Резюме від 7 лютого 2024 Файл

Yaroslav

Керівник кол-центру, операційний директор

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дубина Ярослав

25.10.1985 (38 років)
м. Київ
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

• Київський національний торговельно-економічний університет
Облік та аудит
2003-2006 (4 роки 9 місяців)

Досвід роботи:

• Керівник департаменту клієнтського сервісу «MEGOGO»
Липень 2022 – теперішній час
Було додано ще один важливий напрямок - телемаркетинг. За 5 місяців роботи штат збільшився в рази і мав свого керівника і супервізорів.
Для більш ефективної роботи всіх підрозділів було прийнято рішення зробити реструктуризацію з лінійним підпорядкуванням.
Цілі департаменту не змінилась.

• Керівник відділу (колл центр) «MEGOGO»
Січень 2018 – червень 2022 (4 роки 9 місяців)
Обовязки:
• виконання основних показників колл центру (CAR, SL, Occupancy, Utilization та інше)
• проведення співбесід для укомплектування штату співробітників;
• оптимізація процесів для підвищення якості обслуговування (автоматизовані розсилки, написання нових та зміна старих скриптів)
• реалізація проєктів для оптимізаціі використанного часу;
• проведення співбесід для укомплектування штату співробітників;
• розробка системи мотивації (місячної, квартальної, бонусної)
• планування бюджету і його дотримання;
• ведення переговорів із партнерами;
• координація взаємовідносин з аутсорсинговим колл центром;

• Керівник служби технічної підтримки «ВОЛЯ»
Жовтень 2012 – січень 2018 (5 років 3 місяці)
Обовязки:
• контроль виконання ключових гігієнічних показників колл центра (CAR, SL, C-Sat та інші);
• збільшщення ARPU;
• розробка мотиваційних программ;
• закриття відомості (заробітньої платні);
• прогноз дзвінків (вхідних, вихідних);
• підготовка презентаций по закінченню місяця/кварталу/року;
Працюючи в компанії, пройшов шлях від оператора до керівника служби у підпорядкуванні якого було 25+ працівників. Обіймав посаду супервізора.
Брав участь у побудові колл центра з нуля в Хмельницькому. Під моїм безпосереднім керівницвтом була запущена лінія продажів 0800. Є досвід роботи з вихіднимі дзвінками які націлені як на проджаі так і на опитування.

Додаткова інформація:

• Володіння українською мовою (рідна мова).
• Володіння російською мовою (високий рівень).
• Вільне володіння ПК (MS-Office, Internet, Google документы/форми, Bitrix24, M.E.Doc, Jira, Alcatel, Cisco, Vicidial , Binotel, PowerPoint та інші).
• Водійські права категорії В.

Особисті якості:

Я відповідальний та уважний до деталей. Поважаю чужу думку та йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою точку зору. Вмію працювати на результат і досягати поставленої мети. До роботи відношусь з максимальною віддачею. Пунктуальний, вмію працювати у команді, логічно мислити та аналізувати. Завжди готовий до саморозвитку.
Щоб не бути голослівним в написанні, краще все розповісти особисто, а розповісти точно є що.
Тому з вас час на співбесіду, а з мене все можливе щоб цей час не був згаяним.
Дякую за те що як мінімум розглянули мою кандидатуру.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: