна»).
Обов’язки:
- Обслуговування абонентів на вхідних дзвінках.
- Продаж послуг та тарифів компанії на вхідних дзвінках.
- Ведення різного роду звітності.
- Навчання та адаптація нових працівників. Моніторинг їх статистики, розмов, розробка заходів для покращення показників. Визначення індивідуального плану навчання. Подача зворотнього зв'язку.
- Допомога керівнику в плануванні графіку навантаження групи.
Червень 2010 - Січень 2011 старший продавець консультант магазин-салон «МТС
Україна».
Обов’язки:
- Продаж товарів та послуг компанії «МТС ​Україна», мобільних телефонів та аксесуарів до них.
- Ведення внутрішньої звітності.
- Набір і навчання персоналу.
ОСВІТА
​2006-2010 «Львівський коледж державного університету інформаційно комунікаційних технологій»​.
Спеціальність: Інформаційні мережі зв'язку і телекомунікації. Бакалавр. ДОДАТКОВА ОСВІТА
2011 - тренінг “Командоутворення”, “Основи стрес-менеджменту” (тренінг-центр МТС). 2012 - тренінг “Складні переговори”, “Командоутворення” (тренінг-центр МТС).
2013 - тренінг “Основи телемаркетингу” (тренінг-центр МТС).
2019 - курси SEO (skilup)
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
ПК – вільно (MS Word, Excel, E-mail, Інтернет), офісна техніка.
Українська - рідна мова.
Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, уважна до деталей, стресостійка. Швидко вчусь, само організована, цілеспрямована, сумлінна. Швидко знаходжу спільну мову з колективом, маю хороший підхід до людей. Вмію працювати в режимі багатозадачності.
Без шкідливих звичок. Заміжня, маю доньку (8р.) та сина (4р.)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: