Резюме від 23 листопада 2023 PRO

Микола

Директор підприємства, підрозділу, філії, 90 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Валки
Готовий працювати:
Валки, Київ, Красноград, Нова Водолага, Полтава, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 06.2011 по 05.2023 (11 років 11 місяців)
КП "Благоустрій" Валківської міської ради, Валки (Послуги для населення та бізнесу)

створення підприємства з нуля;
- загальне керівництво підприємством, постановка задач підлеглим і контроль їх виконання, вирішення адміністративних питань, кадрова робота, оптимізація і контроль витрат;
- розробка стратегії розвитку підприємства з метою охоплення всіх населених пунктів бувшого Валківського району послугами, які надає підприємство;
- проведення переговорів та укладення договорів зі споживачами, пошук нових ринків збуту, формування фінансової політики підприємства, робота з банками.
Досягнення: створення підприємства з нуля та забезпечення його рентабельної, безперебійної роботи на протязі 12 років.

Генеральний директор

з 11.2008 по 03.2010 (1 рік 4 місяці)
ЧП "Промбудоліямаш", Чернігів (Машинобудування)

- загальне керівництво підприємством, постановка задач підлеглим і контроль їх виконання, вирішення адміністративних питань, кадрова робота, оптимізація і контроль витрат;
- узгодження і координація роботи всіх відділів – виробничо-технічного, конструкторсько-технологічного, постачання, збуту та ін. з метою виконання задач і мети функціонування підприємства та виконання зобов’язань перед постачальниками, замовниками і банками;
- ведення перемовин та укладення договорів із замовниками в тому числі і закордоними, пошук нових ринків збуту, формуровання фінансової політики підприємства, робота з банками.
Досягнення: створення підприємства з нуля та забезпечення його рентабельної, безперебійної роботы в умовах экономичної кризи

Головний бухгалтер

з 02.2007 по 04.2008 (1 рік 2 місяці)
Обласне комунальне підприємство теплових мереж, Харків (Послуги для населення та бізнесу)

- керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок та своєчасна сплата податків та зборів;
- складання фіинансової та податкової звітності, ведення податкового обліку;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками та споживачами, ведення обліку по договорах коміссії (комітент, комісіонер), контроль виконання договорів на покупку і продажу, контроль виконання, складання і оформлення господарських договорів;
- контроль своєчасності і правильності оформлення господарських операцій;
- робота з банками, ведення кредитних операцій и ін.;
- оптимізація затрат і оподаткування підприємства;
- складання і надання данних для управлінського обліку.

Головний бухгалтер

з 08.2003 по 02.2007 (3 роки 6 місяців)
ПОСП «Нива» Нововодолазького району, Харківської області, с. Дерегівка, Нововодолазького району, Харківської області (Сільське господарство, агробізнес)

- постановка бухгалтерського обліку на підприємстві з нуля;
- керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок та своєчасна сплата податків та зборів;
- складання фіинансової та податкової звітності, ведення податкового обліку;
- ведення обліку по договорах коміссії, контроль виконання договорів на придбання та продаж, контроль виконання, складання і оформлення господарських договорів;
- бюджетування (складання бюджетів підприємства, аналіз їх виконання);
- контроль взаєморозрахунків та здійснення платежів;
- проведення фінансових операцій (кредити, депозити, цінні папери);
- оптимізація витрат та оподаткування підприємства.

Головний бухгалтер

з 06.2000 по 08.2003 (3 роки 2 місяці)
СТОВ «Нива» Нововодолазького району, Харківської області, с. Дерегівка, Нововодолазького району, Харківської області (Сільське господарство, агробізнес)

- керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок та своєчасна сплата податків і зборів;
- складання фінансової та податкової звітності, ведення податкового обліку;
- ведення обліку по договорах комісії (комітент, коміссіонер), контроль виконання договорів на покупку і продажу, контроль виконання, складання і оформлення господарчих договорів;
- бюджетування (складання бюджетів підприємства, аналіз їх выполнения);
- контроль взаиморасчетов и осуществление платежів;
- проведение финансовых операций (кредиты, депозиты, цїнні папери);
- оптимизація витрат та оподаткування підприємства.

Головний бухгалтер

з 06.1994 по 01.2000 (5 років 7 місяців)
Колгосп «Перемога» Валківського району, Харківьскої області, с.Високопілля, Валківського району, Харківьскої області (Сільське господарство, агробізнес)

- організація бухгалтерського обліку на підприємстві (з нуля);
- організація, керівництво і контроль роботи бухгалтерського відділу;
- розрахунок і своєчасна уплата налогів і зборів;
- складання бухгалтерської та податкової звітності, звітність в фонди та органи статистики;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- контроль своєчасності, правильності і законності проведення
господарських операцій та відображення їх в обліку.

Освіта

Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва

Економіст по бухгалтерському обліку і фінансам, Харків
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Бухгалтерський облік, контроль та аналіз
господарської діяльності

Красноградський технікум механізації і електрифікації сільського господарства ім. Ф.Я. Тимошенко

Бухгалтерський облік, бухгалтер, Красноград
Середня спеціальна, з 1983 по 1986 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Менеджер (управитель) багатоквартирного житлового будинку

2019

Знання і навички

Стресостійкість Винахідливість Здатність швидко орієнтуватись в складних ситуац Аналітичний склад ума Здатність до прогнозування Наполегливіст Професійне зростання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- досвід організації і створення підприємств, досвід управління роботою діючих сільськогосподарських і промислових підприємств;
- знання бізнес-процесів виробничих і сільськогосподарських підприємств;
- досвід роботи з підлеглими (постановка задачі – контроль за виконанням);
- досвід роботи з банками (кредити, депозити, цінні папери);
- стратегічне, оперативне і поточне планування деяльності підприємства, оптимізація і контроль витрат;
- формування бюджета, податкове планування;
- досвід налаштування ефективної роботи з місцевою владою, державними органами и др. керівниками;
- досвід прохождення різноманітних перевірок, досвід вирішення спірнихх питань із контролюючими органами;
- досвід работи з офісною техникою, комп’ютером (Windows, MS Office, Internet, E-mail і д.р.);
- водійське посвідчення категорії «В», стаж керування 28 р;
- сертифікат управителя багатоквартирними будинками.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: