Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Ганна

Радник з фінансово-правових питань

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Чумаченко Ганна Петрівна

https://advocacy-chumachenko-ganna.netlify.app
Позиція, ЗП
Керівник напрямку, радник з правових, фінансово-економічних питань; госпдіяльності управління; помічник керівника та\або керівника з правових, фінансово-економічних питань. Досвід роботи з державним сектором, приватним, змішаним; ЗМІ. Нацпублічні діячі, фінмоніторинг. Штат або договір.
Заробітна плата
​ від 15000 грн
Сімейний стан
сімейний, дитина 17.03.2005 р.н., дата народження3 липня 1982 р.
Контакти
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), писати на вайбер або електронну пошту:e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Освіта
Київський національний економічний університет, юридичний факультет, спеціальність «Правознавство», кваліфікація магістра права зі знанням англійскої мови, КНЕУ ім. В. Гетьмана, факультет міжнародної економіки, спеціальність «Управління міжнародним бізнесом», численні курси, тренінги, самонавчання
Трудова діяльність
2002 – юрисконсульт Департамента правозахисту громадської організації Конгрес приватних роботодавців;
2004 – керівник Департамента правозахисту громадської організації Конгрес приватних роботодавців;
червень 2006 – провідний юрисконсульт ВАТ «Криворіжгаз», член тендерного комітету.
листопад 2008 р. – заступник начальника відділу державних закупівель ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»;
лютий 2009 р. – заступник головного бухгалтера ДП «Укрвуглеторфреструктуризація»;
квітень 2009 р. – фінансовий директор-другий заступник генерального директора ДП «Укрвуглеторфреструктуризація», голова тендерного комітету;
з 2002 р. до 31.12.2009р. радник з питань взаємодії з центральними і місцевими органами виконавчої влади,громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності (Рада національних асоціацій товаровиробників при Кабінеті Міністрів України);
з 2003 р. до 31.12.2015р. позаштатний кореспондент, «Юридичний журнал», видавництво «Юстініан»;
2010р. – керівник, бухгалтер ТОВ, адвокат;
2023р. – дослідник, сінкер.
Професійні навики та уміння
– управління підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності (договірний порядок, контракт або трудові відносини в індивідуальному порядку тільки на визначений строк (індивідуально);
– організація роботи з постачальниками товарів, робіт і послуг;
– комплексний системний фінмоніторинг відповідно до чинного законодавства про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (Академія фінансового моніторингу, 2021р.);
– розробка та впровадження корпоративних стандартів, які супроводжують господарську діяльність підприємства; розробка примірних(стандартних) договорів; складних, нестандартних договорів, пов’язаних з виробничою, фінансово-господарською діяльністю підприємства; складання методичних рекомендацій щодо застосування чинного законодавства України; надання правових висновків, зауважень, пропозицій, в т. ч. на проекти нормативно-правових актів України, які надходять на відгук; розробка, оформлення та укладання цивільно-правових, господарських договорів, колективних договорів, підготовка довіреностей тощо;
– розмежування повноважень посадових осіб, складання положень, посадових (робочих) інструкцій;
– робота зі зверненнями громадян, листування з контрагентами; консультації з питань трудового законодавства, правова експертиза проектів наказів, інструкцій, положень, стандартів та інших актів правового характеру, що затверджуються на підприємстві, підготовка цих документів;
– ділова документація, кореспонденція; розробка проектів нормативно-правових документів, в т. ч. тих, що регулюють внутрішню господарську діяльність підприємства та вдосконалюють організацію робочого процесу;
– участь у реалізації галузевого проекту щодо створення регіональної мережі сервісних центрів у газовому секторі, міжнародного проекту «Програма підтримки вугільного сектору»;
– розробка та підготовка до затвердження організаційно-функціональної структури підприємства, його структурних підрозділів, організаційної структури підприємства;організація проведення атестації та раціоналізації робочих місць;
– реалізація програм щодо зменшення витрат підприємства, управління персоналом (мотивація працівників), підвищення рівня керованості підприємством;
– організація проведення внутрішніх перевірок, ревізій, обстежень, спостережень тощо, підготовка пропозицій щодо поліпшення роботи структурного підрозділу та підприємства вцілому, значний досвід зовнішніх перевірок; складання, контроль належного оформлення первинних документів відповідно до законодавства; видавнича справа, виробництво, збут, логістика, менеджмент, бухоблік (базові знання і досвід за спеціальністю), фінансово-аудиторська діяльність (основи знань і досвід роботи), реалізація проектів,бізнес;
– знання української, російської та англійської мови (просунутий рівень), німецька (базовий рівень);
– володіння комп’ютером (MS Office, Word, Excel, Outlook, Access, e-mail, Internet, Visual Studio code, Vegas pro и т. д.), вміння користуватися правовими базами Liga, Rada, PravoSud, Liga 360:Адвокат НААУ, Дія, ін. системи)
– підвищення кваліфікації – постійно на базі НААУ,РАмК,АФМУ(Академія фінмоніторингу),бухоблік, право, (курси,тренінги,вебінари,семінари,ВНЗ,інтернет-ресурси,самоосвіта тощо).
Індивідуалізовані якості
Законність, концептуальність, визначеність, ясність, свідомість, конфіденційність, врівноваженість, фаховість, стратегічність, принциповість, збалансована центрація, гармонічна конвергенція універсальних і спеціалізованих ділових якостей, поступовість, плановість, системність в досягненні розвитку, творчості, забезпечення внутрішніх й зовнішніх потреб.
Додаткові відомості
водійські права (В, С), курси «Українська ділова мова», «Користувач 1С», свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, сертифікат СПФМ (фінмоніторинг), MBA ,ACCA, Toefl, Ielits,German, (самоосвіта), досвід на керівних посадах (промислово-виробнича сфера: вугільна, нафтогазова, будівельна, туристична галузь, нерухомість, державний сектор), консультування та співпраця з керівниками різних рівнів (штатна, договірна основа), політичні проекти, виборчі технології, PR, HR, журналістської, видавничої, ЗМІ, туристичної, представництво, дослідництво, авторство в наукових публікаціях.
Досягнення
The site https://advocacy-chumachenko-ganna.netlify.app,
https://freelancehunt.com/freelancer/ADVOCACY.html
skype Richlady8888, e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Портфоліо проведених досліджень та наукових статей.,
Технічні навики з користування спецзасобами, редакторські та коректорські компетенції написання правових текстів, законопроектів.
Спецкурси
Theory and Practice of translation (Business translation), Business English, Business Writing, English for office, English Writing, English for Lawyers, Basics of Economics, International Relations, Technical Writing, Legal Writing, Educated Advocacy, Business Communication, Legal Research, Legal Analysis, Data Analytics, Project Management, Budgeting, Relationship Management, Effectiveness in Business&Operations, інші .
Особливості
Свідома комунікативність
Мови
Українська, робоча англійська
Інтереси
Конфіденційна інформація

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: