Резюме від 20 березня 2024 Файл

Юлія

Адміністратор інтернет-магазину, менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бутенко Юлія м. Бровари, Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністрування сайту
Вік: 31 рік

ДОСВІД РОБОТИ НАВИЧКИ

ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Старший ​Комунікабельність
продавець-консультант ​Стресостійкість
17.02.2014 - 10.01.2022
​Готовність до навчання
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Ocean Plaza’
Мої обов’язки: відкриття та закриття магазину; ведення ​Ведення документації
бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт); інкасація магазину;
​Робота з клієнтами
проведення співбесід; створення та редагування графіків роботи на
день; наставництво для персоналу;, надання задач на день ​Управління командою
персоналу; контроль наповнення залу товаром; аналітика продажів ​Неконфліктність
та згідно неї зміна розміщення товарів у залі; спілкування з
клієнтами магазину та вирішення можливих виниклих питань;
закупівля непродовольчих товарів для персоналу.
МОВИ

ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Виконуюча обов’язки Українська - рідна
заступника директора магазину
10.01.2022 – 1.10.2022 (у цей період 3 місяці, по причині початку війни) Англійська - базова
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Проспект’
Мої обов’язки: створення графіків відпусток на рік; вирішення всіх
бухгалтерських питань по фіскальним звітам в магазині;
документообіг та матеріальна відповідальність; відкриття та
закриття магазину; ведення бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт);
інкасація магазину; проведення співбесід; створення та
редагування графіків роботи на місяць; наставництво для
персоналу; надання задач на день персоналу; контроль наповнення
залу товаром; аналітика продажів та згідно неї зміна розміщення
товарів у залі; спілкування з клієнтами магазину та вирішення
можливих виниклих питань та проблем.

Онлайн-платформа ‘Ukrainian Showroom’,
Адміністрування сайту, менеджер по роботі з клієнтами
1.07.2022-31.01.2024 ( досі працюю - останній місяць роботи сайту)

Онлайн-платформа з українськими брендами одягу, взуття та
аксесуарів - https://ukrainianshowroom.com/?v=3943d8795e03
Мої обов’язки: адміністрування сайту; завантаження нових брендів
на сайт; оновлення інформації на сайті; отримання замовлень та
оброблення їх; комунікація з усіма брендами, що є на платформі;
передача замовлень та організація доставки від бренду до клієнта;
ведення таблиць зі звітністю по продажу товару; облік товару на
стоці таконтроль доставки товару; комунікація з клієнтами з
будь-якої точки світу, щодо уточнень замовлення та ведення
клієнта до моменту отримання замовлення.

ОСВІТА

Державний торговельно-економічний університет,
Київ – Магістр
1.09.2009 –30.05.2014

Організація оптової та роздрібної торгівлі - магістр

Товарознавство та організація роздрібної торгівлі - бакалавр

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: