Резюме від 31 січня 2024 Файл

Оля

Адміністратор, HR-фахівець

Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Слабецька Ольга Василівна

дата народження: 08.11.1987 р.
сімейний стан: незаміжня
79016, м. Львів, вул. Митр. Андрея 2, кв.15
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2004-2009 р.р. – навчання в Національному університеті “Львівська політехніка”, Інститут економіки і менеджменту, за спеціальністю “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”, диплом спеціаліста.
Виконання дипломної кваліфікаційної роботи на тему: “Удосконалення діагностики адміністративних витрат ДТГО “Львівська залізниця” в умовах розвитку зовнішньоекономічної діяльності ”.
Додаткова освіта:
жовтень 2015р. – курси з підвищення кваліфікації “Правове регулювання трудових відносин. Практичні питання оплати праці на підприємстві”.
травень - липень 2022р. – курси англійської мови рівень Intermediate (B1)
Досвід роботи:
26.05.2010р. – 31.05.2021р. – “ДП “Міжнародний аеропорт “Львів” ім. Данила Галицького” , посада провідного інженера з організації та нормування праці.
Основні обов'язки:
- здійснення перевірки графіків та табелів обліку робочого часу працівників;
- ведення табельного обліку;
- ведення руху кадрів, обліку кількості працівників та штатної книги, внесення змін до штатного розпису;
- здійснення розрахунку середньооблікової чисельності та чисельності в еквіваленті повної зайнятості, складання звітів про використання робочого часу;
- нормування певних видів робіт, фотографії робочого дня та хронометричні спостереження;
- складання річної статистичної звітності, прогноз витрат по заробітній платі у фінансовому плані.
Знання мов:
українська, російська, польська, англійська – розмовна, німецька – базовий.
Інші навики:
вільний користувач ПК: MS Office (MS Word, MS Excel), 1С: Бухгалтерія, MEDoc.
Особисті дані:
досвід вирішення конфліктних ситуацій, налагодження робочих процесів, вміння виконувати безліч різноманітних завдань в короткі терміни, вміння вирішувати одночасно кілька завдань, креативність мислення, вміння працювати в команді і організовувати робочі процеси, уникаючи конфліктних ситуацій. Вмію організувати свою роботу, правильно розподілити час на виконання завдань
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, креативність, швидко сприймаю інформацію, прагнення навчатись нового

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: