Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Андрій

Заступник комерційного директора

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник комерційного директора

з 06.2022 по 02.2024 (1 рік 8 місяців)
Мережа магазинів Копійочка, Івано-Франківськ (Роздрібна торгівля)

Магазини Копійочка - це одна з найбільших мереж на Західній Україні. Концепція магазинів Копійочка полягає у продажу товарів для дому та товарів першої необхідності за низькими цінами. На січень 2024 року мережа нараховує більше 370 магазинів.



Основні обов'язки:

- Виконання планових показників KPI
- Організація та контроль роботи напряму Дрогери та ВТМ в категоріях: Побутова хімія, Догляд за собою, Догляд за дитиною, Чоловічий догляд
- Аналіз динаміки продажів напряму Дрогері та ВТМ; Робота зі звітами
- Проведення переговорів, робота з виробниками та покращення торгових умов: P&G, LOREAL, Henkel, Schwarzkopf, Beiersdorf, Colgate, Unilever, Johnson& Johnson, та інші.
- Аналіз ринку та роботи конкурентів
- Робота з асортиментними матрицями
- Контроль ціноутворення мережі та конкурентів, затвердження переоцінок
- Затвердження акцій на нові промо періоди
- Затвердження ротацій по асортименту
- Затвердження асортиментних планограмм
- Затвердження ЗЕД замовлень напрямку та контроль відвантажень імпортного товару
- Формування плану та контроль запуску нових товарів ВТМ
- Контроль роботи відділу ВТМ відповідно до річного планування
- Затвердження тендерів ВТМ
- Контроль рівня сервісу постачальників
- Навчання команди та нових співробітників (переговори з постачальниками, формування промо календаря, робота з асортиментними матрицями, робота зі звітами, проведення тендерів та ін.)

Керівник відділу "Нон Фарма"

з 11.2021 по 06.2022 (7 місяців)
Подорожник, мережа аптек, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Аптеки «Подорожник» - найбільша мережа аптек України, яка займається торгівлею товарів медичного призначення, догляду та косметики. На липень 2023 року нараховує близько 1600 аптек на всій території України.

Основні обов'язки:

- Організація та контроль роботи напрямку Нон Фарма
- Аналіз роботи конкурентів ( асортимент, ціноутворення, акціювання)
- Розробка та узгодження стратегії розвитку напрямку: пропозиції по розширенню ВТМ, введенню нових товарів в категоріях, роботі з акціями та з постачальниками)
- Проведення тендерів та покращення умов в категорії Вироби медичного призначення по постачальникам: Долфі Україна, Тетафарм, Юрія Фарм, Медіко, Алком, Алексфарм та ін.
- Проведення переговорів, покращення торгових умов з виробниками: Нутриція, Нестле, Колгейт, Кімберлі Кларк, Johnson& Johnson та інші.
- Розробка, узгодження з виробниками та впровадження промо календаря на півріччя
- Пошук нових закордонних виробників для ексклюзивної представленості нових ТМ в категоріях
- Затвердження ротацій по асортименту
- Контроль рівня сервісу постачальників
- Затвердження асортиментних планограмм
- Затвердження розміщення обладнання та категорій в нових аптеках мережі
- Навчання команди та нових співробітників (переговори з постачальниками, формування промо календаря, робота зі звітами, проведення тендерів та ін.)

Заступник директора ВТМ

з 09.2018 по 10.2021 (3 роки 1 місяць)
Eva, лінія магазинів, Дніпро (Роздрібна торгівля)

EVA – лідер українського ринку формату дрогері, одна з найбільших мереж на території України. Основний асортимент - парфумерія, декоративна косметика, товари по догляду за обличчям, тілом і волоссям, прикраси та біжутерія, а також товари побутової хімії та особистої гігієни. У 2021 року мережа налічує 1100 магазинів.

У безпосереднє керівництво входили такі категорії товарів:
Гелі для душу, Мило рідке та туалетне, Аксесуари для миття тіла, Чоловічий догляд, Побутова хімія, Освіжувачі повітря, Дезодоранти, Паперова продукція


Основні обов'язки:


- Забезпечення безперебійної роботи напряму та виконання поставлених завдань
- Контроль виконання планових показників KPI напрямку
- Робота зі звітами; регулярний аналіз динаміки продажів напряму та груп товарів; частки в ТО, маржі та оборотності; аналіз L4L; Nielsen
- Розробка заходів щодо досягнення та виконання планових показників
- Розробка та узгодження стратегії розвитку напряму на найближчі 2 роки
- Затвердження та контроль ціноутворення напрямку
- Контроль роботи напрямку по ЗЕД замовленням та з ЗЕД постачальниками
- Контроль рівня сервісу постачальників та забезпеченості товару
- Зустріч з постачальниками, проведення річних переговорів, покращення торгових умов
- Відвідування виставок, пошук нових ідей та партнерів
- Навчання команди та нових співробітників (звітність, аналітика, брендинг, переговори)

Бренд-менеджер

з 10.2016 по 09.2018 (1 рік 11 місяців)
Eva, лінія магазинів, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Основні обов'язки:

- Аналіз продажів у розрізі мережі та L4L: Продажі категорії, брендів та ВТМ; Динаміка приростів у шт та грн по мережі/ категорії/ ВТМ; Динаміка частки ВТМ та брендів у шт та грн, динаміка валового прибутку та маржі ВТМ; АВС аналіз
- Робота зі звітами Nielsen: аналіз зміни частки каналів в Україні; динаміки мережі в Parfumeries; аналіз щодо зміни частки брендів в Україні та Дрогері; аналіз ТОР SKU в Україні/ дроґери;
- Контроль виконання показників KPI
- Аналіз результатів акціонування ВТМ, ефективності промо-механік ВТМ та брендової продукції, коригування промо плану
- Розробка асортиментної стратегії розвитку ВТМ (ротації в асортименті, запуск нових проектів, нових ТМ, редизайн)
- Розробка виробничої стратегії розвитку ВТМ (нові ЗЕД контракти та країни, пропозиції щодо зміни рецептури/упакування)
- Моніторинг ринку зовнішніх конкурентів (on-line та off-line)
- Підготовка таймінгу запуску товарів-новинок
- Підготовка технічних завдань для відділу дизайну по підготовці макетів ТМ
- Контроль промальовки макетів, наданої інформації від постачальників та переддрукарської підготовки
- Контроль друку етикетки, узгодження кольоропроб; виїзд на приладку з метою контролю друку етикетки
- Узгодження з виробником паспорта продукту на товар-новинку
- Підготовка тендерного завдання та передача виробничому менеджеру для проведення тендеру
- Вибір виробника для нового проекту на підставі результатів тендеру, проведеного виробничим менеджером відділу ВТМ
- Контроль коректності розрахунків зі складання прогнозів закупівлі на квартал
- Контроль відвантажень продукції ВТМ від ЗЕД та українських постачальників
- Контроль залишків продукції ВТМ у мережі
- Складання графіка замовлення по ЗЕД постачальникам
- Узгодження, перевірка та коригування ЗЕД замовлень
- Складання промо-плану акціювання у мережевому виданні на півріччя
- Складання та узгодження плану просування ТМ в соцмережах ( анонс акцій та новинок в instagram та telegram каналі; e-mail та viber розсилки)
- Проведення вебінарів для персоналу магазинів
- Моніторинг асортименту внутрішніх та зовнішніх конкурентів
- Проведення переговорів із постачальниками, покращення комерційних умов

Керівник відділу Догляд за собою

з 03.2005 по 03.2016 (11 років)
Prostor, Дніпро (Роздрібна торгівля)

ProStor – українська роздрібна мережа магазинів формату дрогері. Основний асортимент магазинів ProStor – товари краси: парфумерія, декоративна косметика, товари по догляду за обличчям, тілом та волоссям, прикраси та біжутерія, а також товари побутової хімії та особистої гігієни. У 2016 року мережа нараховувала 250 магазинів на території України.


Працював у мережі магазинів ProStor з перших днів заснування компанії.
Пройшов шлях від підписання першого контракту, введення до асортиментної бази мережі першого SKU, відкриття першого магазину до повноцінної роботи мережі, що складалась з 250 магазинів.
У безпосереднє керівництво входили такі категорії товарів:
Побутова хімія, Бритвенний комплекс, Жіноча гігієна, Догляд за порожниною рота, Засоби для миття тіла, Дезодоранти, Кремова група, Дитяча гігієна, Дитяча косметика та аксесуари.


Основні обов'язки:

- Забезпечення безперебійної роботи напряму та виконання поставлених завдань
- Контроль виконання планових показників KPI напряму
- Робота зі звітами; регулярний аналіз динаміки продажів напряму та груп товарів; Nielsen
- Робота з виробниками та узгодження умов співпраці: P&G, LOREAL, Unilever, Beiersdorf, Colgate, Johnson&Johnson, Henkel, Schwarzkopf та ін.
- Проведення переговорів, покращення торгових умов, укладання договорів
- Аналіз ринку та роботи конкурентів
- Контроль ціноутворення напряму
- Погодження пропозицій щодо формування товарного асортименту напряму
- Контроль та узгодження товарів, що беруть участь в акціях та мережевому виданні
- Підготовка пропозицій, розробка та реалізація нових проектів для компанії (міні продукти, органічні продукти, продукти харчування)
- Контроль рівня сервісу постачальників та забезпеченості товару через мережу
- Контроль та узгодження змін у планограмі
- Контроль роботи напряму та співробітників

Освіта

ДГТУ

Металургійний, Дніпро
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

Управлінські навички Уміння аналізувати Самомотивація

Додаткова інформація

Тренінги:
1. "Категорійний менеджмент" CONplementation, Австрія
2. «Стиль управління керівників майбутнього» Т.Іллєнко, Україна
3. «Правила ведення переговорів» О. Маневич, Україна
4. «Стратегічне управління та категорійний менеджмент» Е Толчинін-Бурунський, Україна
5. «Розвиток персоналу: компетенції та зворотний зв'язок» Ю.Пєтухова, Україна
6. «Співбесіда кандидатів з особистісних компетенцій» Ю. Пєтухова, Україна
7. «Шість навичок з управління командою» Ю. Пєтухова, Україна

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: