Резюме від 22 грудня 2023 Файл

Яна

Бухгалтер, менеджер з продажу с/г продукції

Вік:
33 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ГОЛОВАТЮК ЯНА
Вік: 33 роки

м. Вінниця

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: офіційне працевлаштування, бухгалтерія, комерційний відділ с/г напрямок

ДОСВІД РОБОТИ:

червень 2023 – листопад 2023
(5 міс)
Керівник відділу закупівель
ТОВ “Світ Фрукту”
Переробка та експорт заморожених ягід в країни Європи
Сезонна робота

Функціональні обов’язки:

• організація та контроль роботи менеджерів: постановка завдань, планування дзвінків, обдзвін постачальників, закриття лідів, ведення та наповнення бази постачальників в СRM:Бітрікс 24, прослуховування та аналіз якості дзвінків в Binotel, розробка скрипта розмови;
• пошук постачальників сировини (ягода свіжа) та готової продукції (ягода заморожена, сушена) шляхом розміщення реклами в facebook, telegram, viber-каналах; olx; дошках агрооголошень; білбордах.
• моніторинг цін постачальників та конкурентів;
• закупівля сировини (ягода свіжа) та/або готової продукції (ягода заморожена, сушена) з метою забезпечення функціонування виробництва та виконання експортних контрактів в повному обсязі.
• Закупівля матеріалів та необхідної тари (мішки, гофроящики, стрейч-плівки, рукавиці тощо) для виробництва;
• укладення договорів з постачальниками;
• Облік та контроль розрахунків з постачальниками, розробка та ведення платіжного календаря;
• Звірка залишку готівкових коштів в касі на виробництві після повного або часткового розрахунку з постачальниками та подання звіту в бухгалтерію
• формування та подання звітів середньої ціни, залишку боргу перед постачальниками.
• закриття КPI (щомісяця) в розрізі менеджерів: звіт по кількості вхідних / вихідних дзвінків; звіт по наповненню бази СRM новими постачальниками; звіт по каналах розміщення реклами, звіт по сумі укладених договорів з відтермінуванням платежу 7-14 днів, звіт по кількості закупленої сировини та або готової продукції.
• участь у нарадах підприємства

січень 2020 – червень 2023
(3 р. 5 міс.)

Керівник фронт-офісу, начальник операційного відділу
ТОВ «Агро-Форте»
01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур

Функціональні обов’язки:
• планування та організація роботи фронт-офісу;
• контроль та аналіз діяльності фронт-офісу, зокрема команди менеджерів комерційного відділу (продаж посівного матеріалу та закупівля зернових)
• трейдинг: контроль виконання експортних контрактів, купівля зернових під контракт, пошук авто, оформлення договорів та заявок на перевезення вантажів, подання необхідних документів на митницю (техпаспорта на авто, посвідчення водіїв, штампи CMR і т.д.), комунікація з брокером, реєстрація перетину кордону водіями в системі «Шлях 18-60» на сайті https://dsbt.gov.ua/
• договірна робота: формування договорів поставки, купівлі-продажі та специфікацій;
• продаж посівного матеріалу ярих та озимих культур через дистриб’юторів, документальне оформлення та супровід клієнта від замовлення до реалізації;
• подання заявок на участь у тендерах, реєстрація (перереєстрація) підприємства як учасника на тендерних майданчиках агрохолдингів (APS Tender, Ariba Commerce Cloud),
• ведення загальної відомості контролю продажу насіння в розрізі менеджерів та зон їх відповідальності, сортів тощо, формування сезонного звіту;
• закриття КPI, табелю обліку робочого часу
• участь у впровадженні на підприємстві СRM «Бітрікс 24», IP-телефонії «Ringostat», комунікація з інтегратором
• приймання вхідних телефонних дзвінків та розподіл їх між співробітниками компанії, письмова комунікація (корпоративна електронна пошта);
• реєстрація, відправка та розподіл вхідної та вихідної поштової кореспонденції;
• розміщення вакансій на пошукових сайтах, подання заявок в рекрутингові агентства, участь у закритті вакансій;
• участь у нарадах, координаціях, ведення протоколів нарад;
• взаємодія з відділами компанії у межах своєї компетенції.

вересень 2017–січень 2020
(2 р. 4 міс.)

Бухгалтер
ТОВ «Граніт-3»
01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур

Функціональні обов’язки:
• ведення кадрового документообігу:
▪ формування наказів по особовому складу (прийняття, звільнення, переведення працівників, відпустки, відрядження) та реєстрація їх у відповідному журналі;
▪ ведення особових справ, реєстрація та формування їх в 1С;
▪ ведення штатного розпису;
▪ ведення табелю обліку робочого часу працівників;
▪ заповнення та реєстрація трудових книжок працівників;
• ведення первинного документообігу підприємства, систематизація інформації на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку;
• оприбуткування та списання ТМЦ, ПММ;
• реєстрація вхідних ПН, перенесення даних з програми M.E.Doc в 1С: Бухгалтерія;
• підготовка документів для розблокування податкових накладних та розрахунків коригування;
• контроль дебіторської заборгованості;
• ведення розрахунків із підзвітними особами, складання авансових звітів;
• взаємодія з контрагентами, проведення актів звірки розрахунків;
• договірна робота та документообіг з перевізниками с/г культур
• ведення журналу вхідної та вихідної кореспонденції, відправка листів контрагентам.

грудень 2015–серпень 2017
(2 р. 11 міс.)

Бухгалтер
ТОВ «Зерносвіт»
10.61 Виробництво продуктів борошномельно-круп'яної промисловості

Функціональні обов’язки:
• виписка видаткових накладних в програмі 1С: Бухгалтерія;
• ведення вхідної та вихідної кореспонденції, відправка листів;
• виконання вказівок головного бухгалтера по складанню звітів та веденню кадрового діловодства.

грудень 2012–квітень 2015
(2р. 4 міс.)

Менеджер-консультант по проведенню тендерних закупівель
ТОВ «Агентство «Консалт» (Державні закупівлі)
69.10 Діяльність у сфері права

Функціональні обов'язки:
• проведення процедур державних закупівель (переговорної, запиту цінових пропозицій, відкритих торгів) згідно вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель», та їх документальне оформлення;
• оприлюднення оголошень та супровідних документів на веб-порталі Уповноваженого органу;
• консультування замовників-державних установ щодо правильності проведення процедур державних закупівель
• складання договорів надання консультативних послуг.

квітень 2010–листопад 2012
(2 р. 7 міс.)

Адміністратор кафедри фінансового контролю та аналізу
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ (освітня сфера)

Функціональні обов'язки:
▪ ведення протоколів засідань кафедри;
▪ реєстрація заліково-екзаменаційних відомостей;
▪ обов'язки секретаря навчально-методичної роботи кафедри;
▪ обов'язки секретаря державної екзаменаційної комісії (ОКР "магістр");
▪ контроль за своєчасністю заповнення викладачами кафедри журналів навантаження та інших документів, які стосуються навчального процесу;
▪ ведення журналу реєстрації курсових проектів студентів, їх зберігання та списання;
▪ передача в архів дипломних (магістерських) робіт з оформленням всіх необхідних документів;
▪ виписка розкладу викладачів кафедри тощо.

ОСВІТА:

2007р. – 2012р.

Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Освіта:
повна вища
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
магістр
Спеціальність:
Облік і аудит

ДОДАТКОВА ОСВІТА:

січень 2005 – лютий 2007

Англійське відділення Перших Київських державних курсів іноземних мов

липень-вересень 2023

Онлайн курс «Діамантова бухгалтерія” Школа бухгалтерської справи “Маестро”, м. Вінниця

МОВИ:

українська – вільно;
англійська – середній рівень

НАВИЧКИ:

Впевнений користувач ПК, зокрема комп’ютерних програм Word, Excel, PowerPoint. Маю досвід роботи в 1С, Medoc, СRM (Бітрікс 24)

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

Комунікабельна, старанна, відповідальна, організована, здатна швидко навчатися. Маю аналітичний склад мислення, вмію працювати з великою кількістю інформації. Люблю працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: