Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Надія

Менеджер з продажу

Вік:
49 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.


Ковальова Надія
м. Львів
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») к.т.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

05.2021-07.2022

07.2014- 12.2020

09.2009 –06.2014

05.2008- 03.2009

С 26.04.2007- до 10.04.2008

С 05.2006- до
12.04.2007

С 08.1999 р.- до 05.2006

С 10.1997 р.- до 06.1999

.

С 04.1995 р.-09.1997

Освіта

2018

2001-2003

1991-1996

Додатково

Знання мов

Особисті якості

Рекомендації

Регіональній менеджер Натурфарм ПрАТ
Стартап нового бизнес юніту компаніі Стомотологія TM Arkona
• Формування клиентської бази, розвиток продаж в регіоні.Підписання договорів з дистрибуторами та роздрібними клієнтами, ведення товарного та складського обліку, взаєморозрахунків та звітності.Активна презентаційна та виставкова робота, організація то проведення майстер класів та апробацій.
• За короткий період часу, була сформована ефективна клієнться база, досягнуто вконання планів продаж.Упішно пройдена атестація.
• В умовах війни, прийнято весь склад з регіонів та організовано реалізацію через Львів.
.Регіональний трейд-маркетолог ТОВ БаДМ
Регіональний менеджер Західного регіону (Закарпатська, Львівська, Тернопільська, Івано-Франківська, Чернівецька, Волинськая, Рівненска обл-ті)
ТзОВ Промофарм (зовнішня служба БаДМ).

• організація просування продукції на ввіреній території (Rx, OTC), виконання регіональних завдань відповідно до стратегії компанії; виконання численних і якісних показників. Розвиток потенціалу території регіону, еффективне покриття, планування, аналіз і звітність, в стандартах і вимогах компанії.
• підбір, навчання, коучинг, мотивація, організація, контроль і коригування роботи, розвиток команди медичних представників, контроль виконання стандартів і досягнення індивідуальних планових показників, планування продаж, аналіз ринку; побудова та розвиток співпраці з ключовими клієнтами- аптечними ринкоутворюючими мережами в регіоні; аптеками, лікарями-прескрайберами OPL.Проведення переговорів та підписання договорів по маркетинговій співрації.Організація та реалізація комаркетингових компаній.
• координація та здійснення різних видів маркетингових активностей, розробка, пропозиція, узгодження, реалізація, звітність.
• співробітництво зі структурою трейд-маркетингу компанії по «відтоку» на території регіону. Проведення продуктових презентацій для ТВ РСП.
• Особисті досягнення: виконання плану продажів регіону, розвиток і покриття потенціалу продажів в регіоні.
Розвиток бізнесу ПТМ компанії в регіоні та популяризація продукції великими темпами, в короткі терміни з нуля. Формування успішної команди з подальшим виконанням поставлених цілей.
Сформовано базу ключових клієнтів з особистими відносинами (АС і OPL) Західного регіону.
СПДФО Кіріллова-Ковальова Н.Б. Компанія Тристар консалтинг.

Спеціалізація консалтинг и послуги :
• Менеджмент
• Маркетинг
• Івент

Керівництво підприємством
• Реєстрація та організація діяльності підприємства
• Стартап офісу
• Ведення переговорів, укладання договорів з клієнтами
• Підбір, навчання, розробка і введення стандартів з обслуговування, атестація персоналу
• Організація співпраці в системі аутсорсинг
• Ведення проектного управлінського консалтингу
• Розробка і організація рекламних компаній: візуальна, друкована, аудіо, BTL.
• Розробка, організація і проведення проектів з івенту і тімбілдінгу.
• Організація і управління діяльністю розвиваючого центру для дітей, підлітків та батьків, салону з прокату костюмів, кафе.

ПП Крупс, мережа західноукраїнських магазинів побутової техніки ТМ Технолюкс (23 ТТ)
Директор по роздрібній торгівлі

Керівник роздрібної мережі підприємства

• Керівництво, організація і контроль бізнес процесів підрозділу.
• Реорганізація структури роздрібного підрозділу компанії, системи управління, обліку матеріальних цінностей, звітності магазинів, відповідальності за економічні результати керівників.
• Постановка системи планування продажів і витрат на звітний період (бюджет). Контроль за використанням коштів, в рамках бюджету і виконанням планових показників по прибутковості та продажів.
• Побудова системи взаємодії зі структурними підрозділами компанії: сервіс, логістика, Фінаси, поставки.
• Антикризове управління.
• Розробка і проведення рекламно-маркетингових акцій по мережі.
• Робота з інстанціями, рішення адміністративно-господарських питань.
• Запуск Нових ТТ і реорганізація існуючих.
• Розробка та впровадження системи франчайзингу.
• Підбір та навчання персоналу

Львівський молочний комбінат (Корпорація Мілкіленд-Україна, ТМ Добряна).
Перший заступник директора комбінату. Комерційний директор.

• Управління виробничо-торговельною діяльністю підприємства.
• Економічний аналіз, ціноутворення, виконання показників по прибутковості виробничо-торгового підприємства.
• Управління логістикою і відділом продажів
• Взаємодія з виробництвом
• Формування і введення цінової політики підприємства, відповідно до державної політики (обмежень в націнці на соц.товари)
• Оптимізація роботи з первинною документацією
• Побудова сучасного відділу продажів
• Підбір та навчання персоналу, проведення тренінгів
• Планування та реалізація рекламних компаній по просуванню продукції комбінату
• Управління регіональними дистриб'юторами
• Проведення тендерних і комерційних торгів, підписання договорів з VIP клієнтами

Компанія Європлей (Всеукраїнські підрозділ концерну «Європродукт» по дистрибуції дитячої іграшки та меблів)

Директор філіалу
• Створення та реєстрація філії
• Розробка і побудова структури філії, політики збуту на регіональному рівні.
• Підбір та навчання персоналу, розробка мотиваційних програм.
• Щомісячне планування продажів і витрат на звітний період (бюджет). Контроль за використанням коштів, в рамках бюджету і виконанням планових показників по прибутковості філії.
• Проведення переговорів та підписання договорів з VIP клієнтами.

ЧП ТФ «Дитячий супермаркет», ЧП ТФ «Антошка» (Всеукраїнський концерн по дистрибуції товарів дитячого асортименту)

Керівник відділу дистрибуції
• Організація, розвиток і контроль дистрибуційної мережі (промислова група товарів) Територіального управління (Західна Україна-Львівська, Закарпатська, Тернопільська, Івано-Франківська, Чернівецька, Хмельницька та Рівненська обл.)
• Аналіз і управління реалізацією, взаєморисами, товарними залишками, поставками-замовленнями на регіональний склад.
• Аналіз відповідного сегмента ринку, конкурентний аналіз, розширення регіональної дистрибуції
• Організація роботи відділу (розробка функціональної організаційної структури, підбір і навчання персоналу, контроль і мотивація роботи торгових менеджерів)
• Аналіз результатів діяльності відділу, прийняття рішень., Планування.
• Організація сертифікації імпортної й промислової продукції концерну

Директор роздрібної мережі Антошка Захід, Керівник відділу маркетингу Антошка Захід
• Стартап 5ти роздрібних магазинів концерну (Львів - 4, Івано-Франківськ-1)
• Підбір та навчання торгового персоналу, керівників і торгових адмінстраторів
• Планування і управлення діяльністю магазинів
• Контроль над результатами: продажу, ефективність, звітність, виконання стандартів
• Розробка та реалізація заходів щодо підвищення показників діяльності
• Моніторинг товарних запасів на складах та магазинах, облік сезонності, оборотності за категоріями товарів
• Реалізація централізованих спланованих рекламних кампаній
• Розробка та впровадження медичного маркетингу в різниці. Авторський проект «Палата Антошка» в пологових будинках м.Львів та Івано-Франківськ.
• Розробка спеціальних рекламних кампаній, виходячи із специфіки регіону: розробка концепту event, BTL, макетів, POS матеріалів, Outdoor, Indoor,Brand, season.Організація та проведення іміджевих маркетингових проектів- Палата АНТОШКА в пологових будинках міста, органазіація та проведення свят дитячої моди, написання публікацій в корпоративному виданні.
• Проведення самостійних маркетингових досліджень (метод фокус-групи, анкетування, поведінковий моніторинг)
• Розробка торговельних знаків, слоганів, сценаріїв відео-аудіо роликів і сценаріїв іміджевих подієвих заходів.
• Планування, організація та реалізація маркетингового плану Територіального управління.

Компанія «У.Д.О.» (Нідерландська компанія з 1996 р по 07.1999 р – ексклюзивний дистриб'ютор компанії Procter & Gamble в Західному регіоні України, з 1999 р - офіційний дистриб'ютор компаній Gillette, Colgate-Palmolive, Kimberly-Clark, Master Foods & Effems, Wrigley's)

Бренд Менеджер (напрямок Gillette)
• Ведення складського і бухгалтерського обліку товарних запасів і планування закупівель
• Проведення банківських і касового операцій
• Дистрибуція в 8 областях Західного регіону України
• Безпосередній контроль за продажами 6 торгових представників. Проведення атестації персоналу, навчання, проведення тренінгів
• Розробка і впровадження розподільчих документів.
• Перевірка Збереження товарно-матеріальних цінностей, що існують на регіональних відділеннях
• Контроль за умовами роботи і витратами на дистрибуцію регіональних відділеннях
• Моніторинг ринку, аналіз, прийняття оперативних рішень в конкурентних ситуаціях


Торговий адміністратор філії (менеджер операцій), дистрибуція продукції P & G
• Відкриття філії з «нуля»
• Проведення банківських і касових операцій
• Робота з контролюючими органами
• Ведення складського і бухгалтерського обліку товарних запасів, венсейлінг (Обробка даних з хенд-Хелд копмьютеров (NORAND 4500 b і PSION), планування поставок
• Організація дистрибуції в Хмельницькій і Чернівецькій областях
• Розробка маршрутів доставки продукції, контроль, навчання п'яти Вен-екіпажів
• Робота сVIP- клієнтами
• Аналіз результатів роботи філії в цілому і складання бухгалтерської і управлінської звітності для головного офісу компанії.

ТОВ «Зубра-центр» (офіційний дистриб'ютор СК Джонсон Київ, Nivea)
Менеджер з продажу
• Організація дистрибуційної мережі на Західній Україні
• Разроботка маршрутів доставки продукції, експедиція товару і контроль за викладкою реалізатора
• Контроль товарних залишків, взаєморозрахунків з покупцями
• Участь в бухгалтерському, управлінському та складському обліку

• Курси сестринської справи диплом з відзанкою

МАУП
• факультет економіки и управління бізнесом

ЛГУ
• Історичний факультет, диплом з відзнакою.

• Знання комп'ютера (MS-DOS, Windows, MS-Office, Internet, 1-С «Підприємство, Бухгалтерія», Navision Fin, Клієнт-банк)
• Посвідчення водія кат. "В", стаж водіння 20 років
• Тренінг «Техніка ефективне комунікації» Студія С. Біткова Львів
• Корпоративні навчальні програми:
• Лідерство і профессіоналізм. Прорив у результатах (Москва TCI) Процедури підбору і атестації персоналу. (USA G.Raiter) Техніка ефективних продажів (Київ Бізнес Майстер) Методика Адіжес Стратегічне управління підприємством (Ізраїль.Інститут Адіжес), Техніка аптечного і лікарського візиту (АРТС бізнес), продуктові тренінги Pfizer
Відзначено керівництвом дипломами і грамотами, за професіоналізм, високі результати і особистий внесок у розвиток компанії.

• Українська (вільно)
• Російська (вільно)
• Англійська (розмовна)
• Польська ( розмовна)
Цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність, енергійність, ініціативність, комунікабельність, організаторські здібності, аналітичний, конструктивні й підхід до бізнесу, креативність.
Керівник зовнішньої служби ТОВ Промофарм Северинова Валерія тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Реков В'ячеслав, фінасовий директор, АТ Мілкіленд тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Крючкова Тетяна, Европродукт (Антошка), Директор львівської філії тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: