Serhii
Technical support specialist
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Чернігів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10170557
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
Дата народження: 1982 (14 Серпня) Місто проживання: Місто-герой Чернігів
• Моя мета: отримати роботу у вашій компанії
Мої навичкі:
• Вільна англійська (Розмовна та письмова) (Upper Intermediate)
• Photoshop, Blender, Unity, C# (початковий рівень)
• Комунікабельність
• Схильність до командної роботи
• Готовність прийти на допомогу колезі
• Відповідальність та терплячість
• Стрессостійкість
• Досвідчений користувач ПК
• Швидко навчаюсь
My Job Experience:
• 2003 - 2007 - Технічна підтримка місцевого інтернет провайдера «Discovery Telecom» допомога користувачам в налаштуванні
комп'ютерів та іншого обладнання.
• 2007 - 2009 - Телефонна підтримка клієнтів різних компаній, допомога в пошуку інформації ті надання консультаційних послуг.
• 2009 - 2014 - Написання текстів для сайтів, обзори, новини. Робив переклади, рерайт та налаштування систем клонування тексту
для сайтів сателітів.
• 2014 - 2015 - Public Relations Manager («Hollywood» local Mall.) Активна робота з соціальними медіа, робота з благодійними
організаціями, координація роботи відділу з піар агенціями та аутсорс виконавцями. Перемовини з рекламними агенціями та
підготовка інтерв'ю та конференцій.
• 2015-2017 - Пошук клієнтів на популярному фріланс сайті Upwork. Робота полягала в тому щоб налагодити координацію роботи
між клієнтом котрий розуміє лише английську, та розробником, котрий английську не розуміє. Супровід проектів від першого
"Hello" і до фінального "Good Job!".
• 2017-2022 - Технічна підтримка клієнтів компанії у телефонному режимі, в чаті та через систему ticket- звернень. Підтримка
лояльності клієнтів котрі зіткнулися з багом, або отримали негативний experience. Навчання клієнтів компанії роботі в
спеціалізованому програмному забезпеченні (CRM система для готелів). Проведення віддаленого налаштування програмного
забезпечення на боці клієнта. Організація Zoom-конференції та проведення презентації по системі. Full-Stack розробка навчального
відео по роботі з системою (Запис відеоряду, озвучування, монтаж та зведення готового матеріалу). Написання мануалів та
інструкцій по роботі з системою як для клієнтів так и для нових співробітників компанії. Навчання нових співробітників компанії.
• 2022-2023 - Робота у компанії Global Logic (Частина компанії Hitachi). Працював на проекті котрий був орієнтований на
виробництво медіа контенту. Моя робота полягала у обробці тікетів, моніторингу серверних систем та їх поточного стану,
забеспечення успішної доставки та виконання всіх поточних серверних завдань.
My Education:
• 2000 – 2005 Чернігівський Державний Педагогічний Університет,Англійська мова, література та історія.
• 2005 - 2007 Институт Перепідготовки Викладачів. Практичний психолог.
Схожі кандидати
Technical support specialist, системний адміністратор
Чернігів, Дистанційно
Менеджер тех. підтримки
Чернігів
Фахівець технічної підтримки
Чернігів
Спеціаліст технічної підтримки
Чернігів, Київ, Дистанційно
Контент-менеджер, адміністратор сайтів, Support manager
Чернігів, Дистанційно