Резюме від 17 листопада 2023 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10216670

ІТ-директор

Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вакульчук Микола Станіславович
Директор департаменту інформаційних технологій
Повна зайнятість.
Дата народження:04 серпня 1972р.
Місто проживання:Луцьк
Готовий працювати:Київ

Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові компетенції
• Досвід аналізу, розробки, впровадження, оцінки ІТ-систем (ERP, CRM, BI, та інші платформи) та їх специфіки;
• Знання комп'ютерних систем (апаратних / програмних засобів), мереж, тощо;
• Знання основ бухгалтерського, податкового, управлінського обліку, основ МСФЗ;
• Знання засобів та методів забезпечення інформаційної безпеки;
• Досвід управління бюджетом, планування витрат та виплат;
• Організаторські та лідерські навички.
• Ефективність аналізу та висновків;
• Комунікація та взаємодія;
• Досягнення результатів;
• Стресостійкість;
• Мотивація

Досвід роботи
Від інженера-програміста, заступника начальника відділу, керівника сектору, начальника відділу до директора
з 10.2001 по нині (22 роки)
Група компаній "Континіум": "Львівський міський молочний завод", "ТД "Західна молочна група", "Дубномолоко", "КОМО УКРАЇНА", Луцьк, Львів, Дубно (Харчова промисловість)

Обов'язки:
• управління співробітниками ІТ-департаменту (4-8 осіб), розробка планів навчання та розвитку персоналу, систем мотивації та оцінка діяльності (KPI);
• підготовка та контроль інвестиційного та операційного бюджету Департаменту ІТ (P&L);
• управління циклом розробки та впровадження програмних продуктів;
• розробка стратегії розвитку ІТ у компанії відповідно до бізнес-стратегії та цілей компанії;
• розробка та управління проектами нових та розвитком існуючих ІТ-сервісів;
• розробка ІТ-інфраструктури компанії, визначення потреб застосування інформаційних технологій, а також інших методів та засобів, що забезпечують інформаційну діяльність;
• підготовка проектної документації, розрахунок кошторису витрат на впровадження інформаційних систем та їх функціонування;
• керівництво та безпосередня участь в розробці інструкцій, методичних та нормативних матеріалів щодо використання та експлуатації інформаційних систем та обладнання;
• координатор послуг мобільного та фіксованого зв’язку, менеджмент послуг операторів зв’язку «Kyivstar», «Vodafone», «Укртелеком» та ін. для забезпечення основних та додаткових телекомунікаційних послуг;
• організація та управління підрозділом технічної підтримки користувачів (HelpDesk).

Досягнення:
• реалізовано централізоване формування бюджету ІТ Департаменту КОМО, що дало змогу оптимізувати витрати;
• оптимізовано ІТ інфраструктуру КОМО, проведено аудит використання технічних майданчиків та серверів компанії, організовано центральний технічний майданчик для всіх серверів компанії, було скорочено кількість невеликих локальних серверів, зменшено вартість їх обслуговування та розміщення, що створило передумови для переходу на використання хмарного середовища;
• перехід на використання хмарного середовища з викристанням Cisco VPN;
• створено єдине сховище даних для всіх структурних підрозділів КОМО;
• створено єдину облікову систему КОМО на базі «1С8-Управління виробничим підприємством», відмова від використання окремих, розрізнених баз, що ускладнювало отримання та аналіз даних, оновлення систем та технічну підтримку. В даний час постійно доопрацьовується функціонал під вимоги КОМО, підтримується актуальна версія конфігурації.

Реалізовані проекти:
(в галузі виробництва та комерційної діяльності під моїм керівництвом та за безпосередньої участі)
• впроваджено єдину систему обліку на базі 1С, модернізовано та автоматизовано виробничо-торговельні процеси для управлінського, бухгалтерського, оперативного обліку. Впроваджено модулі: бюджетування, фінанси, МСФЗ, оперативний облік всіх процесів виробництва, управління проектами та ресурсами, планування, проведено уніфікацію звітності;
• реалізовано проект переходу від використання окремих баз підприємств 1С7.7 (Комплексна, ВПБ, Зарплата та кадри) на єдину інформаційну систему 1С8.3 – конфігурація «Управління виробничим підприємством»;
• впроваджено партійний (посекційний) оперативний облік приймання сировини по якості в лабораторії приймання сировини з підключенням аналізаторів сировини (EKOMILK, MILKOSCAN, CRYOSTAR) до облікової системи для занесення показників якості сировини, та автоматичного зняття показників кількості з лічильників об’єму (лінії OBRAM, ЕРС і т.д.);
• впроваджено щоденний, місячний виробничі Рапорти, операційний звіт виробництва, створено механізми зняття показників з технологічного обладнання – Технологічний журнал, інтегровано з обліковою системою 1С8.3-УВП;
• впроваджено партійний оперативний облік руху сировини, основних, допоміжних матеріалів, тари, готової продукції на виробництві, з в використанням сканерів, терміналів збору даних, вагового обладнання, принтерів етикеток;
• створено окреме програмне забезпечення на базі 1С для зважувально - етикетувальних комплексів, що забезпечують зважування та етикетування готової продукції в процесі пакування з друком інформаційних, тарних етикеток та стікерів на готову продукцію та тару, специфікацій та паллетних листів, реалізовано індивідуальні шаблони на різних мовах для продукції, що відвантажується на експорт;
• впроваджено корпоративну систему електронного документообігу та управління бізнес-процесами «PAYDOХ» (модулі: «Документообіг», «Електронний каталог», «Задачі», «Бізнес-процеси»)
Це дозволило відмовитись від паперового документообігу, систематизувати, оптимізувати процеси узгодження, затвердження документів комерційної, юридичної (узгодження договорів), кадрової, виробничої служб, служби якості (документи інтегрованої системи менеджменту), управління інцидентами, розгляд скарг споживачів та ін. діяльності КОМО;
• впроваджено систему управління дистрибуцію «SPOT2D» (Pradata) – 80 дистриб’юторів, 5 РЦ, що дало змогу отримати та аналізувати реальні та оперативні дані руху продукції «виробник» - «РЦ» - «дистриб’ютор» - «торгова точка», автоматизовано бізнес-процес внесення, узгодження, затвердження та обробку замовлень дистриб’юторів з інтеграцією 1С8;
• впроваджено систему мобільної торгівлі «SPOT2R» (Pradata) – до 8000 ТТ на місяць. Автоматизовано діяльність торгової команди (торгових агентів, мерчендайзерів, супервайзерів, територіальних та регіональних менеджерів) з використанням мобільних пристроїв в режимі реального часу, а саме фіксації діяльності по ТТ – візит, фотозвіт, сторчек, замовлення, повернення/обмін, отримання готівки та ін. з інтеграцією 1С8;
• автоматизовано документообіг «РЦ» - «торгівельна мережа» (>20) – як з використанням систем EDI-провайдерів: COMARCH-EDI, EDIN, VCHASNO-EDI, так і власних порталів торгівельних мереж (обробка замовлень, узгодження цін, підписання та ін., на завершальному етапі – впровадження сервісу «Електронна товаро-транспортна накладна» (ЕТТН) - електронний документообіг по ланцюгу поставки: «Одержувач» - «Замовник» - «Перевізник» - «Відправник»);
• створено та реалізовано програмно-апаратний комплекс «АРМ оператора-касира», для автоматизації роботи власної мережі фірмових магазинів ТМ «КОМО» (на даний час 25+ магазинів, в планах на 2023-2024р. до 100+).

Начальник відділу автоматизації та аналізу
з 09.1999 по 09.2001 (2 роки)
ТОВ "Волиньфарм" (мережа аптек "Гедеон Ріхтер"), Луцьк (фармація)

• керівництво відділом (5 осіб);
• виконання функцій інженера-програміста;
• підтримка облікових систем та баз даних компанії;
• оптимізація та автоматизація бізнес-процесів;
• підбір необхідного програмного та технічного забезпечення, обладнання;
• планування архітектури рішень та складання технічних завдань;
• координування робіт із зовнішніми ІТ-підрядниками, контроль за виконанням та термінами;
• розробка та розвиток функціоналу в облікових системах 1С;
• програмування правил обміну та налаштування синхронізації даних між робочими базами;
• консультація користувачів;
• підготовка та запуск нових об'єктів (аптек, складів).

Начальник інформаційно-обчислювального центру, викладач
з 09.1998 по 09.1999 (1 рік)
Волинський інститут економіки та менеджменту, Луцьк (Освіта, наука)
• адміністрування та обслуговування серверів, локальної обчислювальної мережі, оргтехніки, програмного забезпечення, електронної пошти, Інтернет;
• розробка, супровід конфігурації 1С: Бухгалтерський облік;
• організація та управління лабораторіями обчислювального обладнання;
• викладацька, наукова та дослідницька робота.

Освіта
Луцький державний технічний університет
аспірантура, Луцьк, Київ
Вища, з 1995 по 1999 (3 роки 9 місяців)
Науково-дослідна робота по темі: «Фінішна обробка деталей машин відцентровим гідроабразивним потоком» під керівництвом професора, д.т.н., академіка НАН України Карюка Г.Г. (Інститут проблем матеріалознавства ім. І.Н.Францевича НАН України, інститут надтвердих матеріалів ім. В.Н. Бакуля НАН України, НТУ «Київський політехнічний інститут» ім. Сікорського І.І.)

Луцький індустріальний інститут
інженерно-конструкторський, інженер-механік, Луцьк
Вища, з 1990 по 1995 (4 роки 9 місяців)
Інженер-механік за спеціальністю «Металорізальні верстати та системи»
Диплом з відзнакою

Додаткова освіта
• Спеціалізоване навчання по адмініструванню та обслуговуванню корпоративної системи електронного документообігу та управління бізнес-процесами (2007)
• Навчання по основах побудови та роботи з ERP-системами (MFG/Pro) (2008)
• Сертифіковані навчання "1С: Підприємство 8.x" (2009-2011)
• Сертифіковані навчання по системах управління безпечністю харчової продукції ISO 9001-22000 (HACCP/ХАССП) (2011-2023)

Професійні та інші навички
Працюю з продуктами 1С понад 20 років. Маю досвід у проектуванні як нових конфігурацій 1С з нуля, так і підтримкою та розвитком типових конфігурацій.
Володію технологіями побудови обміну даними між базами з використанням OLE, COM, SQL, веб-сервісів 1С, API.
Мови програмування: Delphi, Visual Basic, ASP.Net, AutoCAD.
Досвід адміністрування та побудови: SQL Server, Terminal Server, Citrix, Oracle.

Знання мов
• Українська ─ рідна
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній
• Німецька ─ початковий

Додаткова інформація
Наявність власного автомобіля, посвідчення водія категорії "B"

Рекомендації від навчальних закладів та попередніх місць роботи будуть надані по запиту

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: