Резюме від 13 травня 2024 Файл

Микола

Генеральний директор

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПРО СЕБЕ
Маю великий досвід управління промисловими, виробничими та комерційними підприємствами з
різною організаційно-правою формою власності та досвід антикризового й операційного
менеджменту. Для підвищення комерційної ефективності бізнесу розробляв і успішно
впроваджував інноваційні підходи в систему управління, здійснював оптимізацію бізнес-процесів.
Вмію створити професійну команду, мотивувати персонал для виконання стратегічних завдань,
налагодити взаємодію підрозділів, розробити та впровадити стандарти роботи, уніфіковані форми
звітності. Мої навички роботи з командою допомагають вирішувати завдання будь-якої складності.
Цікавлюсь розробкою сучасних антикризових стратегій. Готовий до багатозадачного режиму роботи.
Вмотивований збагачувати досвід кваліфікованого менеджменту в компаніях на ринку України.

ЛАЗАРЕНКО ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
МИКОЛА Операційний менеджмент Робота з командою Іноземна мова
• Антикризовий менеджмент • Управління штатом 10-400 чол.
МИКОЛАЙОВИЧ • Розробка стратегії розвитку • Планування, розподіл завдань
English - Pre-Intermediate
працюю над вдосконаленням
• Оцінка ефективності бізнесу • Контроль ефективності команди
ПК
Генеральний директор • Підвищення рентабельності • Оптимізація системи мотивації • Пакет MS Office
Операційний директор • Планування, бюджетування • Оцінка результатів роботи (КРІ) • 1С Бухгалтерія
Директор компанії • Переговори з партнерами • Координація взаємодії підрозділів • Google G Suite

ДОСВІД РОБОТИ ТА ДОСЯГНЕННЯ
КОНТАКТИ Радник директора 11.07.2023 – т/час
Перший заступник директора 02.2021 – 07.2023
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Viber, Whatsapp ДП МОУ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ЗВ’ЯЗКУ»
Державне підприємство військово-промислового комплексу, ремонт техніки та обладнання
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Розробив стратегію розвитку та план заходів щодо виведення підприємства з фінансової кризи.
м. Київ, Голосіївський р-н • Провів аналіз фінансово-господарської діяльності та виявив проблемні зони та перспективи.
• Реалізував план погашення заборгованості по заробітній платі, податкам та виплатам у фонди.
• Відновив виробничі процеси та клієнтську базу (підприємства ВМС ЗСУ, МВС та інш).
• Здійснюю подальшу планомірну роботу щодо повернення дебіторської заборгованості (поточної та
ОСВІТА довгострокової) та проводжу аналіз кредиторської заборгованості на предмет мінімізації втрат підприємства
(договори реструктуризації, вирішення спірних питань в судовому порядку).

2004 – 2007 Облік і аудит Директор, ТОВ «TRADING & CONSULTING COMPANY» 05.2016 – 02.2021
Консалтинг в сфері продажів та інвестування
ХАРКІВСЬКА НАЦІОНАЛЬНА
АКАДЕМІЯ МІСЬКОГО • Провів аналіз рентабельності підприємств з каталогу об'єктів великої приватизації ФДМ України.

ГОСПОДАРСТВА • Запустив переговорний процес для залучення інвестицій до приватизації підприємств.
• Здійснював оцінку рентабельності об'єктів інвестування, створював інвестиційні рекомендації для власників
бізнесу щодо вибору об'єктів для інвестування та процедури приватизації.
• Вивчив специфіку просування агротоварів на ринку України, став контрактним партнером з продажу

КУРСИ, ТРЕНІНГИ •
продукції ТОВ «ТЕРРА НОВА» (виробництво біопрепаратів для агробізнесу).
Брав участь у реалізації проектів клієнтів, консультував щодо рентабельності об’єктів інвестування:
- купівля-продаж боєприпасів і продукції подвійного призначення;
2023 Академія практичних знань - видобуток копалин і очищення водойм земснарядами.
Курс «Комерційний директор 2.0» • Координував роботу юристів в ході приватизації об'єктів комунальної та державної власності.
(автор Катерина Паутова)
Керівник проєкту УАТК, ДП «УКРОБОРОНСЕРВІС» 02.2015 – 05.2016
2021 КК «Бізнес-конструктор» Експорт/ імпорт продукції та послуг військово-технічного та спеціального призначення
Курс «Власник малого бізнесу» • Здійснював фінансово-господарське управління в ДП «Українська авіаційна транспортна компанія».
(автор Кирило Куницький) • Оптимізував господарську діяльність підприємства ДП «УАТК» та систему охорони майна.
• Вдосконалив процес купівлі/ продажу товарів подвійного призначення на основі аналізу потреб ринку,
розширення бази клієнтів та супроводу процесу до підписання договору.
2017 МАУП
Курс «Менеджер з бізнес- • Успішно вів переговори і вирішував проблемні питання підприємства в контролюючих і виконавчих органах.

адміністрування підприємств» • Представляв інтереси УОС і УАТК на зборах в «Укроборонпром», в суді в процедурі банкрутства.
• Брав участь у створенні комітету кредиторів, представляв інтереси компанії УАТК на зборах комітету.

2016 Бізнес Молодь Україна
Генеральний директор, ПАТ «СУ «ТРАНСГІДРОМЕХАНІЗАЦІЯ» 04.2011 – 06.2013
Курс «Школа бізнесу» Будівництво, гідромеханізаційні роботи, видобувна галузь
• В умовах кризи вибудував ефективну систему управління, повернув компанію на ринок за рік.
2015 Аґенція бізнес-рішень «Успіх»
• Вивів підприємство зі стану банкрутства завдяки розробленій системі антикризових заходів щодо погашення
Курс «Сучасний менеджмент. кредиторської заборгованості та заборгованості по фонду заробітної плати.
Управління підприємством» • Здійснював управління повним циклом адміністративно-господарської діяльності підприємства.
2014 Аґенція бізнес-рішень «Успіх» • Успішно вів переговорів з клієнтами, в результаті яких уклав договори на виконання робіт:
Тренінг «Фінанси для не- - днопоглиблення: очищення водойм, ставків, річок, озер, каналів;
фінансистів» - видобуток корисних копалин, робота в кар'єрах, намив піску;
- спорудження берегового укріплення.
2011 Business Education Alliance • Тісно співпрацював з органами державної влади (ГІС, ДПС України, КМДА тощо).
Тренінг «Управління • Сформував команду (підбір та навчання персоналу, постановка завдань, контроль результатів).
підприємством: Управління
витратами, фінансами. Директор, ДП «КИЇВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД «РАДІАН» 02.2009 – 11.2010
Важке машинобудування
Управлінський облік»
• Провів аналіз діяльності та фінансового стану компанії.
• Розробив та успішно реалізував антикризову стратегію щодо виведення підприємства зі стану банкрутства
та погашення кредиторської заборгованості.

ДОДАТКОВО • Успішно провів безпрецедентну процедуру реорганізації шляхом приєднання ДП, яке знаходилося в
управлінні Міністерства Оборони, до державного підприємства, підпорядкованого Кабінету Міністрів.
• Ведення переговорів з постачальниками і клієнтами, контроль виконання договірних зобов'язань.
Посвідчення водія категорії В • Оптимізував взаємодію виробничих одиниць, цехів та інших структурних підрозділів.
Маю власний автомобіль • Представляв інтересів підприємства, сприяв реалізації позитивних рішень в спірних питаннях в органах
державної влади (військова контррозвідка, виконавча служба, військова і міська прокуратура, контрольно-
Готовий до відряджень ревізійне управління м. Києва, Міністерство Оборони, СБУ, КМДА тощо) .
• Здійснював контроль за дотриманням законодавчих норм, активне використання правових заходів з метою
поліпшення управління, зміцнення договірної дисципліни.

Керівник АГВ, СП «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ УКРАЇНА-МЕРСЕДЕС БЕНЦ» 12.2005 – 12.2008
Автомобільний бізнес

• Забезпечував матеріально-технічну базу підприємства, проводив тендери на закупівлю ОЗ і МШП.
• Координував взаємодію та систематизував витрати адміністративно-господарського, транспортного відділу
та відділу зв'язку.
• Здійснював підготовку та супровід договорів (оренди, купівлі-продажу товарів, послуг).
• Брав участь у масштабній реконструкції - організація переїздів, планування і контроль проведення
будівельно-ремонтних робіт, розробка і впровадження стандартів робочого місця.
• Удосконалив систему охорони, ввів у дію на підприємстві систему доступу "MUL-T-LOK".
• Контролював роботу служби охорони, транспортного відділу, відділу зв'язку та інженерної служби.
• Здійснював інвентаризацію основних засобів, МШП і закріплення їх за начальниками департаментів.

ЛАЗАРЕНКО МИКОЛА Генеральний директор l СОО l СЕО page 2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: