Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Елеонора

Діловод, адміністратор офісу, секретар, головний спеціаліст, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Діловод

з 02.2024 по нині (3 місяці)
Головне управління Держвної податкової служби України у Київській області, Київ (Державні організації)

•Реєстрація вихідної та вхідної кореспонденції (листи, накази, заяви на ліцензії тощо) в системі УДО
•Перевірка вихідної кореспонденції перед підписом керівника на відповідність до уніфікованого документообігу ГУ ДПС України у Київській області
•Консультативна та роз’яснювальна робота щодо підготовки кореспонденції (листи, накази) відповідно до Типової інструкції діловодства, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55

Діловод

з 01.2022 по 10.2023 (1 рік 9 місяців)
Міністерство освіти і науки України, Київ (Державні організації)

Виконання обов’язків діловода Управління з питань державного майна та підприємств: реєстрація вхідної кореспонденції Управління в системі АСКОД; аналіз документів, що надійшли до Управління з питань державного майна та підприємств та визначення виконавця; координація та контроль за виконанням документів ДСК, які надійшли до Управління, підготовка проектів резолюцій для начальника Управління, консультативна та роз’яснювальна робота в телефонному режимі та он-лайн.

Фахівець з обліку

з 01.2022 по 10.2023 (1 рік 9 місяців)
Міністерство освіти і науки України, Київ (Державні організації)

Головний спеціаліст управління з питань державного майна та підприємств:
•Перевірка наданих пакетів документів для отримання наказів про закріплення майна за закладами освіти
•Підготовка наказів про закріплення державного майна закладами освіти та про внесення змін у відповідні накази
•Підготовка матеріалів на видачу довіреностей
•Листування з підзвітними організаціями та установами
•Робота в Автоматизованій системі «Юридичні особи»

Помічник керівника

з 05.2015 по 12.2021 (6 років 7 місяців)
Міністерство освіти і науки України, Київ (Державні організації)

•Робота в приймальні: організація графіку роботи керівника; координація документообігу та телефонних дзвінків, адресованих керівникові; аналіз документів, що надійшли до керівника та визначення виконавця, підготовка проектів резолюцій для керівника, консультативна та роз’яснювальна робота в телефонному режимі та он-лайн

Кадровик

з 11.2014 по 05.2015 (6 місяців)
Міністерство освіти і науки України, Київ (Державні організації)

Головний спеціаліст у нагородному відділі: підготовка наказів щодо нагородження педагогічних працівників регіональних управлінь освіти і науки відомчими заохочувальними відзнаками Міністерства освіти і науки України за підсумками навчального року та атестації педагогічних працівників, проектів наказів щодо нагородження відомчими заохочувальними відзнаками Міністерства освіти і науки України педагогічних та науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів, осіб та трудових колективів підприємств, установ і організацій з нагоди ювілейних дат та з нагоди професійних свят працівників освіти і науки, контроль за процедурою візування та реєстрації наказів, ведення бази даних; підготовка документації для нагородної комісії Міністерства освіти і науки Україн

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2005 по 10.2009 (4 роки 1 місяць)
ТОВ "Равіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Менеджер сервісного центру "Нокія":
•консультативна робота з клієнтами (фізичними та юридичними), робота з регіонами (у т. ч. відправка та отримання посилок), прийом, облік, видача апаратів, оформлення документації
•укладення договорів на передпродажний ремонт
•створення та ведення звітності по базі даних
•робота з фірмами-співробітниками у режимі он-лайн
•робота на касовому апараті

Адміністратор медичної клініки

з 09.2003 по 03.2005 (1 рік 6 місяців)
КП "Лікар Айболіт", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Адміністратор стоматологічної клініки
•організація графіку роботи клініки
•закупівля медикаментів, ведення обліку медикаментів
•робота із страховими компаніями
•ведення первинної бухгалтерії
•консультативна робота, ведення облікової документації
•робота з касовим апаратом
•запис на прийом до лікарів
•оформлення медичних карток пацієнтів

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2000 по 05.2001 (11 місяців)
Кадрове агенство "Вакансія - 2000№, Київ (Пошук персоналу, HR)

Менеджер кадрового агентства «Вакансія - 2000»
•консультативна робота, підбір вакансій для здобувачів
•укладення договорів з роботодавцями
•ведення облікової документації
•реєстрація телефонних дзвінків
•робота на касовому апараті

Освіта

Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова

Педагогіка та психологія, Київ
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут підготовки кадрів промисловості за спеціальністю "Менджер офісу"

1999, 4 місяці

Знання і навички

Ведення документації Здатність до навчання Стресостійкість MS Word MS Office Привітність Грамотна усна та письмова мова Діловодство Уміння користуватись оргтехнікою MS PowerPoint MS Excel

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Ранг державного службовця - 7
Стаж державної служби: 8 років 08 місяців
Впевнені організація і ведення діловодства відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: