Резюме від 1 лютого 2024 Файл

Тетяна

Спеціаліст з документообігу, адміністратор

Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛУЩАК ТЕТЯНА ОРЕСТІВНА
Особисті дані та адреса:
06 серпня 1987 р.н.
80384, Львівська область, Львівський район, с. Великий Дорошів, вул. Лесі Українки, №31, тел.: +3809784577060,
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на запропонованій посаді.

Освіта:
09.2011-06.2016 рр.
Львівський інститут економіки і туризму, спеціальність «Облік і аудит», присвоєно кваліфікацію спеціаліст з обліку і аудиту, аудиту та фінансів.
Додаткова освіта:
07.2020 р.
Курси «Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні».
Досягнення:
Подяки за активну участь у житті громади та особистий вклад у її розвиток, вагомий внесок у розвиток місцевого самоврядування.

Досвід роботи з:
07.2016 р.

Секретар у Великодорошівській сільській раді Львівського району Львівської області, функціональні обов’язки:
• робота з документами та їх опрацювання (діловодство);
• прийом і розподіл дзвінків;
• прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
• ведення ділового листування, електронного документообігу;
• написання проєктів економічних програм в ОМС;
• підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
• прийом громадян з питань, що стосуються діяльності виконавчого комітету сільської ради;
• здійснення нотаріальних дій, що входять до компетенції сільської ради згідно чинного законодавства;
• здійснення роботи з ведення державної реєстрації актів цивільного стану;
• ведення кадрової роботи працівників ОМС;
• надання демографічних довідок;
• представлення інтересів громади у виконавчих органах селищної ради;
• участь у пленарних засіданнях селищної ради та засіданнях її постійних комісій;
• сприяння жителям відповідного села у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування;
• здійснення інших повноважень визначені відповідними законами;

Професійні навички:
Робота в середовищі Windows, робота з програмами MS Office (Excel, Word, Internet) – досвідчений користувач. Ведення діловодства, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, досвід роботи з документами, ділове спілкування, робота з людьми.
Мови:
Українська – рідна
Особисті якості:
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, швидке освоєння нової інформації, вміння працювати у колективі, гарне почуття гумору.
Інтереси:
Література, туризм, музика, рукоділля.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син та дочка, 18 та 14 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Очікувана заробітна плата: від 18 тис.грн..

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: