Резюме від 10 червня 2024 Файл

Олексій

Керівник, фінансовий директор, менеджер проєктів

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олексій Коломейцев
Директор / Фінансовий директор / Менеджер проектів

43 роки
Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Понад 20 років досвіду управління фінансовими, інвестиційними, виробничими та
будівельними проектами.

Ключові компетенції:
❏ Практичний досвід реалізації великих фінансових, інвестиційних, виробничих та
будівельних проектів.
❏ Ефективне управління фінансовими ресурсами та активами компанії.
❏ Створення методологічного забезпечення проекту.
❏ Ведення документообігу в проектах.
❏ Досвід управління великими колективами.
❏ Ведення переговорів.

Досвід роботи:

06.2020 – теперішній час Директор проекту / Фінансовий директор у групі компаній
ПЕКО (будівельний, деревопереробний бізнес)

Функціональні обов'язки:
● Керування фінансовими ресурсами групи компаній.
● Формування бюджету, управлінської та бухгалтерської звітності.
● Пошук та залучення нових клієнтів.
● Взаємодія з податковими органами, у тому числі щодо відшкодування ПДВ по експортних
операціях.
● Координація роботи польського офісу компанії з метою оптимізації по експортних
операціях ціноутворення та оподаткування в Україні.
Реалізовані проекти:
● Удосконалення фінансової схеми роботи бізнесу, зниження податкового навантаження та
оптимізація інших витрат.
● Створення та залучення в фінансову схему роботи нерезидента, що дало змогу
оптимізувати податкове навантаження по експортних операціях.
● Збільшення валового обороту та прибутку компанії.
● Укрупнення деревообробного бізнесу у тому числі за рахунок організації експорту но нові
світові ринки.

02.2018 – 03.2020, Начальник управління ресурсного забезпечення Адміністрації
Державної кримінально – виконавчої служби України

Функціональні обов'язки:
● Організація харчування, енергозабезпечення, речового забезпечення та комунального
обслуговування у пенітенціарних установах.
● Розробка бюджету ресурсного забезпечення пенітенціарної системи.
● Розробка річного плану забезпечення пенітенціарної системи, визначення предметів
закупівлі в умовах дефіциту фінансування.
● Проведення тендерних процедур, контроль за дотриманням договорів.
● Розробка, удосконалення нормативної бази для пенітенціарної системи, контроль за її
дотриманням.

Реалізовані ініціативи:
● Удосконалення формування аналітики та оцінки ефективності за ресурсним напрямком.
● Розробка порядку створення, використання та безпосереднє формування матеріально-
технічного резерву пенітенціарної системи.
● Впровадження покращених норм харчування в пенітенціарній системі, розробка нового
порядку організації харчування.
● Розробка нової символіки та форменого одягу служби.

06.2014 – 01.2018, Заступник Генерального директора / Директор у ключових проектах
групи компаній Kyiv Global (інвестиційний, будівельний, ягідний, орендний бізнес)

Реалізовані проекти:
● Розробка фінансової схеми будівництва житлового масиву на 2300 квартир у м. Київ із
залученням компанії по управлінню активами та створення власного корпоративного
інвестиційного фонду.
● Удосконалення фінансової схема роботи орендного бізнесу (190 тис. м² будівель, 40 га
землі) із додаванням в роботу низки нових юридичних осіб що дозволило суттєво скоротити
обов’язкові платежі та податки.
● Створення промислової ягідної плантації включаючи: 100 га лохини та 120 га чорної
смородини (відповідальність за створення проекту плантації, закладки плантації, вихід на
плодоносіння, отримання бюджетного відшкодування витрат на утворення плантації).
● Розроблення бюджету, фінансової схеми роботи, реконструкція та запуск в роботу двох
баз відпочинку.

Функціональні обов'язки:
● Керівник та фінансовий директор проектів:
- Управління двома базами відпочинку в м. Київ та м. Яготин.
- Управління промисловою ягідною плантацією у Волинської області.
● Фінансовий директор у проектах:
- З боку замовника будівництва - будівництво житлового масиву на 2300 квартир в м. Київ.
- Управління та здачею в оренду комерційного нерухомого майна, площею 190 тис. м².

10.2009 – 05.2014, Керівник / Фінансовий директор ТОВ «Таврика – Інвест»
(інвестиційна діяльність, орендний бізнес, будівництво комерційної та житлової нерухомості).

Реалізовані проекти:
● Розробка концепції, проектування, отримання дозволу на будівництво
багатофункціонального торгово-офісного та житлового комплексу площею 35 тис. м².
● Розробка концепції, проектування, торгово центру площею 10 тис. м².
● Розробка концепції, проектування та будівництво готельного комплексу на 32 номери.
● Впровадження нового напрямку роботи – будівництво та продаж індивідуальних
будинків.

Функціональні обов'язки:
● Керівник:
- Підбір, оцінка та придбання земельних ділянок та нерухомого майна з метою подальшої
реконструкції або нового будівництва;
- Розробка концепції щодо реконструкції або нового будівництва.
- Розробка проекту будівництва, отримання відповідних дозволів на будівництво.
- Керування процесом будівництва, від концепції до здачі в експлуатацію.
- Пошук клієнтів для продажу власної нерухомості, презентація проектів, оформлення
передачі власності.
- Управління портфелем власної нерухомості, включаючи житлову та комерційну
нерухомість.
● Фінансовий директор:
- Керування фінансовими ресурсами групи компаній.
- Формування бюджету, управлінської та бухгалтерської звітності.
07.2005 – 09.2009, Фінансовий директор / керівник напрямку нерухоме майно
Інвестиційний фонд “Верона” (інвестиційна діяльність, орендний бізнес, меблевий бізнес,
будівництво комерційної та житлової нерухомості).

Реалізовані проекти:
● Збільшення фінансових ресурсів фонду шляхом залучення нових клієнтів та банківських
кредитних ресурсів.
● Збільшення валового обороту та прибутку фонду за рахунок збільшення портфелю
нерухомого майна.
● Удосконалення аналітики та впровадження управлінської звітності по напрямках
меблевого виробництва та будівництва.
● Впровадження окремої управлінської звітності для клієнтів фонду, організації
квартальних звітів для клієнтів.

Функціональні обов'язки:
● Керування фінансовими ресурсами фонду.
● Формування бюджету, управлінської та бухгалтерської звітності.
● Проведення квартальних звітів для клієнтів фонду.
● Забезпечення фонду кредитними ресурсами.
● Пошук нових клієнтів та залучення інвестицій.
● Організація купівлі та продажу нерухомого майна.
● Поточне керування пакетом нерухомого майна фонду.

07.2002 – 06.2005, Заступник директора по роботі з ключовими клієнтами (корпоративні
клієнти та клієнти – фізичні особи) філія «ПриватБанку»

Функціональні обов'язки:
● Формування та керування корпоративним кредитним портфелем філії.
● Роботи з ключовими клієнтами філії.

Освіта:
Вища освіта, у 2002 році отримано диплом спеціаліста за спеціальністю облік та аудит.

Знання мов: українська вільно, англійська – B1

Додаткова інформація:
❏ Вибагливий до себе та оточуючих, націлений на результат експерт з фокусом на
перспективу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: