Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Екатерина

HR-директор

Вік:
45 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Катерина Івченко / HR Директор
Місце Проживання: Запоріжжя, Україна
Phone: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійний Профіль

Цілеспрямована та націлена на результат директор з управління персоналом з більш ніж
двадцятирічним прогресивним досвідом керівництва, кадровими ініціативами в різних галузях,
включаючи автомобільну промисловість, нерухомість та інші. Маю значний досвід у керівництві
HR-функціями, впровадженні інноваційних рішень з управління талантами та формуванні
позитивної культури на робочому місці. Маю великий досвід дистанційного підбору персоналу
на підприємства країн Азії та Європи.

Ключові Навички

- Стратегічне управління персоналом
- Залучення та управління талантами
- Відносини з працівниками та їх залучення
- Юридичний досвід
- Організаційний розвиток
- Управління ефективністю команди
- Адміністрування пільг
- Міжфункціональна співпраця
- Тайм-менеджмент
- Найвищий рівень проф. комунікації
- Мультизадачність
- Просунуте розуміння та практичні навички маркетингу

Серпень 2016 - Листопад 2019 НПП Рост, ООО
HR Director

Обов’язки
Під час мого перебування на цій посаді я впроваджувала стратегічні кадрові
ініціативи, спрямовані на оптимізацію досвіду співробітників та підвищення ефективності
організації. Це включало пошук як лінійного персоналу так і топ-менеджменту, адаптацію,
управління ефективністю та взаємовідносини з працівниками.

Ключові Досягнення
● Очолювала успішні зусилля із залучення, найму та адаптації професіоналів
найвищого рівня, підтримуючи штат у 400 осіб протягом динамічного періоду
● Впровадила надійні системи управління ефективністю, що сприяло
підвищенню продуктивності, задоволеності працівників та загальної
ефективності організації
Квітень 2013 - Листопад 2016 Stel'ka Club
Засновниця джаз клубу

Обов’язки
Заснували Олександрівський джазовий клуб - "Stel'ka Club". Створила місце, яке
виходить за рамки звичайних розваг - це культурний центр. Маючи великий творчий
потенціал і любов до мистецтва, я допомогла клубу розвиватися і стати важливою
частиною громади. Клуб відіграв велику роль у тому, що наша громада стала багатою та
різноманітною в культурному плані.

Ключові Досягнення
● Керувала мистецьким напрямом клубу, керувала різноманітні джазові
виступи, які приваблювали широку аудиторію, сприяючи зміцненню
репутації клубу як яскравого культурного осередку.
● Сприяла залученню громади через організацію заходів та колаборацій,
створюючи інклюзивне середовище, яке об'єднало людей через спільне
сприйняття джазової музики та культури.
● Успішно розробила ідентичність бренду клубу "Stelka Club", створивши його
як авторитетну на місцевій культурній сцені.

Жовтень 2012 - Квітень 2014 ТОВ "Бізнес-Альянс"
Менеджер з оренди нерухомості

Обов’язки
Керувала орендою комерційної нерухомості, включаючи офіси, склади та
виробничі приміщення. Була членом правління громадських організацій та директором
ТОВ та як фізична особа-підприємець на загальній системі оподаткування.

Ключові Досягнення
● Була членом правління громадських організацій та директором ТОВ.
● Керувала демонтажем складних металевих конструкцій, координуючи
навантаження, транспортування та монтаж.
● Займалася порізкою та здачею металобрухту, співпрацюючи з відповідними
організаціями.

Лютий 2000 - Вересень 2012 Українська товарна біржа
HR - Директор

Обов’язки
Виконувала різноманітні обов'язки, діючи як головна економка, менеджер з оренди
та менеджер будівельних робіт. Керувала персоналом з 20 осіб, забезпечуючи
ефективність та продуктивність.Здійснювала контроль над щоденними операціями,
сприяючи створенню позитивної робочої атмосфери.
Ключові Досягнення
● Керувала успішною координацією та виконанням операцій з нерухомістю,
включаючи вирішення проблемних питань щодо складних об'єктів
нерухомості, а також забезпечував дотримання регуляторних вимог,
сприяючи фінансовому успіху організації.
● Успішно керував різноманітною командою з 20 осіб, сприяючи формуванню
позитивної робочої культури та досягненню високого рівня задоволеності та
утримання персоналу.

Січень 1997 - Листопад 1998 Українська товарна біржа
Заступник відділу реєстрації

Обов’язки
Нагляд за процесом реєстрації договорів, пов'язаних з купівлею-продажем
транспортних засобів. Забезпечення точності та повноти контрактної документації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Руководитель направления, отдела персонала, менеджер по персоналу
Дніпро, Київ , ще 2 міста

Project manager, People partner, HRBP, HR generalist, HRTL
Інші країни, Дистанційно

Юрист, редактор, інспектор з кадрів, начальник відділу
25000 грн, Дніпро, Дистанційно

HRD, психолог
Київ, Інші країни, Дистанційно

HR Generalist (IT)
Київ, Дистанційно

Менеджер з персоналу, HRD, HR Generalist, IT Recruiter
27000 грн, Кам'янське, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: